STK A EMISE

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Hrubec
Přispěvovatel
Příspěvky: 388
Odpovědi: 0
Registrován: 31 pro 2014, 13:36

Příspěvek od Hrubec »

standa123 píše:
Hrubec píše:
standa123 píše:co sem zjistil tak to buduu mít stejne jako ty...mam rok 2000 :D
jen napich a meri:) napis pak jakou jsi mel kourivost:)
na stk a emise pujdu az doskládám auto a ještě před tim nez nasadím letnaky-.......takže tak +- duben. Na tu kourivost sem sam zvedavej. Jak jsina tom byl ty na tom tvym HDW..... :D s kourivostí? vlezl ses do tabulek?? (noteeth)
to je na jine povidani s tema emisema (rofl) (rofl) (rofl)
Leoš 1,9 TDi ALH/ARL 66kw-FMIC,VB,KAT EGR off,12mm hlava,Race520,podacačka,sání vedení ASZ 1??Ps/4??Nm,SW TDIFun
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Odpovědi: 0
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

a jak to teda udela když mas emise (kourivost přes)??
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Hrubec
Přispěvovatel
Příspěvky: 388
Odpovědi: 0
Registrován: 31 pro 2014, 13:36

Příspěvek od Hrubec »

standa123 píše:a jak to teda udela když mas emise (kourivost přes)??
SZ:)
Leoš 1,9 TDi ALH/ARL 66kw-FMIC,VB,KAT EGR off,12mm hlava,Race520,podacačka,sání vedení ASZ 1??Ps/4??Nm,SW TDIFun
Hrubec
Přispěvovatel
Příspěvky: 388
Odpovědi: 0
Registrován: 31 pro 2014, 13:36

Příspěvek od Hrubec »

standa123 píše:a jak to teda udela když mas emise (kourivost přes)??
mam je v limitu (LOL)
Leoš 1,9 TDi ALH/ARL 66kw-FMIC,VB,KAT EGR off,12mm hlava,Race520,podacačka,sání vedení ASZ 1??Ps/4??Nm,SW TDIFun
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Odpovědi: 0
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Hrubec píše:
standa123 píše:a jak to teda udela když mas emise (kourivost přes)??
mam je v limitu (LOL)
ok. (noteeth) (noteeth) (noteeth) tak to mas dobrý ........
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
kiklop32
Přispěvovatel
Příspěvky: 870
Odpovědi: 0
Registrován: 26 bře 2011, 19:44

Příspěvek od kiklop32 »

Prosím taky do SZ :) AGR 2000 :)
Hrubec
Přispěvovatel
Příspěvky: 388
Odpovědi: 0
Registrován: 31 pro 2014, 13:36

Příspěvek od Hrubec »

kiklop32 píše:Prosím taky do SZ :) AGR 2000 :)

a co do sz jako? :)
Leoš 1,9 TDi ALH/ARL 66kw-FMIC,VB,KAT EGR off,12mm hlava,Race520,podacačka,sání vedení ASZ 1??Ps/4??Nm,SW TDIFun
kiklop32
Přispěvovatel
Příspěvky: 870
Odpovědi: 0
Registrován: 26 bře 2011, 19:44

Příspěvek od kiklop32 »

No jednou přes limit jednou ne :)

Ale jestli nechceš chápu
Uživatelský avatar
MarfyE34
Přispěvovatel
Příspěvky: 545
Odpovědi: 0
Registrován: 06 črc 2011, 10:17
Bydliště: //Mordor

Příspěvek od MarfyE34 »

Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

... jenom sikovny podnet ;)

Příspěvek od Forest »

Skvele, toto me napadlo hned, jakmile jsem se dozvedel o tom co je chystano.

Byt PCR, nebude lehci zpusob jak ziskat penize nezli si vyzadat oficilani cestou informace a odberatelich a pak uz jit ne temer jistotu. Paklize by byli lenochy, tak by proste jenom meli auto u vyjezdu a kasirovali by to opodal aneb lze ocekavat s temer jistotou, ze z mysi diry/nory vyleze mys ;)

Nicmene, mel bych takovou zajimavou myslenku: zdejsi majitele podobnych vozu by mohli utvorit jakesi "neoficialni sdruzeni" a mohli by spolecne zakoupit DPF filtr, ktery by se stal "putovnim" pricemz kazdy by dal za pouziti nejaky obnos, ktery by prispel nejen na jeho pripadnou renovaci ale i nakup dalsiho.
Na kazdy vyfuk pak udelat mezikus identickych montaznich rozmeru pripevneny za pomoci spojeni clamp, takze by de/montaz byla zalezitosti jen dvou sroubu, tedy maximalne par minut ;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
MarfyE34
Přispěvovatel
Příspěvky: 545
Odpovědi: 0
Registrován: 06 črc 2011, 10:17
Bydliště: //Mordor

Příspěvek od MarfyE34 »

(noteeth)

No vidíš a máš podnikatelský plán :D
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 13:05

Příspěvek od jayd »

VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

bych chtěl vidět jak to bude stát do 1000,- korun (LOL)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Odpovědi: 0
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

No tak se budou dělat přepinatelné čipy, kdy firmě podepíšeš že druhý soft je pouze pro sportovní účely mimo pozemní kominikaci, ale pro běžný provoz je nastaven seriový soft.
Tel:776005385 Nový Bor
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Když tak čtu výplody těch chorých politiků, kteří se bez pomoci druhých ani nevyserou, natoš aby si sami vytřeli prdel, tak nevím jestli se mám smát nebo jít zvracet.
Ocelém dění kolem sebe nemají ani páru, ale mají potřebu do všeho kafrat jako američani.
Důležité je něco změnit, je fuk jak, ale změnit, protože potom mohu ukázat že jsem něco dělal a né jen bral nekřesťanský prachy za nic.
Škoda jen že se celá politika točí kolem toho co chtějí ti nejmocnější v této zemi, na čem by ještě víc zbohatli, to ostatní je podřadné.
V politice sedí hlupáci kteří jen dělají co se jim řekne a zato se mají dobře.
Proč vlastně tak moc vadí čiptuning, komu jeho zákaz prospěje ?
Pokud vadí kouřivost, tak problém je vyřešen, STK takový auto legálně neprojde, dál bych to neřešil. Pokud je auto v pořádku a splní limity dané při jeho homologaci, nevidím jediný důvod proč se v tom dále hrabat.
Pořád jsem si lámal hlavu, jak mohli auta která dřív bez problémů procházet, nyní na emisích tak narazit, no a už je to venku, prostě se spřísní limity a tolerance a nazdar bazar.
Nemáš fungl nový auto, jsi lůza a na silnici nemáš co dělat.
Ovšem ve výsledku to skončí jen jediným způsoběm, méně aut, méně prodaných pohoných hmot, méně DPH a daní z PHM do státní kasy, méně prodaných náhradních dílů - krachující prodejci a malý servisy kam lidé s novými auty nechodí.
No a potom se bude hledat další způsob jak z lidí ty prachy dostat, takže klidným nakonec nebude moc zůstat ani ten co žádný auto nemá.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“