Norma 505.01 a vydřené vačky PD

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Domecek
Aktivista
Příspěvky: 1162
Registrován: 23 úno 2014, 19:45
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od prahy

Příspěvek od Domecek »

Možná máš pravdu, ta konstrukce je prapodivná, když to vyjelo nový, tak jsme na to s klukama koukali jak jelita a martin říká, to najede kilo a je to mrtvý, realita je ale jiná a tak asi ti konstruktéři zase takový jelita nebyli :)
Car diag
Přispěvovatel
Příspěvky: 577
Registrován: 05 říj 2010, 19:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Blšany u Loun

Příspěvek od Car diag »

Rayx píše:Já vím, psali jsme si o tom vedle. No, já to na snad původním AJM nemohl povolit, dotažený byly na fest a pěkně skřípaly při povolování, na 2 a 3 byly spodní gumky taky chycený, ohryzaný na jedný straně, ale překvapivě v horní části, tedy směrem od nafty a ne od spalováku. Přitom 4, která měla v hlavě nejvíc vyditelný "sluníčko" v sedle, měla gumku OK. Ale nezačouzíno, nevím, jak to klucí obráběli a co s tím do dělal, komprese stejná jak na ostatních a korekce na něm druhá nejnižší ... Tady byly naopak prostřední červená, překroucený a měřitelně užší než vyšší, dole byly černý.
Začali jsme povolovat ten 4 a když jsem viděl jak jde povolit,malá mračna dva prsty,Tak bych se ani nedivil že si fouknul a říkal jsem si že to není normální. Ostatní tři šli také malou ráčnou ale trošku se muselo zabrat ale né zase tak moc.
A to bylo fakt z výroby,ten zákazník to má od nova a nikdo na to nešáhl....
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Domecek píše:Možná máš pravdu, ta konstrukce je prapodivná, když to vyjelo nový, tak jsme na to s klukama koukali jak jelita a martin říká, to najede kilo a je to mrtvý, realita je ale jiná a tak asi ti konstruktéři zase takový jelita nebyli :)
Mě táta vždy říkal, že blbí mají holt štěstí.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7575
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

mě se pd líbí a mám ho rád (noteeth)
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

mam v hlave vlozky od engitecu....do smrti :)
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7575
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

a necinká to když jdeš nebo tak? (noteeth)
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

nič...akurát vstrekovače tam idu troska tazsie, treba namazat...v teple..opatrne...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Vici píše:a necinká to když jdeš nebo tak? (noteeth)
(LOL)
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Car diag
Přispěvovatel
Příspěvky: 577
Registrován: 05 říj 2010, 19:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Blšany u Loun

Příspěvek od Car diag »

Vici píše:a necinká to když jdeš nebo tak? (noteeth)


(rofl)
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

som to pochopil až teraz :D, už na dnes dosť....
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7575
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

to nevadí ;)

engitec to dela pekne
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1437
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

Sousedka mi to taky říká.
Člověk se pořád učí.
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Vici píše:to nevadí ;)

engitec to dela pekne
Však hlavu pro něho už mám dýl jak půl roku vyčištěnou a připravenou, jen mi do toho vždy něco vleze, tak snad už to klapne.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
sCitem
Přispěvovatel
Příspěvky: 297
Registrován: 09 zář 2015, 08:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Bílina

Příspěvek od sCitem »

šulda píše:Sousedka mi to taky říká.
(LOL) (LOL) (LOL)
O2 BXE 4x4, GTB 1756V
tribit
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Registrován: 17 kvě 2012, 11:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od tribit »

frantisek28 píše:No, ja som tie hydra dal vymenit a ja blbec, preventivne aj gumicky na vstrekoch. Prve kilometre OK, lenze…
Potom problem so startom, akoby nebola nafta. Namatkovo. Lenze po asi 3000 km, to bolo kazde rano… Startovanie 15-20 sekund. Nasiel som zalomenu hadicku od tandemu. Vymenena, starty znova v pohode. Lenze teraz zas pre zmenu zacalo auto hulit, na bielo. Naozaj hodne. Len nechapem, preco niekedy nie. Ist s tym v kolone je zazitok pre tych za mnou…
Zas pojdem do servisu.
Klapku, teda EGR by som asi z casti vylucil, je v podstate nova, stala nieco cez 200€, znacku vsak neviem…
Mechos vravel, ze vacka a aj sachty boli v poriadku, tak neviem. Len to huli a huli ako parna lokomotiva. Obcas nie… Jo, olej neubuda.
ajaj, no to je přesně důvod, proč do toho nechci hrabat. Má to bambilion najeto a jak by se do toho šáhlo, tak už vidím, jak by to chtělo udělat toto, tamto a raději ještě toto a tisíce do motoru lítaj, přitom je to 12 let starý auto za hranicí plánové životnosti. Kanály 13, 18 a 23 máš v pořádku?

Jarda S. píše:
tribit píše:A jak dlouho může vydržet jezdit motor s lehce ojetou vačkou, zkoušel to tu někdo? Jaké jsou projevy, horší starty?

u mě neměl spodek a byl línej ale jinak žádný cukání ani nic (noteeth)
tak spodek 1,4 nemá žádnej už bych řekl z výroby :-)
AMF; M47/T2
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“