LOG Octavie 1.9TDI 66kw nejede v niskejch.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

bemmet
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Registrován: 12 pro 2011, 17:23
Odpovědi: 0

LOG Octavie 1.9TDI 66kw nejede v niskejch.

Příspěvek od bemmet »

Zdravim najde se tu nekdo kdo by shledl muj log a rekl co je spatne??octavie 1.9tdi 66kw.


Jedna se o to ze turbo spina az v rozmezi 2500-3000ot/min

diagnostika stale hlasi:17958 - Plnící tlak Regulacni odchylka....
auto je ujede cca 100-150km a najednou uplny vypadek turba musim zastavit vyp/zap zapalovani a zase jedu.


auto je po vymene turba,podtlakovich hadic...a ventilu n75,vahy vzduchu z jineho auta ktere slape jak ma .zaslep ERG ventilu.

Prosím nekoho o skouknutí logu a zjistení poprípadne priciny:

http://leteckaposta.cz/767986327
(Log se starou vahou jsou tam dva logy delal jsem je poprve snad se povedli)

http://leteckaposta.cz/615940298 (Log po vimene vahy z plne funkcí octavie I).

Diky za cene rady
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

skus diody,tato vaha tiez nic moc...aj tak zle ukazovala :) skus vybrať filter ci neni zasraty.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Uživatelský avatar
Frenzy
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Registrován: 29 črc 2012, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Frenzy »

Podle mě to nebude váhou, vždyť dává dokonce nad požadavek v určitejch otáčkách... Ale ten filtr je dobrej nápad... Akorát kdyby byl ucpanej, tak by to podle mě ani ve vysokejch nedávalo tolik... :roll:
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

ak ťa napadá niečo lepšie...pretože tá váha vôbec nedáva ako by mala..nieje to všetko o požiadavke ;)
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
bemmet
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Registrován: 12 pro 2011, 17:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od bemmet »

UchoTD píše:skus diody,tato vaha tiez nic moc...aj tak zle ukazovala :) skus vybrať filter ci neni zasraty.
Filter novy cca je tam rok najeto 16tisic na nem....ta vaha musi jit bez problemu protoze v te octavii co je tak slape jak ma...diagnostika na ni neukazuje nic ani chyba a jede jak drak 1800ot/min spina okamzita akcelerace tak bych nevidel chybu v vaze myslel jsem ze z toho logu se daji vycist i tlaky turba ci tak neco nebo ze je spatny ventil N75.

Samozdrejme piste dalši pripevky Nejsem sam co maji podobne problemy vetšina to vyresila vymenou N75 ale bohuzel u me ne...badam se toutou Chybou uz rok....mam dve auta ale lepsi Octavie nezli Felda.


Samozdrejme zda zejtra v HK sezenu diodu pokusim se o to
bemmet
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Registrován: 12 pro 2011, 17:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od bemmet »

jeste toto me odepsal jeden co dela diag pres VAG atd kdyz videl moje LOGY odepsal:Jsem si nevšiml. Ta váha dává požadavek až kolem 3000 ot/min, ale v tom druhém testu také, to je zajímavé, máš čisty filtr? S tím jsem se nesetkal. Jako by to nemělo vzduch, ale proč? Pak už to jede v normě.


uvidíme.....celkem ste se schodli..
Uživatelský avatar
Frenzy
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Registrován: 29 črc 2012, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Frenzy »

Jenže lidem, co řešej tenhle problém, dává váha vesměs "smysluplný" hodnoty a ty navíc píšeš, že N75 je po výměně... Zkus ještě tu diodu, zajímá mě průběh s ní...
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

každý kto sa tomu kúsok rozumie..ti povie,že tá VAHA až NESKORO splní požiadavku,ako keby to nemalo vzduch ;) ako sa píše vyššie,skús diody uvidíme no.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Uživatelský avatar
Frenzy
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Registrován: 29 črc 2012, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Frenzy »

Jestli si z HK, tak zajeď třeba do GESu, je to kousek od Koruny :) Tam jich maj (LOL) Jedna za kačku...
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
bemmet
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Registrován: 12 pro 2011, 17:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od bemmet »

Frenzy píše:Jestli si z HK, tak zajeď třeba do GESu, je to kousek od Koruny :) Tam jich maj (LOL) Jedna za kačku...
si Hradecak? ze to tak znas?? vim kde to je velice dobre ucil jsem se tam na hradebce praxe jsem mel na korune jako mechanik a klempir:-) jinak jsem z Černozic :D urcite chlapy zejtra to pokusim udelat mrknu na filtron a udelam znova Log z diodou.......


Musim rict jeden chlapik me napsal ze resil uplne stejny problem vymenil skoro vse co ja,vaha,turbo,n75,hadicky atd...nic mu pry nepomohlo.

Nakonec si nechal udelat tlaky ve valcich pry byli nizke a hodnoty se neschodovali stejne ve vsech 4 valcich tak si nechal udelat pisty,krouzky,saly a pry zavada byla vyresena......

auto mu jelo bez problemu startovalo jelo bez chyby ale jen mel stejny problem jak ja popisuji akcelerace na 3000ot/min.

Tuto moznost nevim nevim po logicke strance me to vubec nesedi proc tlaky ve valcich??? no co treba nekdo z vas napise ze je to i tak nebo najde lepsi odpoved. :-D
Uživatelský avatar
Frenzy
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Registrován: 29 črc 2012, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Frenzy »

Sem z Hradce a Hradebku sem vystudoval (LOL) (offtopic)
Jinak já teď řeším u tátovýho Sharana podobnej problém, akorát tam není ta váha tak mrtvá... http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight= Každopádně dioda nic nevyřešila (jelo to líp, ale turbo natlačilo požadavek stejně až kolem 3000ot.), takže se bojím, že u tebe bude stejnej výsledek, ale aspoň uvidíme, co to udělá...
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
bemmet
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Registrován: 12 pro 2011, 17:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od bemmet »

Frenzy píše:Sem z Hradce a Hradebku sem vystudoval (LOL) (offtopic)
Jinak já teď řeším u tátovýho Sharana podobnej problém, akorát tam není ta váha tak mrtvá... http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight= Každopádně dioda nic nevyřešila (jelo to líp, ale turbo natlačilo požadavek stejně až kolem 3000ot.), takže se bojím, že u tebe bude stejnej výsledek, ale aspoň uvidíme, co to udělá...
Okej... no uvidme dnes jsem koupil 10 diodek tak mam aspon co odpalovat :D

Jo jinak kdyby si vedel kde je misto na pos Automechanik ci klempir dej mi vedet :D:D vlastním ridicaky to asi vis svarecaky + mohu dolozit nejake Reference.... zaboha se me nedarí nic sehnat a chci delat praci v oboru ze me to baví..du na diodu a log nejak to sem pak hodim zatim diky ti moc za to ze aspon nekdo chape jake to je zjistovat takoveto zahadne veci stim sharanem sis take uzil???optam se vyresil jsi to???v prispevku to nijak nepokracovalo
Uživatelský avatar
Frenzy
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Registrován: 29 črc 2012, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Frenzy »

bemmet píše:
Frenzy píše:Sem z Hradce a Hradebku sem vystudoval (LOL) (offtopic)
Jinak já teď řeším u tátovýho Sharana podobnej problém, akorát tam není ta váha tak mrtvá... http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight= Každopádně dioda nic nevyřešila (jelo to líp, ale turbo natlačilo požadavek stejně až kolem 3000ot.), takže se bojím, že u tebe bude stejnej výsledek, ale aspoň uvidíme, co to udělá...
Okej... no uvidme dnes jsem koupil 10 diodek tak mam aspon co odpalovat :D

Jo jinak kdyby si vedel kde je misto na pos Automechanik ci klempir dej mi vedet :D:D vlastním ridicaky to asi vis svarecaky + mohu dolozit nejake Reference.... zaboha se me nedarí nic sehnat a chci delat praci v oboru ze me to baví..du na diodu a log nejak to sem pak hodim zatim diky ti moc za to ze aspon nekdo chape jake to je zjistovat takoveto zahadne veci stim sharanem sis take uzil???optam se vyresil jsi to???v prispevku to nijak nepokracovalo
Máš SZ :) Jinak tu diodu těmahle pokusama neodpálíš ani kdyby ses stavěl na hlavu (LOL)
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
bemmet
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Registrován: 12 pro 2011, 17:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od bemmet »

Tak ma vaha vzduchu je Pierburg odpojil jsem konektor a vrazil didodu mezi 1-6pin + mam zaslep ERG ventilu.(od zacatku)

muj pocit a odhad z jizdy:


musim rici odpych byl pekny Turbo bylo slyset jak zabíra dríve.
Ale pak jakoby na 2200ot/min vysadilo a na 3000ot/min opet seplo

porad diag VAG hazi tuto chybu s (diodou):
16485:snímac mnozství nasavaneho vzduchu (G70) neverohodny signal

PO NEKOLIKA SMAZANI STALE NASKAKUJE.

udelal jsem dva Logy (ten prvni je jakoby jizda s chybou)

ten druhy by mel bit nez chyba naskoci(myslim si ze prave jak to vytocim nad 2200ot/min tak naskoci chyba pak je prodleva nic se nedeje vypadek turba a spina na 3000ot/min a to si myslim ze v tomto prubehu se zaznamenala.nevím asi me domenky......

Zduraznuji oba logy jsou z odpojenou vahou a diodou,a zaslep ERG.

LOG zde oba jsou v 1 souboru:http://leteckaposta.cz/915795824
Uživatelský avatar
Frenzy
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Registrován: 29 črc 2012, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Frenzy »

No panejo... 550 je tuším náhradní hodnota váhy při nouzovým režimu... V prvním logu ti to tam podle mě spadlo od 2100 do 3100 otáček a v druhým to tam je od začátku a pak se to zase chytne... :roll: Nemáš možnost přehodit ŘJ ze stejný Octavky?

Mimochodem - přečti si soukromý zprávy :)
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“