Vymena Airbagov Golf 4

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Vymena Airbagov Golf 4

Příspěvek od Torgan »

Potreboval by som poradit ako vymenit airbagy na golfe 4. Na volante a na palubovke. A ako ich reaktivovat aby znovu fungovali ci je to mozne aj WAGom
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
alreadys
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 27 črc 2009, 21:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od alreadys »

Jestli je máš vystřelené tak dáš nové a řídící jednotku také a nebo ji nechat reaktivovat
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

Moc si mi nepomohol potreboval som skor ci je nejaky postup co treba dodrzat
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
alreadys
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 27 črc 2009, 21:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od alreadys »

Takže palubka ven u spolujezdcova čtyři šrouby a je venku a řidičův vycvakneš z volantu dáš jiný ještě se někdy při aktivaci bagu řidiče přepálí kroužek pod volantem,pak ještě vyměníš jednotku airbagu co je na tunelu tři šrouby a nebo necháš aktivovat,vše se samozřejmě dělá při odpojené baterce až vše dáš dohromady projedeš vagem smažeš závady a když bude vše v pořádku zhasne kontrolka bagu
Alficek
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 08 úno 2010, 09:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Alficek »

Ještě se myslím z důvodu bezpečnosti doporučovalo před připojením baterky zapnout zapalování, aby kdyby nedejbože to bylo blbě udělaný a mělo by to bouchnout, tak za volantem nikdo neseděl ...
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

To vycvaknutie airbagu s volantu ma sere uz pol hodinu
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
alreadys
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 27 črc 2009, 21:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od alreadys »

Musíš vědět kam to strčit jestli máš už noví tak vidíš že je to jen takoví hříbeček a ten je zajištěn takovími pery a ty se jen odmačknout práce několik sekund
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

Ked vies kde strcit je to naozaj praca tak na minutku max.
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“