Stránka 1 z 1

tyčka turba

Napsal: 28 bře 2007, 07:58
od čudlík
jak jeto s tyčkou turba - když ji prodloužim tak zvýšim tlak a když ji zkrátim tak ho snížim??? díky (hm) :?

Napsal: 28 bře 2007, 10:56
od čudlík
nikdo nic??? :? :? :?

Napsal: 28 bře 2007, 15:24
od machy1118
musíš ji zkrátit, abys zvednul tlak turba

Napsal: 29 bře 2007, 07:08
od čudlík
takže zkrátit jo??? sem právě myslel prodloužit

Napsal: 29 bře 2007, 16:59
od machy1118
když ji zkrátíš, tak zvýšíš napětí pružiny = větší tlak. ale jestli chceš tak 1,5b tak stačí odpojit hadičku co vede do toho regulátoru a něčím ji zaslepit, aby neucházel vzduch.

Napsal: 30 bře 2007, 06:50
od čudlík
jj,díky, ještě poslední dotaz, když tu hadičku zaslepim, nebude mít to turbo velký odpor??? jinak dík (noteeth)

Napsal: 30 bře 2007, 14:25
od torx1
podla mna Ti to turbo takto moc dlho nevydrzi, ja som mal na svojom zaseknutu regulaciu a odislo jedna radost

tlak turba

Napsal: 01 dub 2007, 14:09
od wr8
tak ja nevim jak u vas panove,ale na em crome sem zacinal s tlakem 0,8 baru a tedka su u 2,1 baru.turbo v pohode,jen vsechno ostatni to nevydrzi,praskaji me hadice a IC taky odchazi jeden za druhym doslova se nafoukne a praskne,tak asi budu muset snizit na tak 1,5-1,7 coz je podle me rozumna hodnota (noteeth)

Napsal: 03 dub 2007, 10:32
od čudlík
můžu použít regulátor tlaku turba??? abys si přidával z auta???

Re: tyčka turba

Napsal: 09 dub 2007, 22:20
od Huml
čudlík píše:jak jeto s tyčkou turba - když ji prodloužim tak zvýšim tlak a když ji zkrátim tak ho snížim??? díky (hm) :?
na jakým motoru to chceš páchat, jestli na JTD, tak ti to asi moc nepomůže, jelikož tam tlak hlídá ŘJ, tak aby sis s tím spíš nenadělal do bot

Napsal: 10 dub 2007, 08:07
od čudlík
aha, a jak to odstranit to hlídání tlaku???

Napsal: 11 dub 2007, 21:26
od tomáš karbus
no prepsanim map-proste cip-tady se to jina dost dobre neda ojebat