ladíme JTD

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
autickar21
Přispěvovatel
Příspěvky: 466
Registrován: 06 srp 2009, 13:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od autickar21 »

ano. Mjet je 8ventil 88kw, 96kw
16ventil 103,110kw
Milo75
Přispěvovatel
Příspěvky: 599
Registrován: 24 bře 2009, 21:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milo75 »

Ked chces raketu na kolesach, kup si stare punto 1.4gt 96kw 133koni.
Je na trhu kit s vackami, turbom a chipom na 200koni. Myslim ze s tym by si polozil viacero aut...
Alebo lacne su aj lancie delty hf turbo 1.6 cca 106kw. turbo tam tlaci cca 0,8baru. staci dat silnejsie turbo, trochu poladit a 200koni moze byt na svete. Vsetko som to spomenul auta s malou vahou...[/quote]

sem alfista :D to je ten problém, jiné značky aut mám jen na zimu
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
autickar21
Přispěvovatel
Příspěvky: 466
Registrován: 06 srp 2009, 13:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od autickar21 »

Milo75 píše:Ked chces raketu na kolesach, kup si stare punto 1.4gt 96kw 133koni.
Je na trhu kit s vackami, turbom a chipom na 200koni. Myslim ze s tym by si polozil viacero aut...
Alebo lacne su aj lancie delty hf turbo 1.6 cca 106kw. turbo tam tlaci cca 0,8baru. staci dat silnejsie turbo, trochu poladit a 200koni moze byt na svete. Vsetko som to spomenul auta s malou vahou...
sem alfista :D to je ten problém, jiné značky aut mám jen na zimu[/quote]Tak sa potom rozhodni... Ja byt tebou, berem 2.4jtd 110kw a to dam cipnut. ak bude dobry zotrvak a spojka tak 125-130kw mozes mat a ten motor je jednoduchy , da sa povedat ze este blbovzdorny.
pajda
Přispěvovatel
Příspěvky: 680
Registrován: 25 lis 2007, 11:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od pajda »

No tak jestli je to takhle jednoduchý, tak je to bomba.I když nic složitýho to bejt nemůže, protože jde jen o to, dosáhnout určitýho rozdílu tlaku mezi vstupem a výstupem.Novějši generace ale neporovnává vstup a výstup, ale vstup proti atmosférickýmu tlaku.Takže je otázkou, jak to bude vychytaný tam.Ale každá rada dobrá
autickar21
Přispěvovatel
Příspěvky: 466
Registrován: 06 srp 2009, 13:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od autickar21 »

pajda píše:No tak jestli je to takhle jednoduchý, tak je to bomba.I když nic složitýho to bejt nemůže, protože jde jen o to, dosáhnout určitýho rozdílu tlaku mezi vstupem a výstupem.Novějši generace ale neporovnává vstup a výstup, ale vstup proti atmosférickýmu tlaku.Takže je otázkou, jak to bude vychytaný tam.Ale každá rada dobrá
Ja som odporucil ste jtd, tam to je jednoduche. Osobne by som do mjtd nesiel, ten servis cisto len na motor je drahsi. sak uz su tam aj plastove klapky na sani pred kazdym valcom, ktore maju svoju zivotnost... Dalsia debilina...
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

1,4 GT turbo sem mel. Turbo tlacilo 1,2. ale na tlaku samotnem tak nezalezi.
Milo75
Přispěvovatel
Příspěvky: 599
Registrován: 24 bře 2009, 21:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milo75 »

sikin1987 píše:1,4 GT turbo sem mel. Turbo tlacilo 1,2. ale na tlaku samotnem tak nezalezi.
na tlaku záleží :) bez většího tlaku nespálíš větší množství nafty a bude to hulit
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
Non1
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 11 čer 2008, 20:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od Non1 »

Tak, tak. Pomer palivo/vzduch musíš zachovať.
Pokiaľ to má kolesá alebo kozy, tak s tým budú čoskoro problémy...
Milo75
Přispěvovatel
Příspěvky: 599
Registrován: 24 bře 2009, 21:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milo75 »

tryka vstřikovače Z JTD asi nejni stejná jako ta co se dává do TDi??

u JTD jsou nějaké piezoelektrické čico??? netuším jak to vypadá, má někdo nějaké schéma??
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

tu ich mas obidva ;)
Obrázek
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
autickar21
Přispěvovatel
Příspěvky: 466
Registrován: 06 srp 2009, 13:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od autickar21 »

Milo75 píše:tryka vstřikovače Z JTD asi nejni stejná jako ta co se dává do TDi??

u JTD jsou nějaké piezoelektrické čico??? netuším jak to vypadá, má někdo nějaké schéma??
Ak myslis TDI comonrail tak konstrukcne su podobne ako u JTD multijet, pretoze je to stale ten isty vyrobca Bosch. Preco chces stale pchat nieco z tdi do jtd?
Milo75
Přispěvovatel
Příspěvky: 599
Registrován: 24 bře 2009, 21:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milo75 »

jen tak uvažuju a nabírám informace-nic víc

nejslabší JTD je jaká euro norma?????
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

Milo75 píše:jen tak uvažuju a nabírám informace-nic víc

nejslabší JTD je jaká euro norma?????
euro 3
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
autickar21
Přispěvovatel
Příspěvky: 466
Registrován: 06 srp 2009, 13:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od autickar21 »

ja mam jtd 77kw a je pisane euro2, momentalne je na urovni euro0.
Milo75
Přispěvovatel
Příspěvky: 599
Registrován: 24 bře 2009, 21:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milo75 »

tak 2 nebo 3????
:)
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“