Motor jde na volnoběh nepravidelně, má špatné spalování, otáčky houpou 500÷800RPM, předstih lítá 8°÷25°. Po přidání plynu a zvýšení otáček nad 1200RPM se chod ustálí a není poznat žádnej problém i předstih drží pevný (30° a více). Součet vynechání jednotlivých válců pravidlně a rovnoměrně roste u všech válců zhruba stejně.
Prosím o pomoc, má-li někdo informace ohledně správném oscilogramu klika-vačka (při kolikátém zubu na klice se má překlápět signál ze snímače na vačce, atd...). Dále bych poprosil jestli někdo nemá vypýs parametrů na naměřené skupině bloku hodnot na adrese 91÷96.
Průběhy naměřeny přímo na řídící jednotce a kabeláž také přeměřena, tak chybu tvaru signálu vylučuji.
Děkuji za případnou pomoc.
Vypis paměti závad:
Kód: Vybrat vše
Paměť závad:
16730 (P0346): Snímač polohy vačkové hřídele-G163~Nesmyslný signál/ Trvalá závada
17748 (P1340): Snímač polohy vačkové hřídele-G40/poloha klikové hřídele-G4~Chybné přiřazení/ Trvalá závada
17947 (P1539): Spínač spojkového pedálu - F36~Nesmyslný signál/ Trvalá závada
16684 (P0300): Zjištěno vynechání zapalování/ Trvalá závada
16689 (P0305): Válec 5~Rozpoznán výpadek ve spalování/ Trvalá závada
16687 (P0303): Válec 3~Rozpoznán výpadek ve spalování/ Trvalá závada
16690 (P0306): Válec 6~Rozpoznán výpadek ve spalování/ Trvalá závada
16688 (P0304): Válec 4~Rozpoznán výpadek ve spalování/ Náhodná závada
16685 (P0301): Válec 1~Rozpoznán výpadek ve spalování/ Trvalá závada
16686 (P0302): Válec 2~Rozpoznán výpadek ve spalování/ Trvalá závada
