Stránka 7 z 7

Napsal: 03 črc 2008, 23:31
od macoo21
macoo21 píše:nie klimu nemam zapetu :) , ked zapnem klimu tak to vybehne na 1,5l/h, to je normalne. nevim co sa mu stalo, predtym bolo vsetko OK a spozoroval som to ako som vymenil palivovy filter, ale nejako mi sa mi nezda ze filter by s tym nieco mal. na vag to nemam kedy napichnut ebo mi uz zacala sezona a zacinam rano a vecer pozde koncim tak ci niekto ste to uz neriesil aby som sa nazabaval zbytocnostami ked to budem robit. rozmyslal som ci to nahodov nebude rozvodami ale to by robilo stale, ale asi najskor to cidlo vody :?
tak dnes som to konecne hodil na VAG a na nic poriadne som neprisiel :( . chyby ziadne. cidlo vody vo VAG 90 na budikoch 90. ked som V VAG na blok nameranych hodot na kanal 013 tak prvy valec tak vstrik mnozstva -1,1mg/R, druhy 0,1mg/R, treti 0,6mg/R a stvrty 0,4mg/R. a potom dalej nevim aky to bol kanal a tam otacky 903, vstrik mnozstva 10,2mg/R, spotreba paliva 1,2l/h, a vstrik mnozstva 0,0mg/R. viete mi niekto nieco s tohto povedat :? . a ked som dal TDI graf tak stale pisal ze motor studeny aj ked mal 90 :?

Napsal: 04 črc 2008, 17:51
od macoo21
:?

Napsal: 08 črc 2008, 07:53
od shelbycobra
MirekX píše:No, dálku za 4 litry při jízdě do 100 km/h beru, to jde s octou udělat. Ale na dálnici průměr 170 a 4,7 je opravdu blbost. Když už něco měřit, tak vynulovat jak spotřebu, tak prům. rychlost a pak porovnat. pokud někdo uděláte průměr 170 na dálnici, tak se klaním až k zemi. Pokud bereš 170 jako rychlost, kterou se snažíš jet, tak průměr bude o hooodně níž. Ve 170 je okamžitá spotřeba určitě přes osm litrů :) 200 už je deset. Jen logicky, pokud v 90 je spotřeba 3,5, tak ve 180 je cca 4x větší odpor vzduchu :P
dokonce je ten odpor vzduchu vyšší 8x! když máš ve vyšší rychlosti dvojnásobnou rychlost, tedy pri 90 a 180 tak odpor vzduchu stoupá s třetí mocninou přírustku rychlosti. tedy když máš auto (třeba fiat uno)který jede s 50 konma 150 a chceš aby jelo 300 potřebuješ osminásobek vykonu. tedy 400. tak tomu že jede neco při 230 za 7 litru bych moc nevěřil.

Napsal: 14 dub 2009, 21:10
od urgi
vratim sa k povodnej teme,
momentalne pasik 2.0 TDI 3c 2005 BKP
mesto 6.5 mimo 5.5
ato cistim EGR na higway ;) (radenie pri 3500) a dcera mi nadava ze nechce aby ju opieralo do sedacky (LOL)

Napsal: 15 dub 2009, 18:44
od Misík
Mam teraz taku skusenost s motorom V octavii II combi Rs Tdi cize 170 k.Na dlhsiu vzdialenost pri obhanani cize chvilkove aj cez 200 Km/h vysla spotreba na 8,2 na 100km.Inak mesto kludna jazda ziadne sprinty tiez CCa 8 l.Nuz ale tazke auto a 18 palcove kolesa robia svoje.Inak radost jazdit.

Napsal: 15 dub 2009, 18:52
od Tomas.cz
Teď jak je tepleji a letní kola tak průměrná 5.5 l/100km nejezdím jako šnek ale ani zbytečně rychle.

Napsal: 16 dub 2009, 19:46
od machal7
Tomas.cz píše:Teď jak je tepleji a letní kola tak průměrná 5.5 l/100km nejezdím jako šnek ale ani zbytečně rychle.
ty kola delaj dost :) jsem tam za 6,2 na 3500km chvilku ostreji a chvilku dle predpisu :) (wallbash)

Napsal: 16 dub 2009, 19:48
od midnight_man
podla palubaka 5.6L a to ho obcas troska ponahanam..no tusim mam zly termostat auto nema viac ako 78° asi moc paliva dava.

Napsal: 03 kvě 2009, 23:40
od Northsails
Za 4000 km 5,42l / 100 km...maximalni spokojenost.

Napsal: 09 kvě 2009, 19:19
od forgacl
TDI 96/122 KW - svizna jazda - 6.9 l/km

Napsal: 09 kvě 2009, 19:26
od cupra
normal jazda (ani pomala ani rychla,priemer ) 5,4 auto v podpise...setrna total na spotrebu 4,5... rychla jazda(ale dost) 6,5 ;)

Napsal: 10 kvě 2009, 21:57
od urgi
momentalne A6 C6 type 4F TDI 2005 motor BLB 140HP / 6 gear
mesto 5.8 highway 5.2