jak je to s životnostní keramické spojky?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

jak je to s životnostní keramické spojky?

Příspěvek od Smoke »

sjíždí se rychleji nebo víc vydírá setrvák? nebo stejný jak u série?
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

otazka by mela znit. kolik vydrzi setrvak a pritlacak po pouziti keramicke lamely.
oblozeni vydrzi opravdu hodne ale taky to dost zere vse okolo.
tak ze za mne-pokud to neni nezbytne nutne radeji bych volil jinou cestu.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Mam zkusenost z plne keramiky a vyzrala mi pritlacak a ji nic moc nebylo, uprimne uz bych si to tam nedal. Koupil jsem to od MaxTDI ale kdo byl dodavatel netusim. Jak je to u ostatnich? Zel, nemohu slouzit.

EDIT: ne setrvak ale pritlacak ... shanim setrvak tak toho mam plnou hlavu, pardon a dekuji za opravu
Naposledy upravil(a) Forest dne 29 srp 2012, 17:34, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

tak jasny,keramika je jen do opravdovejch extremu,ale to k tomu musi bejt i pritlacak.... ostatne na pritlacaku zalezi nejvic, za me jednoznacne HDS a poradnej pritlacak.Tahle kombinace vydrzi hodne a je dle meho nej.
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Uživatelský avatar
Brouk
Přispěvovatel
Příspěvky: 897
Registrován: 13 úno 2007, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina - Telč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brouk »

ja ji menil lamela od pritlacaku sjeta uz se rozpadavalo oblozeni, pritlacak ubrala cca o 2 mm ale uz jezdil s HDS 2 roky pred tim , setrvak OK bez drazek

ale ze vydrzela startu !!! testovani + sprinty porad dokola !!!
na bezne jezdeni asi neznicitelna (noteeth)
DVORAKTTT
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 01 čer 2008, 22:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od DVORAKTTT »

Mně keramika vždy sežrala přítlačák. Setrvák od SPECU to vydrzel.
FABIA RS 236PS 512Nm
Petr98
Přispěvovatel
Příspěvky: 665
Registrován: 15 kvě 2007, 10:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Řepiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr98 »

Muj pritlacak po cca 90000 km s keramickou lamelou...
http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =3&theater
Golf IV Long,TDI- ARL,H&R, K&N, RS Brakes, 60mm stainless exhaust, Alu 18" 202PS - minulost
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

Petr98: Obsah stránky nedostupný :(
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

Jim píše:Petr98: Obsah stránky nedostupný :(
tiez by som to rad videl...

DVORAKTTT: lamely na pritlacaku musia byt pruzne, preto ho asi zozralo, zotrvak ma nemenny tvar, takze ocel z akej je vyrobeny moze byt kludne aj 19tka podla CSN. Ale to by praskal v rozoberatelnych spojoch, takze predpokladam, ze je len cementovany, mozno nitridovany...
Ra povrchu nieje problem upravit, takze sa lamela okamzite moze zakusnut do zotrvaku na ukor zivotnosti.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

DVORAKTTT píše:Mně keramika vždy sežrala přítlačák. Setrvák od SPECU to vydrzel.
jak dlouho ti to vydrželo?
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Petr98 píše:Muj pritlacak po cca 90000 km s keramickou lamelou...
tady ho mas .
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
DVORAKTTT
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 01 čer 2008, 22:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od DVORAKTTT »

JIM:Ten první vydržel rok cca.25000km a ten druhý roky dva.Měl jsem tam set od Specu(jednohmotu).Hrozne to chrastilo na volnobeh,tak jsem to po třech letech vyndal.Možná ty přítlačáky odcházely proto,že jsem 90% jízd jezdil po mestě.
FABIA RS 236PS 512Nm
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

ten přítlačák je fakt hnus....
takže verdikt, při slušným zacházením by mohlo něco vydržet.
řeším keramiku proto že už po druhý se mi rozlámal střed lamele, a celá kera. lamela je masivnější na vyšší přenos. a organika by stačila, ale stejně byla na hraně s prokluzem
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Petr98
Přispěvovatel
Příspěvky: 665
Registrován: 15 kvě 2007, 10:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Řepiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr98 »

Smoke píše:ten přítlačák je fakt hnus....
takže verdikt, při slušným zacházením by mohlo něco vydržet.
řeším keramiku proto že už po druhý se mi rozlámal střed lamele, a celá kera. lamela je masivnější na vyšší přenos. a organika by stačila, ale stejně byla na hraně s prokluzem
Zadnym zachazenim to nevydrzi!
Golf IV Long,TDI- ARL,H&R, K&N, RS Brakes, 60mm stainless exhaust, Alu 18" 202PS - minulost
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559
Lusťa
blázen
Příspěvky: 1416
Registrován: 23 led 2006, 17:42
Odpovědi: 0
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvek od Lusťa »

Mě vydržela na golfu keramika od Sachsu(set lamela/přítlačák) asi 55-60tis km. Přesneji řečeno po těchto km zacala klouzat a šla ven. Pak si ji ode me bral Valis a nechával myslím stáhnout setrvak a jezdil dal,ale jak dlouho,to už nevím.

Ještě doplním,ze jsem jezdil tak 40/60% město/delší trasy Evropa
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“