Kia Carnival 2.9 TDI model 2000 nenaskoci, starter toci
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Kia Carnival 2.9 TDI model 2000 nenaskoci, starter toci
Ahojte.
Kia carnival klasika tdi 2.9 , toci a nenaskoci, pri roztiahnuti nabehne a ide OK.
Neviete kde by mohol byt problem? Kontrolky v budiku nesignalizuju ziadnu poruchu
Pri vybrati vstreku a startovani, nestrieka ziadna nafta, zrejme nejaky velky pokles napätia na njakom elektrickom clene , ale merane pri startovani cca 10,5V je na baterke.
A este kde by som nasiel hlavnu riadiacu jednotku?
Vdaka za nakopnutie
Kia carnival klasika tdi 2.9 , toci a nenaskoci, pri roztiahnuti nabehne a ide OK.
Neviete kde by mohol byt problem? Kontrolky v budiku nesignalizuju ziadnu poruchu
Pri vybrati vstreku a startovani, nestrieka ziadna nafta, zrejme nejaky velky pokles napätia na njakom elektrickom clene , ale merane pri startovani cca 10,5V je na baterke.
A este kde by som nasiel hlavnu riadiacu jednotku?
Vdaka za nakopnutie
Ahojte
Vtrekovace mam von, napojene priamo na trubkach cerpadla, takze tlaky vo valcoch a skoceny rozvod ma teraz nezajima, potrebujem ztoho dostat aby striekala nafta.
Ked povolim sruby a startujem na vstrekoch trochu to strieka , ale moc malo , ked ich dotahnem , cez vstrekovac to nepreleti.Vstreky merane, otvaraju pri 180 baroch.
Immo je priamo na cerpadle a spina cievku, ked ho zablokujem , nafta, ked povolim sruby nestrieka, takze asi plni svoju ulohu .Ak immo odblokuje vtedy strieka a pocut aj cvakanie cievky v cerpadle.
Mne to pripada ze je vadne cerpadlo a vyroby maly tlak pri tych cca 200 otackach ,ked toci starter. Na roztah ak su väcsie otacky 800-1000 vtedy to uz strieka a preto auto ide na roztah.
Inac si to neviem vysvetlit.
Vtrekovace mam von, napojene priamo na trubkach cerpadla, takze tlaky vo valcoch a skoceny rozvod ma teraz nezajima, potrebujem ztoho dostat aby striekala nafta.
Ked povolim sruby a startujem na vstrekoch trochu to strieka , ale moc malo , ked ich dotahnem , cez vstrekovac to nepreleti.Vstreky merane, otvaraju pri 180 baroch.
Immo je priamo na cerpadle a spina cievku, ked ho zablokujem , nafta, ked povolim sruby nestrieka, takze asi plni svoju ulohu .Ak immo odblokuje vtedy strieka a pocut aj cvakanie cievky v cerpadle.
Mne to pripada ze je vadne cerpadlo a vyroby maly tlak pri tych cca 200 otackach ,ked toci starter. Na roztah ak su väcsie otacky 800-1000 vtedy to uz strieka a preto auto ide na roztah.
Inac si to neviem vysvetlit.
Ahojte,
tak mam druhe cerpadlo, len problem je stym imobilizerom co je v cerpadle.
Neviete ako to zladit s rjckou? akym softom?
Vykuchat by to nebol problem, a dostat sa priamo k stop ventilu a napojit ho na 15, ale na cerpadlo mam zaruku, tak sprtat sa don neda, ten immo blok je prinitovany k cerpadlu.
tak mam druhe cerpadlo, len problem je stym imobilizerom co je v cerpadle.
Neviete ako to zladit s rjckou? akym softom?
Vykuchat by to nebol problem, a dostat sa priamo k stop ventilu a napojit ho na 15, ale na cerpadlo mam zaruku, tak sprtat sa don neda, ten immo blok je prinitovany k cerpadlu.
No jednoducho, na cerpadle je cela RJ - modul, kde idu don 3 kable.
Ked pripojim stare cerpadlo, immo kontrolka nesvieti, vsetko je OK, cievka nafty v cerpadle pritiahne .
Ked napojim na nove , immo kontrolka mi zacne bllikat a cievka v cerpadle nepritiahne , takze to treba nejako zladit z RJ a immo boxom.
Aspon mne to tak robi.
Ked pripojim stare cerpadlo, immo kontrolka nesvieti, vsetko je OK, cievka nafty v cerpadle pritiahne .
Ked napojim na nove , immo kontrolka mi zacne bllikat a cievka v cerpadle nepritiahne , takze to treba nejako zladit z RJ a immo boxom.
Aspon mne to tak robi.