Po vymene serva aj riadenia stale ide tazko volant :(

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
kuro
Přispěvovatel
Příspěvky: 221
Registrován: 18 črc 2008, 10:19
Odpovědi: 0

Po vymene serva aj riadenia stale ide tazko volant :(

Příspěvek od kuro »

- passat b5.5
- nove servo
- vymenena riadenie za repas
- ked je riadenie zavzdusnene a robi tie hrozne zvuky, vtedy ide volent lahko, po odvzdusneni tazko
- volant ide tazko na mieste aj pri vyssich otackach
- mam pocit ze ked je auto dvihnute tak potom ide riadenie lahsie, po pojazdeni ide tazsie, ale kazdy mi vravel, ze ramena toto nemozu robit

dik za kazdu radu
Naposledy upravil(a) kuro dne 21 kvě 2012, 16:09, celkem upraveno 1 x.
Mato86
Přispěvovatel
Příspěvky: 835
Registrován: 03 čer 2007, 21:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Zvolen

Příspěvek od Mato86 »

Najprv by som to odvzdusnil ,,na prazdno´´ bez motora dokladne a potom s pustenym motorom.ak ide aj potom tažko a servo nevydava ziadne zvuky tak by som povedal ze na houby repas...
Passat 3C variant 2,0tdi BMP
VAG CAN PRO,K+CAN Commander,Delphi uni diag. VAGPROG
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5829
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

len z blbosti pozri uloženie tlmičov či nejsu zahrdzavené alebo rozpadle ložiska
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
kuro
Přispěvovatel
Příspěvky: 221
Registrován: 18 črc 2008, 10:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od kuro »

Na B5 niesu tlmice v loziskach ale v silenbloku, ale su ok menil som ich.

Je to take divne, dnes isiel volant este dobre lahko ked som stal, kym som vycuval z garaze uz isiel tazko. Jedine co ma este napada je skrin loziska, ci nie je ohnuta od narazov, ale aj keby bola, zeby toto stazovalo pohyb volantu..
Uživatelský avatar
bendys
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 27 črc 2010, 19:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od bendys »

Jen malý postřeh. Měnil jsem čerpadlo, staré mělo ložisko "kaput", střašně to rachotilo ale posilovač fungoval. Koupil jsem repasované, vypadalo "opraveně". Po výměně šlo krásně tiše ale posilovač nefungoval. Nejdříve jsem odvzdušňoval, výsledek nula. Jen jsem si všimnul, že náznak nějaké pomoci od serva se začíná objevovat, když motor točí nad 3000. Čerpadlo šlo ven, dostal jsem jiné a to šlo okakmžitě (taky repasované).
(2x) zánovní lidoVý Wůz - volant kulatý, pedály tři, blinkry šestery, pneu kaučuk, šaltrpáka uprostřed.
Uživatelský avatar
kuro
Přispěvovatel
Příspěvky: 221
Registrován: 18 črc 2008, 10:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od kuro »

To servo co som dal bolo nove Spidan, teraz som objednal dalsie, repasovane TRW, uvidime..
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Jak píše Bendys, když je čerpadýlko vydřené nebo nekvalitně opravené, dělá tohle. Kdysi, když se díly nedaly sehnat jsem také rozebral čerpadlo a všiml si, že je trošku podřené a ložisko v háji , tak jsem podření zalapoval a dal nové ložisko ale potom na volnoběh servo neposilovalo, muselo se vrknout plynem a už to šlo. Majitel se to naučil dělat při parkování jinak fungovalo dobře. Hold tlak utíkal hluchou vydřenou plochou..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
kuro
Přispěvovatel
Příspěvky: 221
Registrován: 18 črc 2008, 10:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od kuro »

Tie servocerpadla su vsetky rovnake alebo na kazdy typ motora ine?

To nove co som namontoval je 8D0 145 156 K co je podla Etky na benzinove motory, ja mam diesel 1.9, aj ked v tusim elite sa pri jednom vyrobcovi uvadza, ze je toto iste, pri ostatnych nie.
Uživatelský avatar
kuro
Přispěvovatel
Příspěvky: 221
Registrován: 18 črc 2008, 10:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od kuro »

Bolo zle nove cerpadlo, namontoval som dalsie repas TRW a to ide ok.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Pak něčemu věř.
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“