EGR ventil - netesnost??

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
roti
Přispěvovatel
Příspěvky: 305
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2008, 08:15
Bydliště: Praha, München

EGR ventil - netesnost??

Příspěvek od roti »

celou dobu me turbo normalne piska, ale nekdo od 2000ot/min se k tomu prida jeste jedno piskani, takové piskosyceni. Neresil jsem to, ale ted to chci resit.
Turbo je v poradku, vule temer zadna. Podle me to bude nekde ve vedeni stlaceneho vzduchu. Kdyz totiz odpojim hadici pred egr ventilem, tak turbo jen piska a uz se neprida to druhe piskani od 2000ot. Egr ventil je od oleje, tak me napada, jestli kdyz je egr nekde netesnej, tak jestli to nemuze delat ten zvuk??

diky

jinak jedna se o GIV TDI ALH
SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip
Obrázek
Lummar
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Odpovědi: 0
Registrován: 07 úno 2009, 22:30
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Lummar »

Úplně to stejné mi to dělalo u A3 AHF a bylo to netěsností záslepky na EGR. Po přetěsnění a přetažení už žádný písknutí, bylo to hrozný, taky jsem myslel, že mi odchází turbo, ale naštěstí to byla jen prkotina :)
VW Passat B7 2.0TDI CR DSG 2015 stock.
Uživatelský avatar
roti
Přispěvovatel
Příspěvky: 305
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2008, 08:15
Bydliště: Praha, München

Příspěvek od roti »

no me to asi delalo i pred zaslepenim, ale kouknu na to. diky
SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip
Obrázek
Tom.s
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Odpovědi: 0
Registrován: 20 srp 2008, 17:27
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Tom.s »

nebleje ti náhodou olej z těch dvou dírek co jsou pod ovládací membránou EGR? TJ JE Z VENKU OD OLEJE?
PROGRESS
Nováček
Příspěvky: 18
Odpovědi: 0
Registrován: 08 lis 2008, 20:38
Bydliště: MILOVWICE

Příspěvek od PROGRESS »

Tom.s píše:nebleje ti náhodou olej z těch dvou dírek co jsou pod ovládací membránou EGR? TJ JE Z VENKU OD OLEJE?
A KDYŽ ANO?JA HO MAM OD OLEJE....
VW POWER...
Tom.s
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Odpovědi: 0
Registrován: 20 srp 2008, 17:27
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Tom.s »

Tak to profukuje kolem hřídelky EGRu a v určitejch otáčkách tak je slyšet takové odfouknutí = CELÁ KLAPKA V PRDE..(uniká tlak od turba)
jimyj
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Odpovědi: 0
Registrován: 22 říj 2007, 15:50

Příspěvek od jimyj »

ten zvuk se mi začal taky objevovat - vic me ale stve ten olej co z toho prska - je to jediny misto kde jsou úniky oleje. Takze je to opravitelné nebo vyměnit EGR? (popřípadě zaslepit)
Octavia I 1,9 tdi ASV, r.v. 2001
Tom.s
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Odpovědi: 0
Registrován: 20 srp 2008, 17:27
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Tom.s »

zaslepení nepomůže musí se sundat ta baňkja s membránou vytrhnout to táhlo. pak se vyřízne závit a natočí ucpávka
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Odpovědi: 0
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

Tom.s píše:zaslepení nepomůže musí se sundat ta baňkja s membránou vytrhnout to táhlo. pak se vyřízne závit a natočí ucpávka
chystam sa nieco podobne, tak dotaz :) to tiahlo ide vytiahnut vrchom (myslim tym ci prejde cez tu dieru aj blbec na konci tiahla co uzatvara vyfuk. privod) ? :) Nebo to cele vybrat a ulomit ten spodok z tiahla ?
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Tom.s
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Odpovědi: 0
Registrován: 20 srp 2008, 17:27
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Tom.s »

dole je taková kuželka co zavírá ten kanál z výfuku tak nějak odstranit pak to normálně vytáhneš já jí odvrtal
jimyj
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Odpovědi: 0
Registrován: 22 říj 2007, 15:50

Příspěvek od jimyj »

Obrázek
předpokládám, že to je těmito otvory, které jsou po obou stranách. Tak stači nějakým způsobem utěsnit bez nějakého velkého rozebírání ....
Octavia I 1,9 tdi ASV, r.v. 2001
Tom.s
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Odpovědi: 0
Registrován: 20 srp 2008, 17:27
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Tom.s »

ne musíš rozebrat, když to utěsníš tahle tak by ten tlak od turba zvedal membránu EGR a tím ho otvíral proto tam ty dírky jsou. musíš prostě koupit novou a bude to jak to má bejt, nebo sundat ten plechovej kryt co je na něj napojená hadička vyndat membránu a zaslepit to
Uživatelský avatar
roti
Přispěvovatel
Příspěvky: 305
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2008, 08:15
Bydliště: Praha, München

Příspěvek od roti »

Tom.s píše:nebleje ti náhodou olej z těch dvou dírek co jsou pod ovládací membránou EGR? TJ JE Z VENKU OD OLEJE?
presne tak!mam potecenej celej egr a olej steka po hadici turba a kape i na blok, zkusim nekde posukat foto

Obrázek
SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip
Obrázek
Uživatelský avatar
roti
Přispěvovatel
Příspěvky: 305
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2008, 08:15
Bydliště: Praha, München

Příspěvek od roti »

Tom.s píše:Tak to profukuje kolem hřídelky EGRu a v určitejch otáčkách tak je slyšet takové odfouknutí = CELÁ KLAPKA V PRDE..(uniká tlak od turba)
ano, odfukuje jako Blow off ventil. piskani+odfukovani viz moje video

http://www.youtube.com/watch?v=wgmLNRHqMMc
SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip
Obrázek
Tom.s
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Odpovědi: 0
Registrován: 20 srp 2008, 17:27
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Tom.s »

koukám že ho máš zaslepenej takže ten plech zezhora sundat, tyčku ven vyndat futro, udělat závit, natočit šroub s hliníkovou podložkou práce max 15min (noteeth)
kdyžtak ti sem můžu hodit zítra večer foto pro inspiraci
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“