FIAT Stilo 1,6 16V nejede!!!

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1323
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

FIAT Stilo 1,6 16V nejede!!!

Příspěvek od kaad »

Řeším tu teť výše uvedený Fiat. Borec s ním přijel někde k obchodu nakoupil a už neodjel. Startér točí, ale motor ani neškytne. Napíchnul jsem to na Ficom a napsalo mi to všechny vstřikovače a obvod zapalovací cívky A,B,C a D. Prostě všechno co je potřeba k chodu motoru. Připadá mi, že tam někde je problém s napájením. Pojistky jsem prošel pro jistotu všechny byly OK. Nevím, které relé je napájecí. Nemáte někdo lepší manuál než já??? A ještě - pokud auto má crasch vypínač, tak kde??? Díky.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Uživatelský avatar
kecka
Přispěvovatel
Příspěvky: 545
Registrován: 19 kvě 2007, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kousek od Ostravy

Příspěvek od kecka »

Nejsem si jistej ale crasch by mel byt u spolujezdce dole na podbehu pod palubovkou.... aspon JTD ho tam melo...
Fabia II RS 132kw Combi
Clio II 1.2 brutal 43kw
Polo 6R mazel ženy :-)

EX Roomster TDi 184ps
Moravia Tuning soft :-)
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1323
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

kecka píše:Nejsem si jistej ale crasch by mel byt u spolujezdce dole na podbehu pod palubovkou.... aspon JTD ho tam melo...
Jo, díky zítra se na něj mrknu, protože mi to tak připadá, že je něco centrálně vypnutý. A ještě to napájecí relé nevíte někdo, které to je? Mělo by být v pojistkovce v motorovém prostoru. Jsou tam tři větší a pět menších. Měl jsem v noťasu i VIVID, ale po přeinstalování ho nemůžu za prase rozjet. Tam to určitě bylo.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

to vypadá na hlavní relé ale nevím kde je.spínač setrvačnosti odpojuje jen kostru čerpadla aspon dle schema co mám.do jednotky jde přez pin B29 spínaná 15 a pak jednotka ovládá hlavní relé přez pin A19 A12.kostry jednotky jsou B5 B6 B21 B22
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1323
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

VYŘEŠENÉ !!! Bylo to napájecí relé, které napájí celou soustavu vstřikování vč. čerpadla. Žádné schéme jsem sice nesehnal, ale našel jsem ho vylučovací metodou. Prostě jsem vytahoval relátka a co přestalo fachčit k tomu jsem to přiřadil. Chyby jsem vymazal auto jede a registr závad je zatím čistý. Pokud by jste někdo měl např. na CD nějaké servisní manuály nebo data k tomuto vozu bral bych. Samozřejmě zaplatím nebo můžu nabídnout výměnu. Dík.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Já ho vozím s sebou ve dveřích pořád, ale mám starší Bravo.
nepropadat panice...
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1323
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

jericho-3 píše:Já ho vozím s sebou ve dveřích pořád, ale mám starší Bravo.
Na Bravu/Bravo mám. Ale tam jsou odlišnosti a hlavně v elektrice. Takže na Stilo???!!!
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“