standa123 píše:co sem zjistil tak to buduu mít stejne jako ty...mam rok 2000
jen napich a meri:) napis pak jakou jsi mel kourivost:)
na stk a emise pujdu az doskládám auto a ještě před tim nez nasadím letnaky-.......takže tak +- duben. Na tu kourivost sem sam zvedavej. Jak jsina tom byl ty na tom tvym HDW..... s kourivostí? vlezl ses do tabulek??
Skvele, toto me napadlo hned, jakmile jsem se dozvedel o tom co je chystano.
Byt PCR, nebude lehci zpusob jak ziskat penize nezli si vyzadat oficilani cestou informace a odberatelich a pak uz jit ne temer jistotu. Paklize by byli lenochy, tak by proste jenom meli auto u vyjezdu a kasirovali by to opodal aneb lze ocekavat s temer jistotou, ze z mysi diry/nory vyleze mys
Nicmene, mel bych takovou zajimavou myslenku: zdejsi majitele podobnych vozu by mohli utvorit jakesi "neoficialni sdruzeni" a mohli by spolecne zakoupit DPF filtr, ktery by se stal "putovnim" pricemz kazdy by dal za pouziti nejaky obnos, ktery by prispel nejen na jeho pripadnou renovaci ale i nakup dalsiho.
Na kazdy vyfuk pak udelat mezikus identickych montaznich rozmeru pripevneny za pomoci spojeni clamp, takze by de/montaz byla zalezitosti jen dvou sroubu, tedy maximalne par minut
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
No tak se budou dělat přepinatelné čipy, kdy firmě podepíšeš že druhý soft je pouze pro sportovní účely mimo pozemní kominikaci, ale pro běžný provoz je nastaven seriový soft.
Když tak čtu výplody těch chorých politiků, kteří se bez pomoci druhých ani nevyserou, natoš aby si sami vytřeli prdel, tak nevím jestli se mám smát nebo jít zvracet.
Ocelém dění kolem sebe nemají ani páru, ale mají potřebu do všeho kafrat jako američani.
Důležité je něco změnit, je fuk jak, ale změnit, protože potom mohu ukázat že jsem něco dělal a né jen bral nekřesťanský prachy za nic.
Škoda jen že se celá politika točí kolem toho co chtějí ti nejmocnější v této zemi, na čem by ještě víc zbohatli, to ostatní je podřadné.
V politice sedí hlupáci kteří jen dělají co se jim řekne a zato se mají dobře.
Proč vlastně tak moc vadí čiptuning, komu jeho zákaz prospěje ?
Pokud vadí kouřivost, tak problém je vyřešen, STK takový auto legálně neprojde, dál bych to neřešil. Pokud je auto v pořádku a splní limity dané při jeho homologaci, nevidím jediný důvod proč se v tom dále hrabat.
Pořád jsem si lámal hlavu, jak mohli auta která dřív bez problémů procházet, nyní na emisích tak narazit, no a už je to venku, prostě se spřísní limity a tolerance a nazdar bazar.
Nemáš fungl nový auto, jsi lůza a na silnici nemáš co dělat.
Ovšem ve výsledku to skončí jen jediným způsoběm, méně aut, méně prodaných pohoných hmot, méně DPH a daní z PHM do státní kasy, méně prodaných náhradních dílů - krachující prodejci a malý servisy kam lidé s novými auty nechodí.
No a potom se bude hledat další způsob jak z lidí ty prachy dostat, takže klidným nakonec nebude moc zůstat ani ten co žádný auto nemá.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi