Alfa156JTD16V103KW nizky vykon - analyza logu

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
sscjakl
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 07 srp 2012, 18:29
Odpovědi: 0

Alfa156JTD16V103KW nizky vykon - analyza logu

Příspěvek od sscjakl »

Ahojte chlapi, ma 1.9 JTD 16V, najeto 200 000km - nedavno koupena z Belgie, jede jako 77kw oktavka. Kdyz vezu vice lidi, tak na nejaky predjizdeni muzu rovnou zapomenout..

Koupil jsem tam novou vahu vzduchu Pierburg, nechal vymenit vsechny filtry, udelat rozvody, mam novou hadici intercooler->sani, vycistil EGR atd.., jezdim na naftu jen z Agipky, ale nic nepomohlo. Uz nevim co s tim, prosim, poradte...

Jednotka neukazuje zadne chyby, jen mi to cas od casu ukaze P0704-Clutch switch-Spatny signal..Kourivost neni velka, ale je tam, pri kazde akceleraci vidim ve zpetnem zrcatku trochu koure...Jinak jsem si take vsimnul, ze kdyz motor tocim do vysokych otacek, tak se v predni-spodni casti motoroveho prostoru obevuje trochu koure..

Nize prikladam hromadu logu, tak prosim poradte. Predem dekuji

http://ulozto.cz/xywTv2t/156jtd16v103kwotackypalivo-csv
Obrázek

http://ulozto.cz/xRmyFoh/156jtd16v103kw ... hturbo-csv
Obrázek

Tady je sprint na 100vku
http://ulozto.cz/xJAw87G/156jtd103kw-csv
Obrázek

A tady jeste log se vsemi moznymi udaji
http://ulozto.cz/xtSPN1t/156jtd16v103kw-csv
Obrázek
156 JTD 16V 103kw
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

neviem prečo sa mi tie logy nedajú čítať,alebo prezerať,ale skontrolj hadičky od pretlakového ventilu a či sa po naštartovaní motora zasunie regulácia úplne.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
sscjakl
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 07 srp 2012, 18:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od sscjakl »

Prosim te, kde tu hadicku od pretlakoveho ventilu a pretlakovy ventil najdu? Bohuzel nemam moznost vzit auto na nadjezd, tak to musim nejak krkolomne vyzkoumat z vrchu :(

Jinak novy postreh je, ze mi realne zere 7,5 litru (2/3 jizdy po praze, 1/3 rychlostni komunikace), ac mi palubak ukazuje 4.7 litru a to jsm jezdil opravdu na spotrebu..Neni to nejak moc?

Diky za rady
156 JTD 16V 103kw
Uživatelský avatar
kecka
Přispěvovatel
Příspěvky: 545
Registrován: 19 kvě 2007, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kousek od Ostravy

Příspěvek od kecka »

Naloguj otacky, tlak turba,tlak railu a vahu vzduchu......... do souboru ne fotky :-) :-)
Fabia II RS 132kw Combi
Clio II 1.2 brutal 43kw
Polo 6R mazel ženy :-)

EX Roomster TDi 184ps
Moravia Tuning soft :-)
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

neviem ako je tam otočený motor,či máš výfukové potrubie od predu,alebo od zadu..ale to je jedno..na turbe je podtlaková banka a z nej ide hadička,tenká čierna,treba ju skontrolovať či nieje niekde deravá spuchravená atď..a takto treba skontrolovať všetky hadičky..a hlavne či sa po naštartovaní zasunie tiahlo na turbe na doraz.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
sscjakl
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 07 srp 2012, 18:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od sscjakl »

@kecka: OK, neni problem, ale uz je to zalogovano a odkaz na ulozto je v mem prispevku nad fotkou..

Nebo chces novy log?
156 JTD 16V 103kw
Uživatelský avatar
kecka
Přispěvovatel
Příspěvky: 545
Registrován: 19 kvě 2007, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kousek od Ostravy

Příspěvek od kecka »

no myslim si ze zrovna korekce nam je tedka k hovnu..... to co jsem ti psal nevidim...... Naloguj na 3ku plny od 1500 nejlepe do kopce....
Fabia II RS 132kw Combi
Clio II 1.2 brutal 43kw
Polo 6R mazel ženy :-)

EX Roomster TDi 184ps
Moravia Tuning soft :-)
autickar21
Přispěvovatel
Příspěvky: 466
Registrován: 06 srp 2009, 13:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od autickar21 »

Neviem ako to ma ta verzia ecuscanu, ale starsie maju aj moznost porovnavat hodnoty pozadovana - realna. Tesnost hadic za turbom si predpokladam skontroloval, ako aj teplotu motora...
sscjakl
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 07 srp 2012, 18:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od sscjakl »

tak vas vsechny zdravim. Zalogoval jsem otacky, vahu vzduchu, tlak railu a turbinu, jak si kecka pral...Mrknete na to prosim.

Jinak prosel jsem vsechny hadice vcetne potlakoveho vedeni a vse je ok. Turbo se po nastartovani zasune. Zkontroloval jsem i vyfukove svody a podival se na katalyzator a vse je v poradku. Vazne by me zajimalo cim to muze byt. Vykon mizerny, nohu mam lehkou a jezdim za 7.5 litru :(

Uz zacinam mit podezreni na to, ze si nekdo v bazaru hral s mapou, no nevim..

Predem diky za pomoc
http://ulozto.cz/xaeXErb/otacky-tlakrai ... o-vaha-csv



Obrázek
156 JTD 16V 103kw
sscjakl
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 07 srp 2012, 18:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od sscjakl »

Ahoj chlapi, vazne mi nikdo neporadi?
156 JTD 16V 103kw
Uživatelský avatar
blacklight
Přispěvovatel
Příspěvky: 381
Registrován: 14 říj 2011, 12:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od blacklight »

Mě napadá ověřit jednu věc - to co pomohlo mě.

Jak zapneš FiatEcuScan tak se podívej na číslo softwaru a číslo jednotky , dej to do googlu a chvilku hledej. V mojem autě byla jednotka, co tam neměla co dělat.

Na to abych ti poradil s hodnotama bohužel takový odborník nejsem.
Octavia 1.9 TDI
Golf 2.0 TDI
EX: Lancia Lybra SW 1.9 JTD, Lancia Thesis 3,2 V6, LPG Opel Meriva LPG
Uživatelský avatar
matus
Přispěvovatel
Příspěvky: 555
Registrován: 22 čer 2007, 13:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od matus »

ta vaha nieje dobra a este je to 16v a mozno by som sa zameral na solenoid egr
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“