hukot do pravé zatáčky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
hukot do pravé zatáčky
Potřeboval bych poradit než začnu něco kuchat.... Když jedu rovně tak je to v pohodě žádný hučení ale jak dám lehce rejd do prava(stačí lehce) a samozřehmě pak i víc zatočení, začne se ozívat hučení od levýho kola a lehký vibrace který jsou cítít i ve volantu. Nezavisí to na plynu, dělá to i navolnoběh při jízdě, když stojím tak nic v řízení to nebude. měnil sem i gumy, že by byly nějak špatně sjetý ale žádná změna. napadá mě jen ložisko a homokineták. ale když sem měl v prčicich ložisko tak to hučelo pořád. tady jen když dám lehce pravej a víc. levá zatáčka v pohodě.
je to dost citelnej hukkot a vibrace. postupně se to zvětšuje.
dík za rady
je to dost citelnej hukkot a vibrace. postupně se to zvětšuje.
dík za rady
Octavia TDI 81KW 1999 AHF
dělal sem ložiska na octavii tour 2009 měla 55tis. km najeto original a už šrotovalo, jinak za prvé bych použil SKF a za další když děláš ložiska tak obě na té nápravě na které měníš !! 

Seat toledo 1.9 tdi black, turbo gt1749vb 110kw, egr off, rovná roura výfuku, momentálně něco okolo 170k se softem původně 66
nyní ASV motor
vw seat škoda díly
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 359#824359

vw seat škoda díly
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 359#824359
proč asi, pro vás asi lepší dělat složitě než jednoduše...jinak nikdy sem neměnil jedno ložisko, jiak socky asi jo..
Seat toledo 1.9 tdi black, turbo gt1749vb 110kw, egr off, rovná roura výfuku, momentálně něco okolo 170k se softem původně 66
nyní ASV motor
vw seat škoda díly
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 359#824359

vw seat škoda díly
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 359#824359
co je na tom složitýho prosím tě? Ale pokud takovouhle záležitost považuješ za složitou, tak pak mě tvůj předchozí příspěvek ani nepřekvapuje 
Co se týká třeba čepů, tak záleží na autě, ale když je to něco novějšího a už mají něco za sebou, tak taky doporučuju a měním radši oba, ale u ložiska, kde nemusíš dělat sbíhavost, je to trochu out...

Co se týká třeba čepů, tak záleží na autě, ale když je to něco novějšího a už mají něco za sebou, tak taky doporučuju a měním radši oba, ale u ložiska, kde nemusíš dělat sbíhavost, je to trochu out...
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
tak dneska už to byl takovej hukot že se to nedalo a musel sem se do toho dát, a problém nalezen. když sem sundal těhlici, vzal sem za náboj a hýbal sem s celým ložiskem v těhlici. je tam tak 2mm vule. hrozný. tyhle ložiska sem nechal dělat v servise. je možný že by se to takhle vymačkalo oppotřebením nebo to tam nahulili kladivem... ono se to tak divně chovalo už delší dobu. měnil sem čepy atd. a pořád to tak plulo a těd už vím proč.
Octavia TDI 81KW 1999 AHF
Začalo mi hučet levý na předku v září 2010. S mechošem jsem se dohodl, že vyměníme obě, ale pak onemocněl, tak stihnul jen to jedno, co hučelo. Tak jsem si auto vzal, že to udělá příště. Do dneška má to ložisko pro mě na ponku a nebylo třeba měnit a je to už skoro 50 000 km. Takže jo, vyměnit dvě je hezký, ale zcela zbytečný.
Jinak samo SKF.
Jinak samo SKF.
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG