Stránka 1 z 2
Kia Carnival 2.9 TDI model 2000 nenaskoci, starter toci
Napsal: 25 říj 2012, 17:14
od servis-sk
Ahojte.
Kia carnival klasika tdi 2.9 , toci a nenaskoci, pri roztiahnuti nabehne a ide OK.
Neviete kde by mohol byt problem? Kontrolky v budiku nesignalizuju ziadnu poruchu
Pri vybrati vstreku a startovani, nestrieka ziadna nafta, zrejme nejaky velky pokles napätia na njakom elektrickom clene , ale merane pri startovani cca 10,5V je na baterke.
A este kde by som nasiel hlavnu riadiacu jednotku?
Vdaka za nakopnutie
Napsal: 25 říj 2012, 20:01
od geo
Mužou být malé startovací otáčky nebo se muže jednat o rušení od starteru ale také o vadné čerpadlo které je vydřené a při nízkých otáčkách nedá potřebné množství k otevření vstřiků.
Napsal: 25 říj 2012, 20:18
od servis-sk
Starter toci bezproblemov, lahko, jedine, ledaze to cerpadlo, pri tych nizkych otackach nepusti naftu.
Trebalo by este nieco pomerat okolo elektriky, cerpadla, ale chce to schemat.
Zatim Vdaka
Napsal: 27 říj 2012, 10:41
od Aero200
Možná malé tlaky na válcích, možná skočený rozvod, toto ještě není CRDi tam s nevidírali čerpadla, ale vše je možné, tak že zkusit změřit tlak paliva.
Ještě otázka, když už to běží jde to normálně neklepese to nějak?
Napsal: 27 říj 2012, 11:26
od jericho-3
Jde o to, zda to opravdu točí málo..Malé tlaky zase umožnují rychlejší točení
Mám za to, že 10,5 voltu je málo, začal bych kostrami , jinou baterií a změřit tlak paliva při startu jak tady hoši psali..
Napsal: 27 říj 2012, 19:42
od servis-sk
Ahojte
Vtrekovace mam von, napojene priamo na trubkach cerpadla, takze tlaky vo valcoch a skoceny rozvod ma teraz nezajima, potrebujem ztoho dostat aby striekala nafta.
Ked povolim sruby a startujem na vstrekoch trochu to strieka , ale moc malo , ked ich dotahnem , cez vstrekovac to nepreleti.Vstreky merane, otvaraju pri 180 baroch.
Immo je priamo na cerpadle a spina cievku, ked ho zablokujem , nafta, ked povolim sruby nestrieka, takze asi plni svoju ulohu .Ak immo odblokuje vtedy strieka a pocut aj cvakanie cievky v cerpadle.
Mne to pripada ze je vadne cerpadlo a vyroby maly tlak pri tych cca 200 otackach ,ked toci starter. Na roztah ak su väcsie otacky 800-1000 vtedy to uz strieka a preto auto ide na roztah.
Inac si to neviem vysvetlit.
Napsal: 27 říj 2012, 19:51
od geo
pravděpodobně bude vydření čerpadlo při malejch otačkách ti tlak uteče jinam proto nepřetlačí vstřikovače.
Napsal: 28 říj 2012, 00:02
od dav55
dianostika nic?
Napsal: 28 říj 2012, 08:29
od servis-sk
Diagnostiku na to nemam, cerpadlo sa vyberie von a da preskusat.
Napsal: 28 říj 2012, 23:12
od dav55
tak to jo, hodne uspechu. chtel bych mit hodne takovych zakazniku, kteri to vsechno zaplati.
Napsal: 29 říj 2012, 21:03
od servis-sk
Ahojte,
tak mam druhe cerpadlo, len problem je stym imobilizerom co je v cerpadle.
Neviete ako to zladit s rjckou? akym softom?
Vykuchat by to nebol problem, a dostat sa priamo k stop ventilu a napojit ho na 15, ale na cerpadlo mam zaruku, tak sprtat sa don neda, ten immo blok je prinitovany k cerpadlu.
Napsal: 31 říj 2012, 19:25
od Aero200
A na to si přišel jak, že je v čerpadle immo???
Napsal: 31 říj 2012, 19:32
od servis-sk
No jednoducho, na cerpadle je cela RJ - modul, kde idu don 3 kable.
Ked pripojim stare cerpadlo, immo kontrolka nesvieti, vsetko je OK, cievka nafty v cerpadle pritiahne .
Ked napojim na nove , immo kontrolka mi zacne bllikat a cievka v cerpadle nepritiahne , takze to treba nejako zladit z RJ a immo boxom.
Aspon mne to tak robi.
Napsal: 31 říj 2012, 19:42
od Aero200
RJ imma je umístěna nad pedálama
Napsal: 31 říj 2012, 21:16
od jericho-3
Tak to vyškubej a zapoj až cievka pritiahne..
