že by dosaženo jen chipem?Fakt nechápu proč sem rovnou nenapíšeš úpravy na autě a neni to u prvního.Myslím,že to nás zajímá ze všeho nejvíc použitý komponenty...
Autoservis + Pneuservis
Golf V GTI edition 30 - big brake kit 370mm audi tt rs,APR stage II+ Softwarové úpravy vozů od firmy APR
To nejsou moc odborny komenty.
Protoze pokud je stejne turbo a jinej motor, resp vetsi objem a i vetsi ,,dychani" diky 16v tak se musi jit s tlakem dolu protoze turbo ma jen jedno max flow v kompresorove mape, tzn i na 3.0tdi by mel byt podobny vykon s timto turbem, kdyz nedame v uvahu jine casovani, typ vstrikovani atd.
Bez mapy to jsou jen odhadove experimenty ci to vydrzi a ci ne
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno