Stránka 1 z 2
Golf II 1.8GTI r.v.88 Problém s řídící jednotkou
Napsal: 02 led 2013, 18:31
od sirjanosik
Golf II 1.8GTI r.v.88 79kw typ PF DIGIFANT II
Po výměně řídící jednotky a zapnutí zapalování benzinové čerpadlo stále tlačí. U staré jednotky natlačilo a vyplo.
Re: Golf II 1.8GTI r.v.88 Problém s řídící jednotkou
Napsal: 02 led 2013, 18:33
od slovacek.milos
sirjanosik píše:Golf II 1.8GTI r.v.88 79kw typ PF DIGIFANT II
Po výměně řídící jednotky a zapnutí zapalování benzinové čerpadlo stále tlačí. U staré jednotky natlačilo a vyplo.
a čemu to vadí

Napsal: 02 led 2013, 18:36
od sirjanosik
Jsou válce plné benzínu, motor se ulívá.
Napsal: 02 led 2013, 18:37
od ezop
tomu že když nedejbože to nekam napereš a čerpadlo stale bude tlačit tak uhořiš dřiv než se s tama dostaneš.
Napsal: 02 led 2013, 18:43
od slovacek.milos
sirjanosik píše:Válce plné benzínu.
spíš je problém že nevíš o co go já bych se tím vůbec nezabýval neřeš
Napsal: 02 led 2013, 19:14
od p.s.
na mé bývalé vectře to čerpadlo též běželo stále a to sem jí měl 5 let a nikdy žádnej problém
jinak to asi někdo přepojil po klíčku to se běžně dělá pokud odejde mínusovej výstup s ŘJ jenž spíná relé čerpadla

Napsal: 02 led 2013, 20:09
od jericho-3
Jak píše EZOP, relé čerpadla je napojené na zapalování, takže když motor chcípne, zmizí kostra relátka ,zastaví se benz. čerpadlo a nekrmí oheň...
Napsal: 02 led 2013, 20:19
od slovacek.milos
jericho-3 píše:Jak píše EZOP, relé čerpadla je napojené na zapalování, takže když motor chcípne, zmizí kostra relátka ,zastaví se benz. čerpadlo a nekrmí oheň...
ono je to celé asi blbé téma bavit se o výměně řídící jednotky a běžá čerpadlo
tento motor má jen ovládací relé to je ko tak mu pořád běží čerpadlo miloš
Napsal: 02 led 2013, 20:41
od jericho-3
Jestli měnil jen ŘJ, tak může být problém v ní, nebo je jiného typu..A když nebyla tahle relata s "ochranou" prdlo se tam obyčejné a čerpadlo šlo po zapnutí klíčku...
Napsal: 02 led 2013, 20:46
od slovacek.milos
jericho-3 píše:Jestli měnil jen ŘJ, tak může být problém v ní, nebo je jiného typu..A když nebyla tahle relata s "ochranou" prdlo se tam obyčejné a čerpadlo šlo po zapnutí klíčku...
ten motor řídící jednotku motoru nemá je to jen ovládací relé a neumí vypnout čerpadlo
tak se musí zas vyměnit to relé nebo jezdit tak
Napsal: 02 led 2013, 22:25
od Ladas
ta jednotka byla stejný obj. číslo?
Napsal: 03 led 2013, 07:40
od slovacek.milos
dá se jen měřit signál z ETZ, na základě tohoto signálu se ovládá relé které spíná čerpadlo, pak ovládací relé jestli není slepené
Napsal: 03 led 2013, 09:02
od jericho-3
Mě tam mate to Digifant .....ll , měl jsem zato, to co říkáš Ty, ale když tvrdil, že vyměnil ŘJ a pak to nešlo?
Napsal: 03 led 2013, 10:17
od slovacek.milos
jericho-3 píše:Mě tam mate to Digifant .....ll , měl jsem zato, to co říkáš Ty, ale když tvrdil, že vyměnil ŘJ a pak to nešlo?
ono to šlo a po výměně ovládacího relé to de pořád
Napsal: 03 led 2013, 12:39
od Ykka
Podle blokového schéma vstřikování digifant jsem získal dojem že může jít o jinou (pravděpodobně starší) verzi jednotky motoru která využívá ke spínání čerpadla časové relé.
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Dgfisysmap1.jpg