Snimac zdvihu jehly G80 - polarita

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
frantacech
Aktivista
Příspěvky: 4289
Registrován: 23 led 2006, 14:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava, CZ

Snimac zdvihu jehly G80 - polarita

Příspěvek od frantacech »

Nam dotaz, mate nekdo predstavu nebo lepe praktickou zkusenost jak by se choval motor pri obracene polarite (provozeni + a - resp. 1 a 2 dratu) dratu v konektoru?

Musel jsem totiz predelat konektor a jede to nejak divne. Snazim se vyhodnotit jestli to muze byt polaritou nebo tim ze jsem do AFB dal vstriky z AYM.

Divne znamena slaby vykon, tezce leze do otacek.

Vaha a turbo podle logu 3 a 11 ok, zasrane sani olejem a karbonem, lehce vychlemcane hydrostely - cca 8ks.

Zmena po vymene vstrikovacu - stejny nebo horsi vykon, spotreba stejna nebo mensi, zacly zvakat hydrostely vice slysitelne.
ObrázekRUN With The BULLS And HUNT With The BEARS....
kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Registrován: 23 led 2006, 21:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od kevino »

ked to prehodis nestane sa nic v zapojeni snimaca zdvihu ihli to asi nebude ked nepsie prerusenie tak je v pohode. ten snimac by mal mat cca 80 az 120 ohmov a to je vsetko
stinger
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od stinger »

No snimac zdvihu jehly je na induktivnim principu, takze by to asi melo hazet pulzy dva, jeden s kladnou a druhy s opacnou polaritou, vzajemne posunute. Potom by to pri prohozeni dratu bralo ten druhy impulz, aspon takhle to funguje u induktivniho snimace na motocyklovych zapalovanich, kde to tezce pohne s predstihem. Bud to rovnou zkus prehodit, nebo jestli mas moznost tak nejdriv mrkni vagcomem na nastaveni predvstriku.
Uživatelský avatar
frantacech
Aktivista
Příspěvky: 4289
Registrován: 23 led 2006, 14:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava, CZ

Příspěvek od frantacech »

stinger píše:No snimac zdvihu jehly je na induktivnim principu, takze by to asi melo hazet pulzy dva, jeden s kladnou a druhy s opacnou polaritou, vzajemne posunute. Potom by to pri prohozeni dratu bralo ten druhy impulz, aspon takhle to funguje u induktivniho snimace na motocyklovych zapalovanich, kde to tezce pohne s predstihem. Bud to rovnou zkus prehodit, nebo jestli mas moznost tak nejdriv mrkni vagcomem na nastaveni predvstriku.
Hmm, to zni naprosto logicky.

Zkousel jsem dneska prehodit jak polaritu tak i uplne odpojit a zadna subjektivni pozorovatelna zmena. Nemel jsem ale k dispozici notebook a vagem.

Civka ma odpor cca 95ohm, coz je ok.
ObrázekRUN With The BULLS And HUNT With The BEARS....
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“