Stránka 7 z 8
Napsal: 10 bře 2014, 17:55
od kubenec
A jak bys tedy postupoval? Nejsem motorar. Mam jezdit dal a sledovat tu spotebu?
Napsal: 10 bře 2014, 18:07
od martinsidlo
Jezdi a nehledej mouchy.Do normy na spotřebu oleje se vejdeš.
Napsal: 10 bře 2014, 19:36
od kubenec
Kolik je ta norma?
Napsal: 11 bře 2014, 06:34
od martinsidlo
Cca 1 L na 1000 km.
Napsal: 11 bře 2014, 09:19
od kubenec
Srandu si ze me delat nemusis.

Toto jsem cetl v "Jak na to". Podle toho by to mazalo jak dvoutakt.
Napsal: 12 bře 2014, 06:25
od martinsidlo
To je ale holá pravda.
Napsal: 12 bře 2014, 09:34
od kubenec
Napsal: 28 bře 2014, 16:43
od viktoska
martinsidlo píše:To je ale holá pravda.
taktak,to je holá pravda.1,7 l na 15000 km bych fakt neřešil....Každopádně 80% spotřeby oleje u turbomotorů jde na vrub turba.To je nejchoulostivější místo.50000 ot/min,vysoké teploty.Byl by téměř zázrak kdyby nezačal turbu po xtisíci km prolínat přes ložisko olej.
Napsal: 28 bře 2014, 17:44
od jericho-3
Kolikrát si říkám, že je zázrak, že to nežere oleje víc..Když se turbo namontuje /u auta, kam je vidět/a natočí se to, tak je vidět, jak olej začne ihned kroužit dokola a jak z něho vystupuje olejová mlha../A to to turbo je v pořádku/A je to na volnoběh..Někdy si říkám, zda není propuštění nafty do oleje schválně aby hladina oleje bylo o.k.

Napsal: 14 črc 2014, 10:57
od jasan
Touran 1.9 77kw r.2008, BXE bez DPF
Najeto 225500km, EGR zaslepen cca 7000km (pořad softove nevyreseno-sviti chyba), zadny modry a bily dym. Obcas mi prijde jen malinkato po nastartovani bilej, ale to jen kdyz to fakt pozoruju a neni to caste. Auto jede uplne normalne.
Probehla kontrola turba na aute, lopatky vypadali OK, nikde nic vydrene.
Vlnovec taky ok.
Nekdy to dela a nekdy zas ne.
Je to jak kdyz na me piska nekdo pistalkou.
https://www.youtube.com/watch?v=ElgqnmZgABQ
Netusite?
EDIT:
nasel jsem myslism to stejne, pisou ze by mohlo delat praskly tesneni mezi palici a svodama, tak nevim
https://www.youtube.com/watch?v=HF_pUPmhtOo
Postupne jsem patral po tom co by to mohlo byt a dostal jsem se i k EGRu.
Co myslite?
Napsal: 20 črc 2014, 10:40
od ulcak81
Ahoj, nerad bych zakladal nove tema tak se chci zeptat tady. Mam zaslepeny EGR a teď mi kolem spoje se sanim zacal prosakovat olej. Muzete mi poradit cim to muze byt? Rekl bych ze to nemuze byt normalni, to by znamenalo ze se ten olej dostane i do sani a motoru. Jedine co vim, ze idioti v servisu mi pri vymene oleje dali olej dobre pul centaku nad rysku max, to samozrejme neni dobre pro motor, ale muze to s tim souviset? Prikladam fotku, ale pred focenim to bylo trochu vic, neco jsem setrel prsty, kdyz jsem zkousel co to je. A je to po celem obvodu, i zezadu a je postrikane i sani. Bude to chtit vymenit tesneni, ale nedriv bych rad zjistil jak se do sani dostava olej... Moc dekuju za pomoc !!!

Napsal: 20 črc 2014, 12:34
od Fulltank
olej v sani normlani vec, dostava se tam pres turbo a oddech motoru. Pul cm na ryskou se nema co stat. Nejspis ti to tece pres egr a nebo pres tesneni pod vikem.
Napsal: 20 črc 2014, 13:32
od ulcak81
Teda to jsem netušil. Nicméně moc díky za vysvětlení. Tak tomu nechám ještě čas a uvidím jestli se něco zhoršuje nebo ne. Naštěstí prozatím se mi olej vůbec neztrácí, takže hlavně klid...

Napsal: 25 črc 2014, 07:51
od jasan
vyreseno...povoleny svody u turba...tak rovnou novy tesneni i kdyz by potreba asi nebylo, zkoukla se turbina rovnou a slo to zpet...
Napsal: 14 zář 2014, 08:54
od jany156
Zdravim, chcel by som sa spytat, zacal mi presakovat olej z egr na mieste, ako je vyznacene na obrazku:
Pomoze vymenit toto tesnenie? :
http://www.skoda-diely.sk/nahradny-diel ... 15429.html
Dakujem.