Stránka 1 z 2
jak je to s životnostní keramické spojky?
Napsal: 29 srp 2012, 11:10
od Smoke
sjíždí se rychleji nebo víc vydírá setrvák? nebo stejný jak u série?
Napsal: 29 srp 2012, 11:32
od marena tdi
otazka by mela znit. kolik vydrzi setrvak a pritlacak po pouziti keramicke lamely.
oblozeni vydrzi opravdu hodne ale taky to dost zere vse okolo.
tak ze za mne-pokud to neni nezbytne nutne radeji bych volil jinou cestu.
Napsal: 29 srp 2012, 11:34
od Forest
Mam zkusenost z plne keramiky a vyzrala mi pritlacak a ji nic moc nebylo, uprimne uz bych si to tam nedal. Koupil jsem to od MaxTDI ale kdo byl dodavatel netusim. Jak je to u ostatnich? Zel, nemohu slouzit.
EDIT: ne setrvak ale pritlacak ... shanim setrvak tak toho mam plnou hlavu, pardon a dekuji za opravu
Napsal: 29 srp 2012, 13:21
od sniper--
tak jasny,keramika je jen do opravdovejch extremu,ale to k tomu musi bejt i pritlacak.... ostatne na pritlacaku zalezi nejvic, za me jednoznacne HDS a poradnej pritlacak.Tahle kombinace vydrzi hodne a je dle meho nej.
Napsal: 29 srp 2012, 15:36
od Brouk
ja ji menil lamela od pritlacaku sjeta uz se rozpadavalo oblozeni, pritlacak ubrala cca o 2 mm ale uz jezdil s HDS 2 roky pred tim , setrvak OK bez drazek
ale ze vydrzela startu !!! testovani + sprinty porad dokola !!!
na bezne jezdeni asi neznicitelna

Napsal: 29 srp 2012, 15:56
od DVORAKTTT
Mně keramika vždy sežrala přítlačák. Setrvák od SPECU to vydrzel.
Napsal: 29 srp 2012, 22:34
od Petr98
Muj pritlacak po cca 90000 km s keramickou lamelou...
http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =3&theater
Napsal: 29 srp 2012, 23:00
od Jim
Petr98: Obsah stránky nedostupný

Napsal: 29 srp 2012, 23:10
od toefuk
Jim píše:Petr98: Obsah stránky nedostupný

tiez by som to rad videl...
DVORAKTTT: lamely na pritlacaku musia byt pruzne, preto ho asi zozralo, zotrvak ma nemenny tvar, takze ocel z akej je vyrobeny moze byt kludne aj 19tka podla CSN. Ale to by praskal v rozoberatelnych spojoch, takze predpokladam, ze je len cementovany, mozno nitridovany...
Ra povrchu nieje problem upravit, takze sa lamela okamzite moze zakusnut do zotrvaku na ukor zivotnosti.
Napsal: 29 srp 2012, 23:18
od Jim
DVORAKTTT píše:Mně keramika vždy sežrala přítlačák. Setrvák od SPECU to vydrzel.
jak dlouho ti to vydrželo?
Napsal: 30 srp 2012, 06:22
od marena tdi
Petr98 píše:Muj pritlacak po cca 90000 km s keramickou lamelou...
tady ho mas .

Napsal: 30 srp 2012, 08:02
od DVORAKTTT
JIM:Ten první vydržel rok cca.25000km a ten druhý roky dva.Měl jsem tam set od Specu(jednohmotu).Hrozne to chrastilo na volnobeh,tak jsem to po třech letech vyndal.Možná ty přítlačáky odcházely proto,že jsem 90% jízd jezdil po mestě.
Napsal: 30 srp 2012, 08:54
od Smoke
ten přítlačák je fakt hnus....
takže verdikt, při slušným zacházením by mohlo něco vydržet.
řeším keramiku proto že už po druhý se mi rozlámal střed lamele, a celá kera. lamela je masivnější na vyšší přenos. a organika by stačila, ale stejně byla na hraně s prokluzem
Napsal: 30 srp 2012, 15:08
od Petr98
Smoke píše:ten přítlačák je fakt hnus....
takže verdikt, při slušným zacházením by mohlo něco vydržet.
řeším keramiku proto že už po druhý se mi rozlámal střed lamele, a celá kera. lamela je masivnější na vyšší přenos. a organika by stačila, ale stejně byla na hraně s prokluzem
Zadnym zachazenim to nevydrzi!
Napsal: 30 srp 2012, 19:56
od Lusťa
Mě vydržela na golfu keramika od Sachsu(set lamela/přítlačák) asi 55-60tis km. Přesneji řečeno po těchto km zacala klouzat a šla ven. Pak si ji ode me bral Valis a nechával myslím stáhnout setrvak a jezdil dal,ale jak dlouho,to už nevím.
Ještě doplním,ze jsem jezdil tak 40/60% město/delší trasy Evropa