1Z-elektřina ECU
Moderátoři: šulda, Moderátoři
1Z-elektřina ECU
Ahoj, obracím se na vás opět s pár problémy, do GII jsem zastavěl 1Z a před 2 dny se mi stal nečekaný problém, po ujetí cca 15km kdy byla teplota odhadem na cca 80°c stoupla během minuty najednou až úplně na max. a motor při jízdě vypl. Po kontrole ale motor ve skutečnosti nevařil, vše se mi stalo na dálnici takže jsem po 5minutách znovu nastartoval, teplota klesla tak na 60°C a hned znovu stoupla na max., poté hned začala klesat a zase znovu stoupat do max., motor opět vypl.(vše po ujetí cca 2km)
Znovu jsem nastartoval abych vyjel z dálnice, když se to opakoval a motor znovu vypl, už jsem se nechal odtáhnout, doma dal na VAG ale chybu píše jen:
1237-ventil N109-odpojovaci ventil paliva
741-kontrola pedalu brzdy-nesmyslny signal(ukazoval i předtím)
Zároveň ale nejde nastartovat, ale teplota po otočení zapalování bez startování vypěhne opět na max.
Neví někdo kde by mohla být chyba? Napadá mě nějaké teplotní čidlo, ale když jsem zkoušel odpojit čidlo zboku hlavy problém je pořád stejný.
Znovu jsem nastartoval abych vyjel z dálnice, když se to opakoval a motor znovu vypl, už jsem se nechal odtáhnout, doma dal na VAG ale chybu píše jen:
1237-ventil N109-odpojovaci ventil paliva
741-kontrola pedalu brzdy-nesmyslny signal(ukazoval i předtím)
Zároveň ale nejde nastartovat, ale teplota po otočení zapalování bez startování vypěhne opět na max.
Neví někdo kde by mohla být chyba? Napadá mě nějaké teplotní čidlo, ale když jsem zkoušel odpojit čidlo zboku hlavy problém je pořád stejný.
Naposledy upravil(a) refresh dne 06 led 2013, 21:39, celkem upraveno 1 x.
GII 1.6TD->Tdi
- golf boost
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 115
- Registrován: 30 lis 2012, 13:45
- Bydliště: Rokycany
Tak to jsem teda hloupej, o tom v platové přírubě vím-před týdnem jsem jí měl sundanou protože sákla voda
.
Zkusím teda odpojit i to, ale stejně nastartovat nejde, jak vyzkouším ten ventil N109 na čerpadle, jestli je to opravdu tím, motor točí, ale ani neškytne. (když je zapalování zaplé, má jít na ventil proud?).
Jediné čeho se bojím aby neodešla jednotka, když takhle blbne i ta teplota
Zkusím teda odpojit i to, ale stejně nastartovat nejde, jak vyzkouším ten ventil N109 na čerpadle, jestli je to opravdu tím, motor točí, ale ani neškytne. (když je zapalování zaplé, má jít na ventil proud?).
Jediné čeho se bojím aby neodešla jednotka, když takhle blbne i ta teplota
GII 1.6TD->Tdi
Dostanu se k tomu nejdřív v pátek, jinak jsem v práci tak se budu snažit na to přijít. Na to ukostření bych to moc neviděl, motor je tam 4 měsíce a když jsem ho tam dával všechny kontakty jsem pečlivě očistil, ale uvidím.
Nejdřív půjdu po tom ventilu v čerpadle, jestli vůbec chytne, a dám vědět. Kdyby měl někdo ještě nějaký nápad čím by to mohlo být, tak budu rád. zatím děkuju
Nejdřív půjdu po tom ventilu v čerpadle, jestli vůbec chytne, a dám vědět. Kdyby měl někdo ještě nějaký nápad čím by to mohlo být, tak budu rád. zatím děkuju
GII 1.6TD->Tdi
myslim ze to iste sa riesilo aj tu... skus pozret
http://www.dieselpower.cz/forum/viewtop ... sc&start=0
Tak zkontroloval jsem co šlo. Nějaké výsledky:
Relé 109 v pořádku
test akčních členů: vše ok až na ventil N109-necvaká-při změření jde na ventil jen málo proudu, kolik nevím, nenašel jsem multimetr
Auto nestartuje, ale po napojení +přímo z baterky na ventil cvakne, a po vyzkoušení startuje a běží jak má. Takže musím přijít na to kde je problém.
Jediné co nechápu je pořád ukazatel teploty-po zapnutí zapalování ručička hned stoupá na max, i po vypojení čidla teploty pořád ukazuje max.
VAG nepíše jinou chybu než ventil 109 a pedál brzdy-což vím.
Někdo nějaký tip?
Relé 109 v pořádku
test akčních členů: vše ok až na ventil N109-necvaká-při změření jde na ventil jen málo proudu, kolik nevím, nenašel jsem multimetr
Auto nestartuje, ale po napojení +přímo z baterky na ventil cvakne, a po vyzkoušení startuje a běží jak má. Takže musím přijít na to kde je problém.
Jediné co nechápu je pořád ukazatel teploty-po zapnutí zapalování ručička hned stoupá na max, i po vypojení čidla teploty pořád ukazuje max.
VAG nepíše jinou chybu než ventil 109 a pedál brzdy-což vím.
Někdo nějaký tip?
GII 1.6TD->Tdi