Obsah fóra Dieselpower forum
Obsah fóra Dieselpower forum Přihlášení Registrace FAQ Seznam uživatelů Hledat

Obsah fóra Dieselpower forum » Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu » filtrování a čepování - jak na to Jdi na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Přidat nové téma  Zaslat odpověď Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma 
filtrování a čepování - jak na to
PříspěvekZaslal: čt únor 23, 2006 7:27 pm Citovat
dvorky1
Přispěvovatel
Založen: 24.1.2006
Příspěvky: 467




zdar někdo chtěl vidět čerpadlo na sání a filtrování oleje a nějak nemůžu najít kdo, tak se mrkněte pokud máte zájem. Je to elektromotr a čeradlo z vysokozdvižnýho vozíku, tím to saju a pak filtruju přes přídavnej filtr. Tlačím to přes filtry výstupním tlakem, ale ukázalo se to jako nic moc, protože ten tlak zdeformoval první filtr tak to musím předělat a budu to přes filtry sát. Takže ze sudu do filtrů a pak do čerpadla odkud rovnou do kanistru nebo do nádrže. Sací výkon to má taky clekem slušný takže pak to snad bude ok Smile))

_________________
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: čt únor 23, 2006 7:57 pm Citovat
dvorky1
Přispěvovatel
Založen: 24.1.2006
Příspěvky: 467












tak tady je ten můj výtvor. Nikomu to nevnucuju, ale mě to dost ulehčí práci když dělám doma rafinérku Smile) je to na 24 V. Mám doma startovací vozík na 12/24V, ale uživí to i 12 V z baterky když ja auto nastartovaný

_________________
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: čt únor 23, 2006 8:26 pm Citovat
Tkevlar
Přispěvovatel
Založen: 23.1.2006
Příspěvky: 178
Bydliště: Liberec




Kolik te stoji nove filtry?

_________________
AR 155 1.8TS
ex. Fiat Tipo 1.7D
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
PříspěvekZaslal: čt únor 23, 2006 10:20 pm Citovat
dvorky1
Přispěvovatel
Založen: 24.1.2006
Příspěvky: 467




Tkevlar napsal:
Kolik te stoji nove filtry?


40 kjč jedna vložka jemná i hrubá je to stejný a už jsem s tím přefiltroval něco kolem 800 litrů - ale vyjetýho oleje alena friťák je to taky gut. Jen by to chtělo udělat nějaký sací koš

_________________
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: pá únor 24, 2006 9:12 am Citovat
jarda3tipo
Přispěvovatel
Založen: 24.1.2006
Příspěvky: 90
Bydliště: vysocina




Dobrej napad.
Ja mam jen to cerpadlo.Jaky jsou parametry toho el.motoru.Otacky,vykon a odber proudu?
Dik

_________________
Fiat Tipo 1,9TD
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá únor 24, 2006 6:12 pm Citovat
Tkevlar
Přispěvovatel
Založen: 23.1.2006
Příspěvky: 178
Bydliště: Liberec




A jeste se zeptam kde kupujes ty filtry? Ty drzaky na filtry musim asi koupit na vrakaci co?

_________________
AR 155 1.8TS
ex. Fiat Tipo 1.7D
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
PříspěvekZaslal: pá únor 24, 2006 7:03 pm Citovat
tucnak007
Přispěvovatel
Založen: 26.1.2006
Příspěvky: 84




To zajimalo mně.Taky by mně zajímalo to cerpadlo jake ma paraametry,jestli ti je hydraulicky tak asi tlací dost,ale zase aby neprotrhlo ty filtry.Na téhle adrese jsem našel potřebné filtry a s požadovanou čistotou má být asi 5mikronů-http://www.ceskefiltry.cz/
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: so únor 25, 2006 9:41 am Citovat
dvorky1
Přispěvovatel
Založen: 24.1.2006
Příspěvky: 467




ty parametry nevím, ale napájím to 24 V ze startovacího vozíku, takže to má dost ampér. Ale zkoušel jsem to přes baterku v autě a taky to běželo. JInak je to z hydrauliky z el. desty. Ty filtry mi to cupuje, na to jsem přišel ale nedávno a tak budu přes ty filtry sát olej a tlačit to do nádrže. Když jsem to sál rovnou do čerpadla a pak tlačil do filtrů tak to první filtr zdeformovalo. Jinak ty vložky se dají koupit kdekoliv v náhradních dílech na náklaďáky. Avia, karosa, liaz atd. u nás v K. Varech máme prodejny 2 Smile). Jinak ten držák se už snad ani koupit nedá a když jo tak pěkně mastně, ale určitě se to dá sehnat někde z nějakýho statku z vyřazený V3S, nebo z liazky. Čerpalo by určitě šlo obyč na vodu co se připojí na vrtačku, já měl doma tohle a tak jsem to udělal z hydrauliky pač to mám zadara Smile a to je moje oblíbená cena Smile)

_________________
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: út únor 28, 2006 9:22 am Citovat
Zdenda
Přispěvovatel
Založen: 25.1.2006
Příspěvky: 239
Bydliště: Plzeň




Všelijakých motorů a motorků mam doma hafo, s čerpadlem je to horší, po tom abych se povohlíd někde na vrakáči. Co takle čerpadlo do serva, myslíte že by to šlo použít ? Vůbec nemam představu, jakej to zvládne průtok...S tlakem asi problémy nepředpokládam...

_________________
VW Passat 1.6 TD, motor CY, r.v. 1987
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út únor 28, 2006 10:51 pm Citovat
dvorky1
Přispěvovatel
Založen: 24.1.2006
Příspěvky: 467




Zdenda napsal:
Všelijakých motorů a motorků mam doma hafo, s čerpadlem je to horší, po tom abych se povohlíd někde na vrakáči. Co takle čerpadlo do serva, myslíte že by to šlo použít ? Vůbec nemam představu, jakej to zvládne průtok...S tlakem asi problémy nepředpokládam...


jojo to čerpadlo ze serva by taky mělo fungovat já to tak chtěl taky dělat, ale pak jsem vyštrachal tajdleto z tý hydrauliky Smile). Jinak mám pocit, že by se dalo použít i vodní čerpadlo poháněný vrtačkou

_________________
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: út březen 07, 2006 4:27 pm Citovat
Marta.Viky
Nováček
Založen: 24.1.2006
Příspěvky: 3
Bydliště: Ceske Budejovice




Chtel bych se zeptat jak potom vypada ten prefiltrovany olej?! Zatim jezdim jen na cistej z kramu ale to uz me tez prestalo bavit kupovat mohl bych mit nejakych 30l mesicne z fritaku ale nevim jak na to je to mali mnozstvi nato abych neco vyrabel! Diky Hm
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt duben 06, 2006 4:34 pm Citovat
frenky
Přispěvovatel
Založen: 23.1.2006
Příspěvky: 157
Bydliště: Sušice, Praha




a jak rychle to dokáže čerpat/filtrovat?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út duben 11, 2006 11:37 am Citovat
dvorky1
Přispěvovatel
Založen: 24.1.2006
Příspěvky: 467




no já s tím přepálenej ještě nefiltroval, protože k němu nemám přístup, ale určitě by to přefiltrovalo dostatečně aby se o zbytek postaral palivovej filtr v autě. Popřípadě by se to mohlo nechat ještě den dva odstát než to naleješ do auta a k tý rychlosti počítám přibližně 10 - 15 vteřin na jeden litr záleží taky na hustotě a teplotě. Já s tím filtruju vyjetej olej, kterej předtím naředím buď benzínem, nebo naftou podle toho co se zrovna namane.

_________________
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: st duben 19, 2006 6:19 pm Citovat
tucnak007
Přispěvovatel
Založen: 26.1.2006
Příspěvky: 84




Sehnal jsem si stejnej dvoj palivovej fitr,akorad by me zajimalo jake vlozky filtracní by mely byt aby filtrace byla dostatecna.A jestli olej z tohoto filtracniho zarizeni je dostatecne cistej.Ja jak filtruju pres co chci tak stale olej je zakalenej.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá duben 21, 2006 6:28 am Citovat
dvorky1
Přispěvovatel
Založen: 24.1.2006
Příspěvky: 467




no nevím jak to odkalit, ale co to zkusit nechat usadit a pak slít jen ten vršek?? ty vložky jsou dva druhy jemný a hrubý, já tam mám dva jemný. Myslím, že pokud něco projde přes filtr tak už by to čerpadlu nemělo uškodit od toho je to filtr, aby zachytil částice co by škodily. Porouchal se mi escort r.v. 96 a proto jsem oprášil starýho z r. 1986 je to 1,6 D a tam teď leju jen čistej rosltiňák ( v Kauflandu mají zrovna akci 2 l za 29,90 ) a jezdí i stratuje to super. A to ten motor má najeto něco kolem 350 tis. Km

_________________
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
filtrování a čepování - jak na to
 Obsah fóra Dieselpower forum » Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
Strana 1 z 6  
Jdi na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
  
  
 Přidat nové téma  Zaslat odpověď  


TOPlist    
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena.
    Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group. phpBB Skin by Vjacheslav Trushkin.