Stránka 1 z 2

hukot do pravé zatáčky

Napsal: 01 úno 2013, 19:01
od Jirka800
Potřeboval bych poradit než začnu něco kuchat.... Když jedu rovně tak je to v pohodě žádný hučení ale jak dám lehce rejd do prava(stačí lehce) a samozřehmě pak i víc zatočení, začne se ozívat hučení od levýho kola a lehký vibrace který jsou cítít i ve volantu. Nezavisí to na plynu, dělá to i navolnoběh při jízdě, když stojím tak nic v řízení to nebude. měnil sem i gumy, že by byly nějak špatně sjetý ale žádná změna. napadá mě jen ložisko a homokineták. ale když sem měl v prčicich ložisko tak to hučelo pořád. tady jen když dám lehce pravej a víc. levá zatáčka v pohodě.
je to dost citelnej hukkot a vibrace. postupně se to zvětšuje.
dík za rady

Napsal: 01 úno 2013, 19:10
od libor.98
ložisko ;)

Napsal: 01 úno 2013, 19:11
od janII
ložisko,hlavně určit který,na oktávce se stává že hučí to co se odlehčí

Napsal: 01 úno 2013, 19:29
od Jirka800
no to je to, je to slyšet od levýho kola ale muže se to níst , je mě akorát divný že to tak prd vydrží jsou to fag a asi 50 tis.

Napsal: 01 úno 2013, 19:45
od John0x
dělal sem ložiska na octavii tour 2009 měla 55tis. km najeto original a už šrotovalo, jinak za prvé bych použil SKF a za další když děláš ložiska tak obě na té nápravě na které měníš !! (hm)

Napsal: 01 úno 2013, 20:56
od Huml
proč obě?

Napsal: 01 úno 2013, 21:05
od Biimbo
to by mě taky zajímalo. Ložiska nejsou silentbloky..

Napsal: 01 úno 2013, 21:08
od Jirka800
no to se ptám taky? předtím teda byly měněny obě ale to byl asi trochu sichr.

Napsal: 01 úno 2013, 21:43
od John0x
proč asi, pro vás asi lepší dělat složitě než jednoduše...jinak nikdy sem neměnil jedno ložisko, jiak socky asi jo..

Napsal: 01 úno 2013, 22:18
od Biimbo
co je na tom složitýho prosím tě? Ale pokud takovouhle záležitost považuješ za složitou, tak pak mě tvůj předchozí příspěvek ani nepřekvapuje :-)

Co se týká třeba čepů, tak záleží na autě, ale když je to něco novějšího a už mají něco za sebou, tak taky doporučuju a měním radši oba, ale u ložiska, kde nemusíš dělat sbíhavost, je to trochu out...

Napsal: 01 úno 2013, 22:19
od Huml
no nevím co je složitějšího na výměně jednoho ložiska proti výměně dvou a nemyslím si, že je socka ten kdo nechce měnit díly, který jsou ok, není přeci problém 100% určit to, který je špatný a to vyměnit, ale jinak každýho věc, když si to obhájí před zákazníkem

Napsal: 02 úno 2013, 19:46
od Jirka800
tak dneska už to byl takovej hukot že se to nedalo a musel sem se do toho dát, a problém nalezen. když sem sundal těhlici, vzal sem za náboj a hýbal sem s celým ložiskem v těhlici. je tam tak 2mm vule. hrozný. tyhle ložiska sem nechal dělat v servise. je možný že by se to takhle vymačkalo oppotřebením nebo to tam nahulili kladivem... ono se to tak divně chovalo už delší dobu. měnil sem čepy atd. a pořád to tak plulo a těd už vím proč.

Napsal: 02 úno 2013, 21:01
od Slavkov
Jirka800 píše:...tyhle ložiska sem nechal dělat v servise
... mohli Ti tam dát číňana bez kladiva (noteeth)

Napsal: 03 úno 2013, 01:53
od mir77
Začalo mi hučet levý na předku v září 2010. S mechošem jsem se dohodl, že vyměníme obě, ale pak onemocněl, tak stihnul jen to jedno, co hučelo. Tak jsem si auto vzal, že to udělá příště. Do dneška má to ložisko pro mě na ponku a nebylo třeba měnit a je to už skoro 50 000 km. Takže jo, vyměnit dvě je hezký, ale zcela zbytečný.
Jinak samo SKF.

Napsal: 03 úno 2013, 10:55
od jericho-3
Samozřejmě, když se přesně určí, které to je, nemá cenu měnit obě, je to vyhazování peněz a riziko, že koupíš šunt a bude to opravdu řvát ...