zjistil jsem, že je ucpaná regulace na trubu a to fest, zaslepil vyčistil vrátil na zpět, auto nepoznávám jede,tahne,funguje,regulaci jsem vybrousil (karbon),tak snad pošlape... čištění po jízdě na olej
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
čištění po jízdě na olej
Ahoj, tak jsem se dostal v týdnu na zdviž, že vyměnim ložiska a v tom si vyčistim sání a zaslepim egr. když jsem vyndal egr tak ze strany klapky byl celkem ok,ale co se skrývalo za ním jsem dlouho neviděl,sání průměru 50mm ve kterém byla tak 1cm díra pro vzduch a okolo jinak mastné saze, které voněly po olejíčku
vypalování trvalo asi 20 min.
zjistil jsem, že je ucpaná regulace na trubu a to fest, zaslepil vyčistil vrátil na zpět, auto nepoznávám jede,tahne,funguje,regulaci jsem vybrousil (karbon),tak snad pošlape...
nedávám to za vinu jen oleji,ale myslim si že ten to dodělal (saze smrděly po něm) najeto na oleji 15 tis. (rotačka)
zjistil jsem, že je ucpaná regulace na trubu a to fest, zaslepil vyčistil vrátil na zpět, auto nepoznávám jede,tahne,funguje,regulaci jsem vybrousil (karbon),tak snad pošlape... Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Klasicky problem, jazda v meste na 4 50 km/h a pod... Tegulacia sa zanasa na kazdom tdicku a ti sanie klasika sadze z vyfuku ktore idu z egr ventilu sa zrazaju s olejom z turba a tralalaaa male sanie plne karbonu. Smrdelo to olejom iba preto ze ked spalujes olej ide taky pach alebo vona a tym ze egr privadza do sania vyfukove splodiny tak to bude pachnut olejom vyfritom. Olej tam nic nezapricinil
Range Rover P38 2.5TDS manuál
každopádně teď když jsem zaslepil egr, tak bych měl mít pokoj ne? ještě kor když je ten karbon v turbu pěkně bruskou vyleštěný
je třeba to točit v celém spektru otáček až do 4500 aby se regulace pořádně propláchla? tak jsem to slyšel...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Hele kat pujde ven!!! ten je podle mě mrtvej a dělá akorát bordel, boužel nemám čas a musim sehnat materiál na výfuk, ted jsem byl na závodech do vrchu a kamarád má na golfu ASZ 70mm trubku z kamnářských kolen, celý výfuk váží 2,5 kg
ale dám asi jen 60mm a nechám zadní tlumič:) 
Naposledy upravil(a) zero1724 dne 26 srp 2012, 16:56, celkem upraveno 5 x.
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
čistil jsem to teď v týdnu,jakože jsem si dal fakt záležet jak to potom chodilo to byla báseň, myslíte, že na ten olej se to zasírá víc než na naftu? asi přeci jen více sazí... na 3000 ot. jezdim běžně,ale dám tomu občas proti kopci na 4ku do 4000tis snad to bude OK. Jako vyndavat takhle často turbo to je HNUS!To bych se po*ral, ale turbo nebylo dle mě přicpané kvůli oleji, byl tam karbon z dob nebreč a nechodila ta regulace vůbec...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)