přibržďuje fiat Bravo II

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
ondrahsx
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 21 čer 2012, 15:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin

přibržďuje fiat Bravo II

Příspěvek od ondrahsx »

Zdravim,mam fiata Bravo II JTD 110kW
Potreboval bych poradit ohledne brzd. Za jizdy,zda se mi ze se to ted v techto horcich stupnuje,mi auto zacne samovolne pribrzdovat, vyradim, auto hned zpomaluje.Kdyz dam nohu na pedal, zabira uplne hned zkraje,je strasne citlivy.Staci slapnout a jde citit jak jsou desticky na kotoucich.Ale staci jednou dvakrat pedal ztlacit,a brzdy jsou opet OK,opet zabiraji tam kde obvykle.Nevim jestli to muze mit nejakou spojitost,snad jen s podtlakem,ikdyz se mi to nezda,ale prijde mi ze to je snad jeste horsi kdyz pustim klimu.
Nesetkal se nekdo s timto problemem? Diky za odpovedi,uz si nak nevim rady. :x
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Zkusil bych odpojit podtlak z posilovače a jet "brzdit" zda to bude přibrzdovat..Poté bych se podíval na vůli na brzd. válci..Samozřejmě, zda se válečky kotoučovky vrací/nejsou zarezlé/..Už ta malá vůle je podezřelá..
nepropadat panice...
ondrahsx
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 21 čer 2012, 15:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin

Příspěvek od ondrahsx »

jericho-3 píše:Zkusil bych odpojit podtlak z posilovače a jet "brzdit" zda to bude přibrzdovat..Poté bych se podíval na vůli na brzd. válci..Samozřejmě, zda se válečky kotoučovky vrací/nejsou zarezlé/..Už ta malá vůle je podezřelá..
Diky za odpoved.S tim podtlakem jsem to uz zkousel,beze zmeny.Brzdy byly rozebrane,vse ok. K tomu brzdovemu valci-na ten jsem nekoukal,na co si dat tedy pozor?Jak jej spravne otestuju...jinak dnes je chladneji,jel jsem s klimou,a brzdy byly v poho,tak uz vazne nevim...Nemuze se mi treba rozpinat brzdovka?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Od toho je to brzdovka, aby to nedělala. Zkusil bych povystrčit posilovač a odměřit vzdálenost vypínací tyčky od pístu válce, popřípadě vůli na pedálu..A když bys povolil odvzušnovák, brzdy se odbrzdí?
nepropadat panice...
ondrahsx
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 21 čer 2012, 15:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin

Příspěvek od ondrahsx »

jericho-3 píše:Od toho je to brzdovka, aby to nedělala. Zkusil bych povystrčit posilovač a odměřit vzdálenost vypínací tyčky od pístu válce, popřípadě vůli na pedálu..A když bys povolil odvzušnovák, brzdy se odbrzdí?
uf,tak s timhle uz si neporadim.Ale alespon tim popichnu mechanika,protoze ani on vesmes nevi co by to mohlo byt. Kazdopadne jak je ted o neco chladneji,teplota kolem 20st,tak mi to neudelalo.Vypada to tedy ze to dela hlavne jak mi auto stoji na vyhratem parkovisti.

Nechci zakladat dalsi tema,a tak se jeste zeptam na vahu vzduchu.Po cisteni jsem zjistil,ze tam mam vahu na slabsi verzi meho motoru,a to na 88kw, ja mam 110kw. Na logu se ale hodnoty jevily vcelku ok.Tak nevim,jestli to mam nejak resit. Na kelly jsem je nasel,dam sem odkazy.
Co si o tom myslite?

http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJ ... 5PKg4w5Cw7 -tuto tam mam,ale je na 88kw verzi.

http://www.pop-art.cz/AhxPagPrdDet.aspx?PrdRc=49270 -tuto by jsem tam mel mit.
Jaky by tedy mohl byt rozdil mezi temito dvema vahami?
diky moc za vyjadreni.
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“