T4 ACV tlak turba
Moderátoři: šulda, Moderátoři
T4 ACV tlak turba
Mam dotaz k odborníkům na tyto motory. Vše je origo, žádný chip, vag bez chyb.
Je možné, že obtok na turbu nereguluje, je stále zavřený, otevře jenom při ubrání plynu, odfoukne si. Ptám se, zda-li je to normální, že je to turbo tak slabé, že nepotřebuje regulovat? Oproti požadavku mi chybí asi 80_100. To vysvětluje to, že to nepotřebuje regulovat, to je mi jasné, ale je to běžný stav?
Dík za odpovědi.
Je možné, že obtok na turbu nereguluje, je stále zavřený, otevře jenom při ubrání plynu, odfoukne si. Ptám se, zda-li je to normální, že je to turbo tak slabé, že nepotřebuje regulovat? Oproti požadavku mi chybí asi 80_100. To vysvětluje to, že to nepotřebuje regulovat, to je mi jasné, ale je to běžný stav?
Dík za odpovědi.
OI 81kW AHF kombi 2000 - 510 000km - jen jednou vyměněná spojka - oil od výměny do výměny mezi ryskama
-
UchoTD
- Aktivista
- Příspěvky: 3364
- Registrován: 25 črc 2011, 23:22
- Bydliště: B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
nieje to normálne,keby bolo turbo stavené tak,že by nepotrebovalo regulovať,regulacia by tam nebola,treba zaslepiť hadičku ktora ide na regulačny ventil,wastegeate .. a treba kontrolovať plniaci tlak musí sa razantne zvýšiť mohlo by to aj do nudzaku padať.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
To jsem taky zkoušel a stejný výsledek,. Plnící tlak jsem zkusil porovnat i měřičem tlaku a souhlasi s hodnotami z vagu.
Jinak auto jede normálně, v mezích schopmnosti, dálnice 160 a pruměrná spotřeba při jízdě dle předpisů je 7,2l/100.
Jinak auto jede normálně, v mezích schopmnosti, dálnice 160 a pruměrná spotřeba při jízdě dle předpisů je 7,2l/100.
OI 81kW AHF kombi 2000 - 510 000km - jen jednou vyměněná spojka - oil od výměny do výměny mezi ryskama
To netuším, koupil jsem to s vadným turbem. Bylo toho víc, ucpaný kat, vydřené čerpadlo - regulace předvstřiku pár dalších drobností.
Teď jsem s tím vším už spokojený, jede to, nehulí to, startuje to, nežere to, olej drží.
Jo a má najeto 410K.
Teď jsem s tím vším už spokojený, jede to, nehulí to, startuje to, nežere to, olej drží.
Jo a má najeto 410K.
OI 81kW AHF kombi 2000 - 510 000km - jen jednou vyměněná spojka - oil od výměny do výměny mezi ryskama