
Felicie 1.3Mpi No-start, imobilizer VYŘEŠENO!!!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33873
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
nnJanosik93 píše:Nechcem zakladať nové téma tak sa opýtam tu.
felicia 1.3 MPI 50KW
Felícia po vyčistení škrtiacej klapky robí toto:
volnobeh je krásny, drží si pekne otáčky
pri jazde nechcú padať otáčky dole, a drží ich cca 5 sekund na tej hodnote, kde pri preradzovaní rýchlosti ostali, a potom pekne klesnu dole
vymenil som klapku do inej felicie , jazdil s ňou 3 dni a v druhej felicii ok, klapku som vylúčil
Vymenil som RJ motora do druhej felicii a tiež nič,
Vymenené čidlá otáčok, teploty, vstrekovacia lišta tiež.
Ventil k aktivnemu uhliu bol vadny ,vymenil som a žiadna zmena.
nemenil som ešte lambda sondu a snimač tlaku v sacom potrubi.
podtlaky som kontroloval, všetko vyzera že je ok
rj bola prisposobena, zakladne nastavenie spravene i MSM i VCDS
diely v druhej felicii ok.
Stretol sa niekto s takým to niečim?
Mal som to iste na mojej Felde, je to normalny jav po vycisteni, ked davas klapku dole, resp. ked ju rukov preklapas. Neriesil som to, cca po 3 dnoch sa to ustalilo....
Octavia Combi Elegance 1.9 TDI 81kw ASV
- marquee
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 275
- Registrován: 22 srp 2008, 17:42
- Bydliště: Kozojedy Praha-Východ
Už jsem se s tím několikrát setkal. Zabral reset klapky.Dushky888 píše:nnJanosik93 píše:Nechcem zakladať nové téma tak sa opýtam tu.
felicia 1.3 MPI 50KW
Felícia po vyčistení škrtiacej klapky robí toto:
volnobeh je krásny, drží si pekne otáčky
pri jazde nechcú padať otáčky dole, a drží ich cca 5 sekund na tej hodnote, kde pri preradzovaní rýchlosti ostali, a potom pekne klesnu dole
vymenil som klapku do inej felicie , jazdil s ňou 3 dni a v druhej felicii ok, klapku som vylúčil
Vymenil som RJ motora do druhej felicii a tiež nič,
Vymenené čidlá otáčok, teploty, vstrekovacia lišta tiež.
Ventil k aktivnemu uhliu bol vadny ,vymenil som a žiadna zmena.
nemenil som ešte lambda sondu a snimač tlaku v sacom potrubi.
podtlaky som kontroloval, všetko vyzera že je ok
rj bola prisposobena, zakladne nastavenie spravene i MSM i VCDS
diely v druhej felicii ok.
Stretol sa niekto s takým to niečim?
Mal som to iste na mojej Felde, je to normalny jav po vycisteni, ked davas klapku dole, resp. ked ju rukov preklapas. Neriesil som to, cca po 3 dnoch sa to ustalilo....

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33873
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33873
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
já to těsnění měl dvakrát jednou asi 1OOO otáček jednou 12OO,origoš píše:Stretol. Dělal to falešný vzduch pod sacím potrubím. Po výměně těsnění OK.Stretol sa niekto s takým to niečim?
v prvním případě na to přišel kuřák vedoucí autorizovaného servisu škoda
v druhím případě jsem na to přišel silikonovým sprejem,
drbání do plynu ani vag nezabral ty vyší otáčky ta byly pořád miloš
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 684
- Registrován: 10 úno 2009, 06:17
- Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko
problem som vyriesil, ale by ste neverili, co to sposobovalo.
už som nevedel kam z konope.
elektronika bola vymenena z troch aut, a nič.
hlava na pretlakovani, nove sanie, vsetky tesnenia.
nakoniec som rozobral motor, vložky von a v jednej bola mikroprasklinka, od kial tlakovalo cez tesnenie cez hlavu do sania a do vody. vymenil som piesty a vlozky a auto ide ako hodinky
... nechapem...
už som nevedel kam z konope.
elektronika bola vymenena z troch aut, a nič.
hlava na pretlakovani, nove sanie, vsetky tesnenia.
nakoniec som rozobral motor, vložky von a v jednej bola mikroprasklinka, od kial tlakovalo cez tesnenie cez hlavu do sania a do vody. vymenil som piesty a vlozky a auto ide ako hodinky
... nechapem...