Stránka 1 z 1

Audi A3 2.0TDI PD 140PS to 241PS @ 504Nm DIESELPOWER

Napsal: 19 črc 2013, 15:54
od JasteR
Audi A3 2.0TDI PD 140PS to 241PS @504Nm DIESELPOWER
FB RACE 1287+, 230 hybrid andre + optimalizace ECU DIESELPOWER
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 792&type=1


Obrázek
Video: Youtube




Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: 19 črc 2013, 16:19
od JasteR
Obrázek

Napsal: 19 črc 2013, 16:24
od PetrSs
že by dosaženo jen chipem?Fakt nechápu proč sem rovnou nenapíšeš úpravy na autě a neni to u prvního.Myslím,že to nás zajímá ze všeho nejvíc použitý komponenty...

Napsal: 19 črc 2013, 16:35
od JasteR
mas to tam..

Napsal: 20 črc 2013, 17:36
od Smoke
241k s H230, kdo to psal ze to nejde??

Napsal: 20 črc 2013, 21:14
od turboa3
To bylo s seriovim vyfukem ,ted tam je 70 mm az do konce a auto se vyrazne ozivilo ve vyssich otackach ,tak jsem zvedav 8-)

Napsal: 21 črc 2013, 09:21
od Andre
Smoke píše:241k s H230, kdo to psal ze to nejde??
Nevím jestli někdo psal, že to nejde, ale nelze srovnávat 2,0 16V s 1,9 8V.

Napsal: 04 srp 2013, 11:33
od JasteR
Max souhlas.. 2.0TDI 16V je uplne jinde jak 1,9TDI 8V.. bohuzel i poruchovosti..

Napsal: 04 srp 2013, 11:52
od Smoke
To nejsou moc odborny komenty.
Protoze pokud je stejne turbo a jinej motor, resp vetsi objem a i vetsi ,,dychani" diky 16v tak se musi jit s tlakem dolu protoze turbo ma jen jedno max flow v kompresorove mape, tzn i na 3.0tdi by mel byt podobny vykon s timto turbem, kdyz nedame v uvahu jine casovani, typ vstrikovani atd.
Bez mapy to jsou jen odhadove experimenty ci to vydrzi a ci ne

Napsal: 16 srp 2013, 18:54
od turboa3
Obrázek
tak vyfuk je stejny jako jsem delal na teto octe a jse zvedav po zmereni jaky bude rozdil. ;)