Stránka 1 z 2

spatne teple starty

Napsal: 13 říj 2012, 14:33
od Jakub T.
Ahoj, mam problem s teplymi starty. palivovej filtr novej, vstriky z vagu -03, -03, 03 a 04. da se z vagu vycist jakej tlak dava cerpadlo? jinak najeto to ma cca 230000 (sry za dia, pisu z mobilu)

Napsal: 13 říj 2012, 16:57
od Marek77
To je klasická bolest rotaček. Přidal bych na startovací dávce.

Napsal: 13 říj 2012, 17:09
od p.s.
ta dávka nepomůže sprav si toto a budeš spokojen sám to mám
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=1932 ;)

Napsal: 13 říj 2012, 17:12
od Jakub T.
dekuju za odpoved. Davku jsem zvysoval o 400. a za studena chyta lip jak pred tim(okamzite) ale za tepla borad bida. Zas to nechci nejak prehlcovat.

Napsal: 13 říj 2012, 17:19
od libor.98
Jakub T. píše:dekuju za odpoved. Davku jsem zvysoval o 400. a za studena chyta lip jak pred tim(okamzite) ale za tepla borad bida. Zas to nechci nejak prehlcovat.
klidně to dej na max nic tim nezkazíš. Pokud to nepomůže udělej upravu softu já to tak mám

Napsal: 13 říj 2012, 17:34
od sniper--
a nebo repas cerpadla

Napsal: 13 říj 2012, 17:48
od Jakub T.
a cim to teda je? jen abych vedel. Nerad obchazim zavady.
Da se z vagu nejak zjistit jestli je cerpadlo KO?
OK, dam smes na plno a uvidim.

Napsal: 13 říj 2012, 17:49
od Jakub T.
a kolik to vlastne je na plno? :-D

Napsal: 13 říj 2012, 18:33
od libor.98
co to pude přidávej a ono tě to už víc potom nepustí a tak to máš nastavené na max

Napsal: 13 říj 2012, 19:39
od jirkastrachota
Zrepasuj nebo vyměn starter. vyzkoušeno

Napsal: 13 říj 2012, 19:55
od Jakub T.
jen otazecka co ma starter spolecnyho s teplym startem?

Napsal: 13 říj 2012, 20:01
od Tomas.cz
Když máš ok startér a ok baterii a nebude mít motor půl mega abyl bylo už slabší čerpadlo tak auto startuje pěkně, u těch kusů, co za tepla točej dlouho je slyšet už jen uchem, že startér s motorem motá pomalu.

Napsal: 13 říj 2012, 20:08
od origoš
jen otazecka co ma starter spolecnyho s teplym startem?
Čím rychleji točí, tím lépe chytne. Na laně bude i s nejvyběhanějším čerpadlem chytat jako za mlada.
Nemudruj a dej tam ten odpor.

Napsal: 13 říj 2012, 21:21
od senioring1
Odkedy som namontoval odpor nemám ani najmenšie problémy zo štartovaním ani za studena ani za tepla . Funguje to už 2 roky. Na fore je hromada príspevkov na túto tému , ale ja som si z toho vybral, že výrobcovia v snahe o najnižšie emisie nastavujú SW mapu tak , že na štartovanie sú potrebné vysoké otáčky ( 600 snaď ) a malá dávka paliva . Toto sa však všetkým - hlavne starším motorom nepáči . Druhým riešením je upraviť SW mapu , ale to je mimo mojich možností .

Napsal: 13 říj 2012, 23:24
od picus16
Jakub T. píše:jen otazecka co ma starter spolecnyho s teplym startem?
mapa v ecu je nastavena tak že při teplotě 70 stupňů pokud motor nedosáhne 250 rpm hodnota paliva 0
špatný startér =málo otáček=0 nafty
viz graf

octavia1

Obrázek