Stránka 6 z 16

Napsal: 31 říj 2009, 19:49
od autickar21
ano. Mjet je 8ventil 88kw, 96kw
16ventil 103,110kw

Napsal: 31 říj 2009, 19:50
od Milo75
Ked chces raketu na kolesach, kup si stare punto 1.4gt 96kw 133koni.
Je na trhu kit s vackami, turbom a chipom na 200koni. Myslim ze s tym by si polozil viacero aut...
Alebo lacne su aj lancie delty hf turbo 1.6 cca 106kw. turbo tam tlaci cca 0,8baru. staci dat silnejsie turbo, trochu poladit a 200koni moze byt na svete. Vsetko som to spomenul auta s malou vahou...[/quote]

sem alfista :D to je ten problém, jiné značky aut mám jen na zimu

Napsal: 31 říj 2009, 19:57
od autickar21
Milo75 píše:Ked chces raketu na kolesach, kup si stare punto 1.4gt 96kw 133koni.
Je na trhu kit s vackami, turbom a chipom na 200koni. Myslim ze s tym by si polozil viacero aut...
Alebo lacne su aj lancie delty hf turbo 1.6 cca 106kw. turbo tam tlaci cca 0,8baru. staci dat silnejsie turbo, trochu poladit a 200koni moze byt na svete. Vsetko som to spomenul auta s malou vahou...
sem alfista :D to je ten problém, jiné značky aut mám jen na zimu[/quote]Tak sa potom rozhodni... Ja byt tebou, berem 2.4jtd 110kw a to dam cipnut. ak bude dobry zotrvak a spojka tak 125-130kw mozes mat a ten motor je jednoduchy , da sa povedat ze este blbovzdorny.

Napsal: 01 lis 2009, 20:55
od pajda
No tak jestli je to takhle jednoduchý, tak je to bomba.I když nic složitýho to bejt nemůže, protože jde jen o to, dosáhnout určitýho rozdílu tlaku mezi vstupem a výstupem.Novějši generace ale neporovnává vstup a výstup, ale vstup proti atmosférickýmu tlaku.Takže je otázkou, jak to bude vychytaný tam.Ale každá rada dobrá

Napsal: 01 lis 2009, 21:05
od autickar21
pajda píše:No tak jestli je to takhle jednoduchý, tak je to bomba.I když nic složitýho to bejt nemůže, protože jde jen o to, dosáhnout určitýho rozdílu tlaku mezi vstupem a výstupem.Novějši generace ale neporovnává vstup a výstup, ale vstup proti atmosférickýmu tlaku.Takže je otázkou, jak to bude vychytaný tam.Ale každá rada dobrá
Ja som odporucil ste jtd, tam to je jednoduche. Osobne by som do mjtd nesiel, ten servis cisto len na motor je drahsi. sak uz su tam aj plastove klapky na sani pred kazdym valcom, ktore maju svoju zivotnost... Dalsia debilina...

Napsal: 01 lis 2009, 22:46
od sikin1987
1,4 GT turbo sem mel. Turbo tlacilo 1,2. ale na tlaku samotnem tak nezalezi.

Napsal: 02 lis 2009, 06:43
od Milo75
sikin1987 píše:1,4 GT turbo sem mel. Turbo tlacilo 1,2. ale na tlaku samotnem tak nezalezi.
na tlaku záleží :) bez většího tlaku nespálíš větší množství nafty a bude to hulit

Napsal: 02 lis 2009, 15:36
od Non1
Tak, tak. Pomer palivo/vzduch musíš zachovať.

Napsal: 02 lis 2009, 18:44
od Milo75
tryka vstřikovače Z JTD asi nejni stejná jako ta co se dává do TDi??

u JTD jsou nějaké piezoelektrické čico??? netuším jak to vypadá, má někdo nějaké schéma??

Napsal: 02 lis 2009, 19:01
od Torgan
tu ich mas obidva ;)
Obrázek

Napsal: 02 lis 2009, 19:02
od autickar21
Milo75 píše:tryka vstřikovače Z JTD asi nejni stejná jako ta co se dává do TDi??

u JTD jsou nějaké piezoelektrické čico??? netuším jak to vypadá, má někdo nějaké schéma??
Ak myslis TDI comonrail tak konstrukcne su podobne ako u JTD multijet, pretoze je to stale ten isty vyrobca Bosch. Preco chces stale pchat nieco z tdi do jtd?

Napsal: 02 lis 2009, 19:18
od Milo75
jen tak uvažuju a nabírám informace-nic víc

nejslabší JTD je jaká euro norma?????

Napsal: 02 lis 2009, 19:34
od Torgan
Milo75 píše:jen tak uvažuju a nabírám informace-nic víc

nejslabší JTD je jaká euro norma?????
euro 3

Napsal: 02 lis 2009, 19:59
od autickar21
ja mam jtd 77kw a je pisane euro2, momentalne je na urovni euro0.

Napsal: 02 lis 2009, 20:00
od Milo75
tak 2 nebo 3????
:)