Stránka 1 z 1
Zakladne nastavenie N18tky EGR na 2,0TDi 8V BRT 103kw
Napsal: 24 pro 2012, 16:02
od Tunerko
Vie niekto poradiť ohladom zakladneho anstavenia tohoto ventilu na recirkulaciu vyfuk plynov. Jedná sa o auto Seat Alhambra II 2,0Tdi BTR 103kw r.v. 2008(model 2009)
Starý bol totoalne zanesený a nepomohlo mu ani vyčistenie. Po výmene za fungel nový chyba N18 sa neobjavuje no motor má kolísavý výkon pri akcelerácii, pravdepodobne N18tka prepušta viac spalín ako má do sania. Po odpojení konektora N18 ide motor v poriadku.
po prehodení som vymazal adaptačné hodnoty v motorovej jednotke.
Vie niekto pomôcť?
Napsal: 24 pro 2012, 23:27
od Fulltank
motor na volnobehu
pamet zavad prazdna
zakladni nastaveni skupina 003 - start
Napsal: 25 pro 2012, 08:57
od Tunerko
oukey pôjdem vyskušať, dam vedeiť či pomohlo
mam pred sebov dnes vyše 500km tak by som to mal rad funkčne..
Napsal: 25 pro 2012, 11:58
od Tunerko
Nepomohlo to ak som to teda spravne spravil
dal som štart a zapol otačky vybehli na cca 1400 a blikalo žhavenie po cca 5min som to vypol otačky klesli na volnobeh a nič dalej sa nedialo...
Napsal: 25 pro 2012, 15:28
od leguan
Napsal: 27 pro 2012, 17:08
od Tunerko
tento proces prebehol v poriadku ale nič sa nevyriešilo.
písal ho aj kolega vyžšie
problém pretrváva, po odpojení N18 ide auto normálne a výkon nekolíše
Napsal: 07 led 2013, 19:56
od Tunerko
Vec je vyriešená
Kolísanie výkonu sposoboval vadný spojkový spínač, po jeho výmene a zapojení N18tky (jazdil som z odpojenou aby výkon nekolísal) auto ide normálne bez kolísania výkonu.
Na ten spojkový spínač by som to netipoval ani približne.
Napsal: 07 led 2013, 20:08
od Tomas.cz
A jak si na něj vlastně přišel?
Napsal: 07 led 2013, 20:22
od Tunerko
Ked mi odišla N18tka (koli zaneseniu celkom časty problem ako soms a dozvedel u 2,0 8v) tak som čistil sanie a daval novu N18. po zloženi auta nefungoval tempomat a autu kolisal vykon (po odpojeni N18 auto išlo normalne len vykazovalo chybu samozrejme v pamati zavad) riešil som oba problemy aj tempomat aj N18tku sučastne. v piatok som po rozobrati spinača zistil ten kontakt tak som dl novy spinač tempomat obžil. zapojil som N18 a vymazal pamat zavad kedže som sa chystal na prehratie softu an poslednu aktualizaciu a vykon už nekolíše auto ide normálne aj so zapojeným ventilom takže to prisudujem tomu spínaču. asi si rj myslela že je vyšlapnuta spojka a preto regulacia vypínala pri akcelerácii výkon, neviem si to vysvetliť inak...
Napsal: 16 čer 2015, 12:45
od jayd
Když jsem vyčistil EGR, je potřeba udělat adaptaci ventilu N18?
Napsal: 16 čer 2015, 22:39
od golfgti16v
ja ho mnenil nekolikrat na sharanech a funguje to bez zakl. nastaveni bez problemu
Napsal: 09 črc 2018, 14:40
od gewa
Zdravím. Kde je prosim umístěný tento ventil(N18) u motoru BRT a je nutné po vyčištění či případné výměně znovu nastavit přes vag? Děkuji