ladíme JTD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
autickar21
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 466
- Registrován: 06 srp 2009, 13:09
- Bydliště: Slovensko
Ked chces raketu na kolesach, kup si stare punto 1.4gt 96kw 133koni.
Je na trhu kit s vackami, turbom a chipom na 200koni. Myslim ze s tym by si polozil viacero aut...
Alebo lacne su aj lancie delty hf turbo 1.6 cca 106kw. turbo tam tlaci cca 0,8baru. staci dat silnejsie turbo, trochu poladit a 200koni moze byt na svete. Vsetko som to spomenul auta s malou vahou...[/quote]
sem alfista
to je ten problém, jiné značky aut mám jen na zimu
Je na trhu kit s vackami, turbom a chipom na 200koni. Myslim ze s tym by si polozil viacero aut...
Alebo lacne su aj lancie delty hf turbo 1.6 cca 106kw. turbo tam tlaci cca 0,8baru. staci dat silnejsie turbo, trochu poladit a 200koni moze byt na svete. Vsetko som to spomenul auta s malou vahou...[/quote]
sem alfista
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
-
autickar21
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 466
- Registrován: 06 srp 2009, 13:09
- Bydliště: Slovensko
sem alfistaMilo75 píše:Ked chces raketu na kolesach, kup si stare punto 1.4gt 96kw 133koni.
Je na trhu kit s vackami, turbom a chipom na 200koni. Myslim ze s tym by si polozil viacero aut...
Alebo lacne su aj lancie delty hf turbo 1.6 cca 106kw. turbo tam tlaci cca 0,8baru. staci dat silnejsie turbo, trochu poladit a 200koni moze byt na svete. Vsetko som to spomenul auta s malou vahou...
No tak jestli je to takhle jednoduchý, tak je to bomba.I když nic složitýho to bejt nemůže, protože jde jen o to, dosáhnout určitýho rozdílu tlaku mezi vstupem a výstupem.Novějši generace ale neporovnává vstup a výstup, ale vstup proti atmosférickýmu tlaku.Takže je otázkou, jak to bude vychytaný tam.Ale každá rada dobrá
-
autickar21
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 466
- Registrován: 06 srp 2009, 13:09
- Bydliště: Slovensko
Ja som odporucil ste jtd, tam to je jednoduche. Osobne by som do mjtd nesiel, ten servis cisto len na motor je drahsi. sak uz su tam aj plastove klapky na sani pred kazdym valcom, ktore maju svoju zivotnost... Dalsia debilina...pajda píše:No tak jestli je to takhle jednoduchý, tak je to bomba.I když nic složitýho to bejt nemůže, protože jde jen o to, dosáhnout určitýho rozdílu tlaku mezi vstupem a výstupem.Novějši generace ale neporovnává vstup a výstup, ale vstup proti atmosférickýmu tlaku.Takže je otázkou, jak to bude vychytaný tam.Ale každá rada dobrá
-
autickar21
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 466
- Registrován: 06 srp 2009, 13:09
- Bydliště: Slovensko
Ak myslis TDI comonrail tak konstrukcne su podobne ako u JTD multijet, pretoze je to stale ten isty vyrobca Bosch. Preco chces stale pchat nieco z tdi do jtd?Milo75 píše:tryka vstřikovače Z JTD asi nejni stejná jako ta co se dává do TDi??
u JTD jsou nějaké piezoelektrické čico??? netuším jak to vypadá, má někdo nějaké schéma??
euro 3Milo75 píše:jen tak uvažuju a nabírám informace-nic víc
nejslabší JTD je jaká euro norma?????
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
-
autickar21
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 466
- Registrován: 06 srp 2009, 13:09
- Bydliště: Slovensko
