Stránka 1 z 1
Vybrovanie volantu
Napsal: 16 srp 2013, 18:59
od junix
Zdravim, teraz som sa vratil z chorvatska, a problem je ten, ze nad 130km a viac mi vybruje volantom...ale nie ako ked je nevyvazene kolo...ale je to volou..niekde...ked idem rovno, tak je tam citit vola, ale ked som siel do miernej zakruty,,,ci uz do lava abo do prava, tak to prestalo, Gulove capy menene, silentbloky ramien menene, kola vyvazene.loziska nehucia.Napadol ma ze by to mohol byt homokynetak, ale pri plnom rejde a plyne to neskripe a a ni nepuka. Jedine co som nemenil este su tycky a capy riadenia...ale bol som na STK a boli dobre...Uvytam kazdy napad
Diky

)
Napsal: 16 srp 2013, 19:28
od slovacek.milos
asi žádná vola ti nebeude při 13O trast s volantom po rovné cestě

Napsal: 17 srp 2013, 05:24
od junix
Neviem..ale je tam citit mrtvy uhol v rozmedzi 1-2cm...
Napsal: 17 srp 2013, 07:31
od OťasTDi
a když si přizvedneš přední kolo heverem a zalomcuješ s kolem,tak cítíš nějakou vůli? myslím např na tyči řízení - klub co je u hřebenu...
Napsal: 18 srp 2013, 20:06
od junix
No tak som to nadvyhol, lomcoval, ale nezdalo sa mi, ze by tam bola vola....
Napsal: 18 srp 2013, 20:14
od OťasTDi
tak čepy řízení můžeš vyloučit...co zkusit přehodit kola - předek zadek (upadlé závaží,kopnutý disk,atd)...píšeš kola vyvážené - tzn že teď při tom problému si je nechal převážit?
Napsal: 18 srp 2013, 20:48
od junix
no, chvilu pred dovolenkou cca mesiac som menil vsetko co som pisal...aj vyvazoval..ono je to citit aj ked je spustene a motor vypnuty..ked pomykám s volantom tu volu...alebo ked trebars idem pomaly po polnej ceste...
Napsal: 18 srp 2013, 20:52
od OťasTDi
takhle jak to popisuješ mi to pořád vychází na ty čepy u hřebenu,ale kdyš píšeš,že jsi cloumal s kolama a nic,tak to je záhada...
Napsal: 18 srp 2013, 21:06
od slovacek.milos
OťasTDi píše:tak čepy řízení můžeš vyloučit...co zkusit přehodit kola - předek zadek (upadlé závaží,kopnutý disk,atd)...píšeš kola vyvážené - tzn že teď při tom problému si je nechal převážit?
otas než ppřehazovat je lepsí zvednout a vytočit kolo na 14O a to je 28O km a při té rychlosti to všechno vykecá oko vidí
Napsal: 20 srp 2013, 07:12
od junix
Capy u hrebena...mozno som lomcoval slabo

Inak neviem ci to stym súvisy, ale dnes som pri trocha agresivnejsej jazde pocul pri ostrej lavotocivej zakrute take rapkanie...Prirovnal by som ten zvuk npr. ked s horskym bikeom idem po hladkom asfalte. Zeby predsa len sa lucil homokynetak.. k tym capom...nejaky link by sa nenasiel?
Napsal: 20 srp 2013, 20:36
od optimista
prehod alebo si pozicaj ine pneu a uvidis ked nic pouzil by som Milosovu metodu
Napsal: 20 srp 2013, 20:43
od slovacek.milos
optimista píše:prehod alebo si pozicaj ine pneu a uvidis ked nic pouzil by som Milosovu metodu
ale jen krádkovobě už jsem zadžel i dif ale po chvilce se rozchodil

Napsal: 20 srp 2013, 23:05
od michal600
taky sem něco podbnýho řešil na octě. vyhodily borca na STK že má vůli na řízení (spojovačky)- hýbu a nic. někdo zapoměl dotáhnout šroub na sloupku řízení (ten spodní kloub co je spojená volantová tyč s řízením). dotáhl a bylo to OK.
Napsal: 20 srp 2013, 23:25
od krysimlade
slovacek.milos píše:OťasTDi píše:tak čepy řízení můžeš vyloučit...co zkusit přehodit kola - předek zadek (upadlé závaží,kopnutý disk,atd)...píšeš kola vyvážené - tzn že teď při tom problému si je nechal převážit?
otas než ppřehazovat je lepsí zvednout a vytočit kolo na 14O a to je 28O km a při té rychlosti to všechno vykecá oko vidí
Nechapu

Detailnejsi postup a osveta ?
Dekuji