Motor W8 4,0L 4Motion s prenosom maximalneho vykonu na zadne kolesa, nie ako klasika 4Motion ze ked je to iba fakt treba.
A ano, omluvam sa Dieselpower... ja viem

Dakujem!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
A ver tomu ale ze uz aj som!! Ja som si bol vyskusat to auto ale mne sa proste nieco nevzda...Ako mozno je to hlupost, ale mam pocit ze by som to na rozbehol s mojou TDI rotackou kludne dal dole. Pochopitelne s mapou co tam teraz je.eazy20 píše:aby si nebol sklamany z toho vykonu
Ano, uz som toho pocul dost. Len cenova dostupnost W8 je skutocne dobra, rozmyslam este na 350Z ale je to skoro 2jnasobok.turbo kamna power píše:zkusil bych se poohlídnout jinde. Passat W8 opravdu není sportovní auto a na okruh už vůbec ne
Ano, zvazujem tiez audi. Len neviem ci vtomto pripade nebude asi rozumnejsie VAG opustit.turbo kamna power píše:Jestli chceš zůstat vrámci koncernu VAG, tak bych spíš než W8 volil Audi S4 2.7Tjestli ne, tak Impreza STI (nic proti nissanu)
A co by si povedal na niktore s dole s uvedenych linkov? A dalsia vec, mal by som sa skor zamerat na radie ako ,,tip tronic,, teda automaticka prevodovka ,,manualne ovladana,, alebo klasika spojka brzda plyn?Jayson píše:Moje představa je taková, že se skoro 1700kg kolosem bude na okruhu zábava asi jako s tankem