Chci se zeptat po čem jit nebo už fakt nevim co to muže dělat.Jde o to že když nastartuji auto tak volnoběh je dobry cca 800ot jenže když se dotknu plynu a přidám a po té ho hned pustim tak mi lita volnobeh v rozmezi 1500-2000ot a to pořád.Klapka je tam nová snad 100x nastavená.Dělalo to i ze starou.Podtlaky sem prošel vše OK.Jen na hadici sáni kde se napojuje odvětrávani vyka ventilu je dira.Muže tohle způsobovat tohle chováni.Vag bez závad.Jde o škodu octavia I 1.6i 74kw r.v.99
slovacek.milos píše:zacpi tu díru třeba hadrem je tam taková membrána kerá po letech nefachčí, a pojezdi taky zkus odpojit váhu a pak ji odšroubuj od klapky a zkoušej,
někdy se taky hádá údaj a váhy a údaj z snímače klapky
nebo je tam vůbec váha před klapkou?
No ta dira je na takovém debilnim mistě že to zacpat nejde je hned na kraji je to tam praskly.Tu váhu už sem také zkoušel a beze změny.Klapku sem koupil VDO ale dělalo to i se starou klapkou.Takže si spiš myslim že to někde saje vzduch.Nebo jak se to nastartuje tak je to ok ale jak se tomu šlapne a klapka si tím pádem potáhne vice vzduchu tak si nasaje podle mě i tou dirou co tam je bokem u toho výka ventilu a už jen bud hapruje nahoru a dolu nebo to drži stále 2tis ot.
nebo sdělej celou rouru díru zalep na ten dekl kde 6O cm hadici a spust pod motor
pak musíš hledat sprejem na brzdy obstříkávat sání i zepředu klidně gumka styřelá sání prasklé, je tam i jedna hadička na sání tak mezi motorem a převodovkou jako by
taky je důležitý smazat adaptace jestli s tím někdo jezdil na E85 tak pak na benzín můžou lítat otáčky nesmyslně. tady by snad mohlo stačit ještě odpojit jednotku na chvíli. těsnost sání se nejlíp zjistí tím sprejem na brzdy za chodu nastříkat na spoje nebo do injekční stříkačky benzín