Felicie 1.3Mpi No-start, imobilizer VYŘEŠENO!!!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

chcel si postup, tak som ti ho napísal :-) a ano najprv motordiag, a potom išlo prisposobenie vagom, tak som to robil
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33873
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Janosik93 píše:chcel si postup, tak som ti ho napísal :-) a ano najprv motordiag, a potom išlo prisposobenie vagom, tak som to robil
zkus někoho kdo má supervag,

já si myslel jaký budu borec stím motordiagem a v jednom případě jsem dopadl jako ty :roll: miloš
Dushky888
Přispěvovatel
Příspěvky: 303
Registrován: 29 srp 2009, 09:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Michalovce

Příspěvek od Dushky888 »

Janosik93 píše:Nechcem zakladať nové téma tak sa opýtam tu.
felicia 1.3 MPI 50KW

Felícia po vyčistení škrtiacej klapky robí toto:
volnobeh je krásny, drží si pekne otáčky
pri jazde nechcú padať otáčky dole, a drží ich cca 5 sekund na tej hodnote, kde pri preradzovaní rýchlosti ostali, a potom pekne klesnu dole

vymenil som klapku do inej felicie , jazdil s ňou 3 dni a v druhej felicii ok, klapku som vylúčil
Vymenil som RJ motora do druhej felicii a tiež nič,
Vymenené čidlá otáčok, teploty, vstrekovacia lišta tiež.
Ventil k aktivnemu uhliu bol vadny ,vymenil som a žiadna zmena.
nemenil som ešte lambda sondu a snimač tlaku v sacom potrubi.
podtlaky som kontroloval, všetko vyzera že je ok
rj bola prisposobena, zakladne nastavenie spravene i MSM i VCDS
diely v druhej felicii ok.
Stretol sa niekto s takým to niečim?
nn

Mal som to iste na mojej Felde, je to normalny jav po vycisteni, ked davas klapku dole, resp. ked ju rukov preklapas. Neriesil som to, cca po 3 dnoch sa to ustalilo....
Octavia Combi Elegance 1.9 TDI 81kw ASV
Uživatelský avatar
marquee
Přispěvovatel
Příspěvky: 275
Registrován: 22 srp 2008, 17:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Kozojedy Praha-Východ

Příspěvek od marquee »

Dushky888 píše:
Janosik93 píše:Nechcem zakladať nové téma tak sa opýtam tu.
felicia 1.3 MPI 50KW

Felícia po vyčistení škrtiacej klapky robí toto:
volnobeh je krásny, drží si pekne otáčky
pri jazde nechcú padať otáčky dole, a drží ich cca 5 sekund na tej hodnote, kde pri preradzovaní rýchlosti ostali, a potom pekne klesnu dole

vymenil som klapku do inej felicie , jazdil s ňou 3 dni a v druhej felicii ok, klapku som vylúčil
Vymenil som RJ motora do druhej felicii a tiež nič,
Vymenené čidlá otáčok, teploty, vstrekovacia lišta tiež.
Ventil k aktivnemu uhliu bol vadny ,vymenil som a žiadna zmena.
nemenil som ešte lambda sondu a snimač tlaku v sacom potrubi.
podtlaky som kontroloval, všetko vyzera že je ok
rj bola prisposobena, zakladne nastavenie spravene i MSM i VCDS
diely v druhej felicii ok.
Stretol sa niekto s takým to niečim?
nn

Mal som to iste na mojej Felde, je to normalny jav po vycisteni, ked davas klapku dole, resp. ked ju rukov preklapas. Neriesil som to, cca po 3 dnoch sa to ustalilo....
Už jsem se s tím několikrát setkal. Zabral reset klapky. :)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33873
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

o to se bavíme že nezabral ;) miloš
Uživatelský avatar
marquee
Přispěvovatel
Příspěvky: 275
Registrován: 22 srp 2008, 17:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Kozojedy Praha-Východ

Příspěvek od marquee »

ano mě na poprvé taky nezabral, měl jsem podezření na váznoucí plynové lanko, ale opakovaný reset MSM zabral
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Stretol sa niekto s takým to niečim?
Stretol. Dělal to falešný vzduch pod sacím potrubím. Po výměně těsnění OK.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33873
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

origoš píše:
Stretol sa niekto s takým to niečim?
Stretol. Dělal to falešný vzduch pod sacím potrubím. Po výměně těsnění OK.
já to těsnění měl dvakrát jednou asi 1OOO otáček jednou 12OO,

v prvním případě na to přišel kuřák vedoucí autorizovaného servisu škoda
v druhím případě jsem na to přišel silikonovým sprejem,

drbání do plynu ani vag nezabral ty vyší otáčky ta byly pořád miloš
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

problem som vyriesil, ale by ste neverili, co to sposobovalo.
už som nevedel kam z konope.
elektronika bola vymenena z troch aut, a nič.
hlava na pretlakovani, nove sanie, vsetky tesnenia.
nakoniec som rozobral motor, vložky von a v jednej bola mikroprasklinka, od kial tlakovalo cez tesnenie cez hlavu do sania a do vody. vymenil som piesty a vlozky a auto ide ako hodinky
... nechapem...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Jo,tohle měl kolega, ale tohle jezdilo normálně ,akorát to netopilo a kravila se teplota,atd...
nepropadat panice...
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

no len zo zaciatku to nebolo citelne ze to tlakuje. to len poslednych par dni zacalo... trapili sme sa s tou feliciou 5 mesiacov
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“