Stránka 1 z 7

OCtavia 1.6 AEE nenaskočí,mokré svíce.Nevím co s tím!

Napsal: 09 led 2013, 21:21
od ThrashTheTrash
Zdravím, mám doma octavii 1,6 AEE 55 kw. Jezdila v pohodě, pak začly neustále kolísat otáčky a furt to drželo tak 2500 otáček. Než s tím dojeli, tak to umřelo a nešlo nakopnout. Závada jasná-nastavovač škrticí klapky- obvod rozpojen.Přes SUPERVAGA to nešlo pomocí akčních členů rozhejbat. Objednal sem novou klapku dal jí tam a všecko přes akční členy jde,ale neustále to nejde nastartovat. Jsou pořád mokré svíčky a na pístech stojí benzín. Odzkoušel sem vstřiky u týpka na zkušebně- 2KO a 2 OK. Sehnal jsem solidní vstřiky co maj 40 tis km a byli zkoušeny, vše OK. Dal jsem je tam, pořád to samé-nechce to chytit a dusí se to jak prase!Když to chcípne, syčí z toho někde vzduch a nevím odkud jakoby se někde škrtil vzduch.Odpojil sem lambádu,pořád to samé,otáčky motoru to ukazuje správně při startu,ale v rozdělovači na hřídelce je vůle velká,snad 2mm,ale jiskru to hází na oko venku suprovou.

Neustále to píše zapalovací cívku-chyba 609-výstup zapalování 1 - vodič k trafu zkrat na plus.Cívku jsem tam dával před pul rokem novou.

Poznatek co mi nejde do hlavy- Když postartuju,motor nenaskočí, odpojím vstřiky všechny a motor jede jak švycary než dojde benál co tam zústal. Mám ještě novej rozdělovač,zase nový svíčky a kabely a trafo, zkusím to vyměnit a když to nepomůže,tak jedině jednotka KO nebo nevím.

Pokud se s tím někdo taky tak zaobíral jak já,prosím dejte vědět.
Děkuji vám za pomoc.

Napsal: 09 led 2013, 22:00
od elch
a jiskru hází???je tam jestě generátor impulsů pod rozdělovačem, vyndej všechny svíce, opři je o motor a at ti někdo zastartuje

Napsal: 09 led 2013, 22:16
od ThrashTheTrash
elch píše:a jiskru hází???je tam jestě generátor impulsů pod rozdělovačem, vyndej všechny svíce, opři je o motor a at ti někdo zastartuje
Zkoušeli sme X krát, vždy hází jiskru jak blázen!Ještě projdu pořadí zapalování,ale je to fakt jiskra super krásná!jedině že by bylo divný trafo a ve válci se jiskra ztratila pod kompresí,jako že by jiskra neměla sílu to zapálit!

Napsal: 09 led 2013, 22:21
od Marek77
Tlak paliva v railu?

Napsal: 09 led 2013, 22:23
od jericho-3
Kontrola rozvodu a komprese předcházela?I kdyby tam benzin chcal a vše jinak bylo o.k. zastudena se suchými dobrými svíčkami to musí blafnout..Odpojil bych benzin, dal nové svíce a zkusil, zda to chytne na spray..Samozřejmě odpojit výfuk je přínosem. Ať se vyloučí vše, i třeba čidlo teploty odpojit..

Napsal: 09 led 2013, 22:25
od ThrashTheTrash
Marek77 píše:Tlak paliva v railu?
Neměřil jsem, měl jsem jen vstřiky venku,startoval a práší to. Nevím jak to má správně prášit, po první demontáži vstřiků mi táta startoval a šly z toho proudy benálu,prostě jednotlivý proudy benálu,jako když stříkneš injekční stříkačkou,žádná mlhovina,kužel nic!Změřím tedy tlak a od toho se musím taky odrazit

Nechapu jen proč to jede když odpojím vstřiky :D,běží to tak asi 3 vteřiny a zdechne!Leda že by byl problém v tlaku paliva a nefungoval regulátor!

Napsal: 09 led 2013, 22:27
od ThrashTheTrash
jericho-3 píše:Kontrola rozvodu a komprese předcházela?I kdyby tam benzin chcal a vše jinak bylo o.k. zastudena se suchými dobrými svíčkami to musí blafnout..Odpojil bych benzin, dal nové svíce a zkusil, zda to chytne na spray..Samozřejmě odpojit výfuk je přínosem. Ať se vyloučí vše, i třeba čidlo teploty odpojit..
Kompresi sem neměřil,rozvody nekontroloval,udělám vše zítra. Na sprej to nejede taky-čistič brzd!ČIDLO vody odpojeno,stále kvoká,stále kvoká :)

Udělám tedy tlak paliva,rozvody,kompresi a dám vědět!

Napsal: 09 led 2013, 22:31
od TDI tech
kostra

Napsal: 09 led 2013, 22:32
od ThrashTheTrash
TDI tech píše:Nemas iskru. To je snad jasne. Imobilizer neblbne? Osciloskop a ides. Kukol by som sa hlavne na hallov snimac v rozdelovaci, inducku a presiel vsetky kostry.
Immo sem přes supervaga nekontroloval, na přístrojovce je vše vpořádku. Osciloskop nemám, takže sbohem a šáteček.

Jiskru to venku hází, tak se asi ztrácí pod kompresí,takže trafo,rozdělovač,svíce.

Napsal: 09 led 2013, 22:34
od ThrashTheTrash
TDI tech píše:kostra
KOSTRA- kastle- převodovka?
KOSTRA - na zapalovacím trafu?

už mám A4 seznam co projít :)! To bude woheň!

Napsal: 09 led 2013, 22:46
od Marek77
On je to relativně jednoduchý motor, ale umí pozlobit. Kostra je základ. Startovací kabely na minus baterky - jeden z minusu na motor a druhý na kastli. Nic to nestojí a je to hned. Tlak paliva změřit, rozvody skouknout, to taky nic nestojí a je to za pár minut.

Napsal: 09 led 2013, 22:52
od ThrashTheTrash
Marek77 píše:On je to relativně jednoduchý motor, ale umí pozlobit. Kostra je základ. Startovací kabely na minus baterky - jeden z minusu na motor a druhý na kastli. Nic to nestojí a je to hned. Tlak paliva změřit, rozvody skouknout, to taky nic nestojí a je to za pár minut.
Jako ostuda to asi je že to neumím vyřešit,tohle se mi nikdy nestalo a prostě jsem z toho vedle. Vážím si vaších rad. Je to fakt jednoduchý motor,ale fakt umí pozlobit když si postaví hlavu :)

Napsal: 09 led 2013, 22:53
od TDI tech
Kukol by som sa hlavne na ten prekostrovaci pasik motor - inducka. Pod induckov na tom styfte na skelete to zvykne zvykne zoxidovat. Uvidis to az ked das dole inducku.

Napsal: 09 led 2013, 22:56
od ThrashTheTrash
TDI tech píše:Kukol by som sa hlavne na ten prekostrovaci pasik motor - inducka. Pod induckov na tom styfte na skelete to zvykne zvykne zoxidovat. Uvidis to az ked das dole inducku.
Vím oč jde, podívám se na to, jak zjistím víc, dám vědět.

Jste fakt hodní, děkuji za rady!!!

Napsal: 10 led 2013, 07:47
od Marek77
To se rozhodně nemusíš stydět. Děláš, co můžeš. Prostě to tak tu a tam je, že i když se na nudle krájíš, neumíš si poradit. To se určitě stalo všem. Nakonec to bude možná něco tak banálního, že se tomu zasměješ ;-).