hukot do pravé zatáčky

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Jirka800
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Registrován: 10 úno 2009, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradecko

hukot do pravé zatáčky

Příspěvek od Jirka800 »

Potřeboval bych poradit než začnu něco kuchat.... Když jedu rovně tak je to v pohodě žádný hučení ale jak dám lehce rejd do prava(stačí lehce) a samozřehmě pak i víc zatočení, začne se ozívat hučení od levýho kola a lehký vibrace který jsou cítít i ve volantu. Nezavisí to na plynu, dělá to i navolnoběh při jízdě, když stojím tak nic v řízení to nebude. měnil sem i gumy, že by byly nějak špatně sjetý ale žádná změna. napadá mě jen ložisko a homokineták. ale když sem měl v prčicich ložisko tak to hučelo pořád. tady jen když dám lehce pravej a víc. levá zatáčka v pohodě.
je to dost citelnej hukkot a vibrace. postupně se to zvětšuje.
dík za rady
Octavia TDI 81KW 1999 AHF
libor.98
Aktivista
Příspěvky: 1327
Registrován: 17 zář 2009, 18:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od libor.98 »

ložisko ;)
janII
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 27 úno 2011, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: u Přerova

Příspěvek od janII »

ložisko,hlavně určit který,na oktávce se stává že hučí to co se odlehčí
Jirka800
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Registrován: 10 úno 2009, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradecko

Příspěvek od Jirka800 »

no to je to, je to slyšet od levýho kola ale muže se to níst , je mě akorát divný že to tak prd vydrží jsou to fag a asi 50 tis.
Octavia TDI 81KW 1999 AHF
John0x
Nesolidní prodejce
Nesolidní prodejce
Příspěvky: 262
Registrován: 15 čer 2012, 07:20
Odpovědi: 0
Bydliště: jilemnice

Příspěvek od John0x »

dělal sem ložiska na octavii tour 2009 měla 55tis. km najeto original a už šrotovalo, jinak za prvé bych použil SKF a za další když děláš ložiska tak obě na té nápravě na které měníš !! (hm)
Seat toledo 1.9 tdi black, turbo gt1749vb 110kw, egr off, rovná roura výfuku, momentálně něco okolo 170k se softem původně 66 :) nyní ASV motor
vw seat škoda díly
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 359#824359
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

proč obě?
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

to by mě taky zajímalo. Ložiska nejsou silentbloky..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Jirka800
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Registrován: 10 úno 2009, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradecko

Příspěvek od Jirka800 »

no to se ptám taky? předtím teda byly měněny obě ale to byl asi trochu sichr.
Octavia TDI 81KW 1999 AHF
John0x
Nesolidní prodejce
Nesolidní prodejce
Příspěvky: 262
Registrován: 15 čer 2012, 07:20
Odpovědi: 0
Bydliště: jilemnice

Příspěvek od John0x »

proč asi, pro vás asi lepší dělat složitě než jednoduše...jinak nikdy sem neměnil jedno ložisko, jiak socky asi jo..
Seat toledo 1.9 tdi black, turbo gt1749vb 110kw, egr off, rovná roura výfuku, momentálně něco okolo 170k se softem původně 66 :) nyní ASV motor
vw seat škoda díly
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 359#824359
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

co je na tom složitýho prosím tě? Ale pokud takovouhle záležitost považuješ za složitou, tak pak mě tvůj předchozí příspěvek ani nepřekvapuje :-)

Co se týká třeba čepů, tak záleží na autě, ale když je to něco novějšího a už mají něco za sebou, tak taky doporučuju a měním radši oba, ale u ložiska, kde nemusíš dělat sbíhavost, je to trochu out...
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

no nevím co je složitějšího na výměně jednoho ložiska proti výměně dvou a nemyslím si, že je socka ten kdo nechce měnit díly, který jsou ok, není přeci problém 100% určit to, který je špatný a to vyměnit, ale jinak každýho věc, když si to obhájí před zákazníkem
Jirka800
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Registrován: 10 úno 2009, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradecko

Příspěvek od Jirka800 »

tak dneska už to byl takovej hukot že se to nedalo a musel sem se do toho dát, a problém nalezen. když sem sundal těhlici, vzal sem za náboj a hýbal sem s celým ložiskem v těhlici. je tam tak 2mm vule. hrozný. tyhle ložiska sem nechal dělat v servise. je možný že by se to takhle vymačkalo oppotřebením nebo to tam nahulili kladivem... ono se to tak divně chovalo už delší dobu. měnil sem čepy atd. a pořád to tak plulo a těd už vím proč.
Octavia TDI 81KW 1999 AHF
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Jirka800 píše:...tyhle ložiska sem nechal dělat v servise
... mohli Ti tam dát číňana bez kladiva (noteeth)
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Začalo mi hučet levý na předku v září 2010. S mechošem jsem se dohodl, že vyměníme obě, ale pak onemocněl, tak stihnul jen to jedno, co hučelo. Tak jsem si auto vzal, že to udělá příště. Do dneška má to ložisko pro mě na ponku a nebylo třeba měnit a je to už skoro 50 000 km. Takže jo, vyměnit dvě je hezký, ale zcela zbytečný.
Jinak samo SKF.
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Samozřejmě, když se přesně určí, které to je, nemá cenu měnit obě, je to vyhazování peněz a riziko, že koupíš šunt a bude to opravdu řvát ...
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“