transporter 4

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Martinsek
Přispěvovatel
Příspěvky: 81
Registrován: 24 led 2006, 21:11
Odpovědi: 0
Bydliště: sev.morava

transporter 4

Příspěvek od Martinsek »

Proč tolik závad?

Úterý,06,Listopad,2012,14:32:33:27273
VCDS verze: SVO 11.11.4
Addresa 01: Motor Labely: 074-906-018-ACV.lbl
Objednací èíslo øídící jednoky: 074 906 018 AL
Systém a/nebo verze: 2,5l R5 EDC 0000SG 3906
Kódování: 00002
Èíslo dílny: WSC 25900
Další informace: WV2ZZZ70Z2X019247 VWZ1Z0A1541242
VCID: 60CBF8E0E0292A18417
Závady byly smazány

5 závad nalezeno.
19561 - prepinaci ventil klapky saciho porubi (239)
P3105 - 35-10 - preruseni nebo zkrat na kostru - Sporadická
17957 - magneticky ventil pro omezeni plniciho tlaku
P1549 - 35-10 - prerus/zkr.na kostru(N75) - Sporadická
17849 - ventil zpetneho vedeni vyfuk.plynu (N18) - prerus. / zkrat na kostru
P1441 - 35-10 - - Sporadická
17552 - meric hmotnosti vzduchu (G70)
P1144 - 35-00 - preruseni / zkrat na kostru
17660 - ventil pro zacatek vstriku (N108) - preruseni / zkrat na kostru
P1252 - 35-00 -

Readiness: N/A
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

19561 - prepinaci ventil klapky saciho porubi (239)
P3105 - 35-10 - preruseni nebo zkrat na kostru - Sporadická
17957 - magneticky ventil pro omezeni plniciho tlaku
P1549 - 35-10 - prerus/zkr.na kostru(N75) - Sporadická
17849 - ventil zpetneho vedeni vyfuk.plynu (N18) - prerus. / zkrat na kostru
P1441 - 35-10 - - Sporadická
je všetko podtlakové,kontrolovať podtlaky a podtlakovu pumpu.
vaha vzduchu kontrolovať v blokoch hodnôt jej funkciu..
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34089
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

já bych to smázl a za čas se uvidí ;)
Uživatelský avatar
davemo
Přispěvovatel
Příspěvky: 694
Registrován: 06 srp 2010, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: OVA-Zabřeh

Příspěvek od davemo »

A Já bych šel po drátech někde budou přelámany ;) ;)
Seat toledo rv04 66kw rotačka
Uživatelský avatar
jirkastrachota
Přispěvovatel
Příspěvky: 657
Registrován: 14 kvě 2009, 19:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešov

Příspěvek od jirkastrachota »

Taky bych to viděl spíš na kabely....
octavia combi,1.9 tdi,66kw r.v.99,chip na +-82kw,EGR venku, chlazení ic v podběhu,brzdy 288, puky TT, VW Transporter T4 long, 2,4D, SYNCRO
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34089
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ono stačí aby se někdo přehrabal v elektrice a zapl klíček a je to tam ;)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

spálená pojistka a někde prošoupanej kabel....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“