Stránka 1 z 1

Fiat Florino 1,3JTD

Napsal: 17 bře 2013, 11:30
od kaad
Kámoš si loni koupil v Německu Fiat Florino 1,3JTD 55kW r.v. 2007. Jezdí mi sem na běžnou údržbu. Od začátku bylo znát, že motor není zcela ok. Při studeném motoru byl jeho chod nevyvážený, jako by vynechával válec a při akceleraci neměl žádný výkon, jako by jel bez turba. Po zahřatí vše ok. Stav se poslední dobou zhoršil, takže jsem to napíchnul na diagnostiku, ale žadná chyba. Chtěl jsem změřit tlaky a ostatní veličiny, ale majitel auto vzal a odvezl do značkového servisu. Tam mu vyměnili EGR. Dojel s tím domů a ejhle. Je to ještě horší. Po startu bez přidání plynu motor zhasne. Vůbec se neudrží v chodu. Má výkon tak 5kW, protože se neutáhne ani po rovině. Jakmile se tak 15min ohřeje dá se s tím jet, ale jen tak, tak. Takže nakonec to přece jen dotáhne ke mně a dojde na měření. Setkal se s tím už někdo? Na co se zaměřit? Díky.

Napsal: 17 bře 2013, 13:19
od Torgan
Tak zbezne co popisujes sa to podoba na skoceny rozvod. Diagnostika co ukazuje?

Napsal: 18 bře 2013, 10:06
od kaad
Torgan píše:Tak zbezne co popisujes sa to podoba na skoceny rozvod. Diagnostika co ukazuje?
Diagnostika neukázala nic ani mi ani ve Fiatu. Pokud by to byly přeskočené rozvody, tak by to dělalo studené i teplé, ne? Ale pokud se motor ohřeje cca na 60st. dá se s tím jet. Ikdyž žádná sláva to není.

Napsal: 06 dub 2013, 17:30
od kaad
Tak konečně došlo na opravu. Borec jezdil Ducatem, takže tohle auto chvíli stálo. Diagnostika mi tentokrát napsala dvě závady: P0089-77 Fuel pressure regulator perfomance a P0003-7A Obvod regulátoru objemu směsi. Zkusil jsem vyměnit regulátor tlaku paliva, který jsem si zatím zapůjčil, protože nový je dost drahý a chci mít jstotu, že je fakt ko. A udělal jsem taky trysky. Auto se dost zlepšilo chytá bez toho, aby zakouřilo celé okolí, jede taky schopně, ale do 2000ot se tomu moc nechce. Jakmile dosáhne 2000ot vystřelí jak raketa. A při rozjezdu se musí dát více plynu jinak se udusí. Turbo???

Napsal: 09 dub 2013, 17:08
od Grandák
Ještě se podívej jestli chodí regulace na turbu a jestli není pootevřený EGR.
Jinak tyhle motory pod 2tis. ot. nejsou žádný tahouni.

Napsal: 09 dub 2013, 21:27
od origoš
Má to turbo regulované obtokem a tam pod 2000 ot/min netlačí.

Napsal: 11 dub 2013, 07:46
od Tomas.cz
Mě osobně na tomhle motoru skočil rozvod o zub a diagnostika nic nepsala, jako snímač otáček vačky signál mimo toleranci apod, motor běžel o trochu hůř a netáhnul teda vůbec, max 30km/h víc to nejelo.

Jinak co mám zkušenost, pod 2000 ot/min tyhle motory nejedou, jak píše origoš.