Stránka 1 z 2

Přídavný ventilátor k sériovému Intercooleru

Napsal: 27 čer 2013, 21:56
od bandbula
Ahoj všichni co si čtou mé téma.
Dostal jsem nápad, že bych si přidělal před sériový IC ventilátor z chladiče Honda CBR 600rr přez svůj vypínač. Parádně by se tam vešel, jen bych musel odstranit pravou mlhovku :) . mimochodem mám Seat Leon 1.9 TDI typ motoru ALH. Kat off, EGR off + chip a nyní budu kupovat Sprint 764.
Otázkou je, zda to něčemu pomůže :? Prosím o vaše názory.Mockrát díky :)

Napsal: 27 čer 2013, 22:49
od bombastiq
kolik výkonu má ten ventilátor ????
kdyby tak 200w
což je 0,2Kw
pokud předáš 0,2kw do inercooleru
tak když to přeženu tak i na výkonu přidá 0,3Kw , a pro necelýho 0,5 Kw nemá smysl se jebat
;)

Napsal: 28 čer 2013, 09:33
od mir77
Tak asi úplný nesmysl to nebude. Třeba známej to má na Omeze C 2.5 DTI. Je to nasazený zezadu, aby to jaksi nemařilo nápor vzduchu za jízdy. Spíná to tuším jen při pomalé jízdě ve městě. A nějakej důvod to tam mít bude ;)
Našel jsem ho tady:
http://www.ebay.co.uk/itm/VAUXHALL-OPEL ... 0365031640
Ale jakej to má výkon, to tedy netuším.

Napsal: 28 čer 2013, 10:23
od toefuk
skor zozadu, na seriovych IC ako ma pajero 2,5Td je to od vyroby, ale tam je IC nad motorom.
Nemusis to robit na vypinac, pouzi bimetalovy termostat ;)

Napsal: 28 čer 2013, 19:16
od bandbula
to jsem si právě myslel..akorát ze dozadu to na TDI nemohu dat.to nejde. urcite to ale vic ochladi vzduch nez vzduchem bez ventilatoru.. tak nevim dilema mozna ze to zas takova zmena nebude no byl to jen napad nac davat vetsi IC kdyz je moznost chlazeni ventilatorem.. ;)

Napsal: 28 čer 2013, 19:26
od blade6591
na takom Pajere to asi význam má, ked jazdis mimo cesty.

Ale na beznom aute asi nie, uvedom si aky napor vzduchu je ked ides 100kmh, to ti ziadny ventilator ani nic nepomoze, tu pomoze jedine vacsia plocha.

Napsal: 28 čer 2013, 19:53
od kiklop32
Význam to právě má při malých rychlostech, jak to něktérá auta mají. Pak už to je k ničemu

Napsal: 28 čer 2013, 20:05
od oktáf
při pomalé jízdě by to trochu pomohlo a při jízdě nad určitou rychlost to bude naopak bránit proudění náporového vzduchu.

Napsal: 28 čer 2013, 21:21
od michal600
bylo by zajmavý kdyby šlo pár trubek klimatizace v IC. to by chladilo, ale né v interiéru (rofl) (rofl)

Napsal: 28 čer 2013, 21:23
od michal600
s tím ventilátor sem už přemyšlel před rokem. mě zbyl po bouračce z hondy 600 hornet, ten by tam určitě pasoval

Napsal: 28 čer 2013, 21:34
od Ladas
při tom kolik bere klima výkonu se to nevyplatí

Napsal: 29 čer 2013, 06:28
od martinsidlo
Udělej žebra do podběhu,to hodně pomůže.

Napsal: 29 čer 2013, 08:41
od Forest
... a pritom staci udelat ostrik IC vodou :roll:

Napsal: 29 čer 2013, 11:51
od bandbula
ostrik jo? to abych si vozil v aute barely s vodou :D a proc si rovnou neudelat ostrik tekutym dusikem.. :D panecku to by bylo neco.. za autem by byla ledova lajna :-D
Jinak presne tak ventilator aby sepnul treba na sprintech do urcite rychlosti pak by se vypnul preci jenom zacatek je dulezitej. v beznym provozu by to bylo opravdu nanic :) sem rad ze se vyjadrujete moc diky. alespon uz vim k cemu jsou dlouhe IC s vetsi plochou.

Napsal: 29 čer 2013, 13:17
od kiklop32