Stránka 1 z 4

IMMO nefunguje OCTAVIA I, r.v. 08/2000, 1.8T AGU

Napsal: 29 říj 2012, 21:22
od vectrab
Zdravím všechny,
Než začnu popisovat svůj problém, chtěl bych upozornit, že jsem za posledních cca 6 měsíců, pročetl všechny témata na cca 3 diskuzních forech, které se týkají mého problému snad 3x, proto prosím, aby se všichni rejpálci atd. neunavovali s psaním příspěvků typu ,,hledej´´ atd.

K problému: Mám octavia I, r.v. 08/2000, 1.8T AGU
na jaře se mi povedlo ztratit jediný klíč k autu. Poté jsem se do auta dostal, vymontoval zámek, nechal udělat klíč podle zámku a kabelem kkl jsem vyčetl pin budíků. Myslel jsem, že mám vyhráno. Zadal jsem pin auto nastartoval a jel jsem koupit transpondér (váleček) a těšil se domu, až klíč nakoduju. Ve VAGu jsem načetl kanál 21, kde byla hodnota 2, tak jsem jí změnil na 1 a dal uložit, jenže naskočila 0 a kontrolka autíčka začala blikat rychle. Tak jsem se zase zasekl na forech a hledal, jediné co jsem se dočetl, že může být špatný čip, tak jsem se vydal opět pro nový čip, tentokrát starší typ (zkosená placička), a opět jel domů přizpůsobit, ale opět to samé. prostě se to vždycky rozbliká rychle a hodnota je 0. Jelikož jsem neměl moc času to řešit, tak jsem až do tohoto pátku jezdil s notebookem jak blb a zadával pin, abych mohl odjet, ale spadly mi v note windows a já zůstal na druhém konci prahy stát. Proto jsem dnes ráno jel k jednomu člověku, který se zabývá diagnostikou koncernu a myslel jsem, že odjedu s funkčním autem. Mechanik si s tím hrál cca 2.5 hodiny, ale ani on to nedal dohromady. Prosím o jakýkoliv nápad, radu, nebo někoho, kdo se s tím setkal a ví, jak na to. Nejlépe z prahy. Nebo rady, jak to immo vypnout. Cokoliv, jen ne start s note. Předem všem děkuji.

Napsal: 29 říj 2012, 21:28
od TDI tech
Skus nanovo prisposobit aj RJ motora k budikom a potom prisposob kluce. A este prezri a zmaz pamate zavad aspon v budikoch a RJ motora.

Napsal: 29 říj 2012, 21:30
od eazy20
vypnut neni problem,ak chces tak posli rj

Napsal: 29 říj 2012, 21:32
od vectrab
a někde na počkání by to nešlo? Auto potřebuju každej den.

oct.

Napsal: 29 říj 2012, 21:33
od dodoxd
ja by som to immo vypol a dal tajny spinac jednak je to ucinnejsie a bez st arosti zlodej aj tak s radovim immom pocita to pren iste nieje prekazka...ked sa nemylim ide vypat aj po kably ...

Napsal: 29 říj 2012, 21:36
od vectrab
radši bych byl, kdyby to bylo OK. ale i tato možnost je OK.

Napsal: 29 říj 2012, 21:38
od vectrab
a mechanik mi dnes říkal, že immo u tohoto motoru vypnout nejde

Napsal: 29 říj 2012, 21:43
od vectrab
to: TDI
já se s řj motoru nespojím, nevím proč. na jiných autech OK. myslím, že to mechanik zkoušel, protže byl s řj motoru spojenej, ale co přesně dělal to nevím. ale budíky měl venku a zkoušel to spárovat i mimo auto, ale bez úspěchu

Napsal: 29 říj 2012, 21:47
od dodoxd
tomu neverim ze neide vypat .....newim presne ako octavka ale v wv a audi to ide na 100pro a myslim ze ani octavka neni vynimka

Napsal: 29 říj 2012, 21:50
od vectrab
já moc taky ne, ale to je otázka na někoho, kdo to ví na 100%

Napsal: 29 říj 2012, 21:51
od stevocz
da sa vypnut

Napsal: 29 říj 2012, 21:53
od jurosdi
Pokial bol immo vypnutý už pred stratou klúča,tak nový klúč sa dá nakódovat až po zapnutí immo v RJ. ( vypnuttie immobilizéru si majitel ani nemusel uvedomit).

Napsal: 29 říj 2012, 21:54
od vectrab
stevocz píše:da sa vypnut
a vis jak na to? dokážu to sám s kkl kabelem? nebo musí bejt něco speciálního? upozornuju, ze se svým kabelem nenačtu řj motoru

Napsal: 29 říj 2012, 21:56
od vectrab
jurosdi píše:Pokial bol immo vypnutý už pred stratou klúča,tak nový klúč sa dá nakódovat až po zapnutí immo v RJ. ( vypnuttie immobilizéru si majitel ani nemusel uvedomit).
immo bylo funkční, kdyby bylo vypnutý, tak by to jelo i nyní s novým klíčem

Napsal: 29 říj 2012, 22:00
od dodoxd
ked nenacitas motorovku kablo tak ho nevipnes s tvojim kablom mno neznamena to ze zo ziadnym sa neda commander origo to zvlada...