Stránka 1 z 1

Ford FOcus 2006 2,0TDCI 100 KW-zapečený kroužky?

Napsal: 19 zář 2013, 20:14
od ThrashTheTrash
Zdravím, kamoš dneska jel domů z práce, jel v pohodě,ale rupla hadice od vody, jde o koleno do pravého uhlu, které je skované za halvou motoru pod vysokotlakým čerpadlem. Spojuje to plastovou a kovovou trubku kdo to zná. Jenže než si všiml že to je bez vody, tak se zadymilo z motoru a ten teď točí a je bez komprese, sice sem to neměřil, ale je to prostě jak felda bez sviček.

Chtěl jsem se zeptat, má cenu takovej motor překroužkovat?nebo tam dát druhej??

Děkuji.

Napsal: 19 zář 2013, 21:00
od jericho-3
Záleží, kolik to má za sebou a zda se nezkroutil tím teplem celý..Dal bych tam vodu a koukal, kam poteče nebo co to dělá..A zkusil bych jednotlivé válce, jestli jsou bez tlaku , když budou jen 2 vedle sebe, může být v háji těsnění. Možná by stálo zato, vyndat žhavku, dát válec do Hů a fouknout do válce vzduch, kudy to utíká....Takhle se vyhodil motor a bylo v háji jen těsnění..

Napsal: 20 zář 2013, 11:51
od ThrashTheTrash
jericho-3 píše:Záleží, kolik to má za sebou a zda se nezkroutil tím teplem celý..Dal bych tam vodu a koukal, kam poteče nebo co to dělá..A zkusil bych jednotlivé válce, jestli jsou bez tlaku , když budou jen 2 vedle sebe, může být v háji těsnění. Možná by stálo zato, vyndat žhavku, dát válec do Hů a fouknout do válce vzduch, kudy to utíká....Takhle se vyhodil motor a bylo v háji jen těsnění..
Perfektní úvaha, děkuji za radu.Motorový olej je těžce přepálen,smrdí to děsně a je mi z toho na blití :D, bojíme se zda neukápli vstřiky nebo tak něco.

Napsal: 20 zář 2013, 13:50
od anydraj
Aby ten olej nesmrdel po nafte....

Napsal: 20 zář 2013, 16:50
od ThrashTheTrash
anydraj píše:Aby ten olej nesmrdel po nafte....
Po naftě bych neřekl že smrdí, smrdí přepáleným olejem, je to hnus. Jak to kuchnu, dám vědět.

Napsal: 20 zář 2013, 17:57
od dhfool
Pokud to tak utavil, tak to bude spíš zadřené na válcích.

Napsal: 20 zář 2013, 18:15
od ThrashTheTrash
dhfool píše:Pokud to tak utavil, tak to bude spíš zadřené na válcích.
Já si taky myslím, no on ani není schopný říct jak to bylo, prostě jel na šestku,ztratilo to tah, pak vyřadil,motor scípl a už točil bez komprese,takže bych to viděl na kruhy, ale uvidime,zkusim to nějak kuchnout.

Napsal: 22 zář 2013, 15:56
od ThrashTheTrash
Vytáhl sem vstřiky a komprese je:

První válec 2bary
Druhý válec 2,5 bar
Třetí má 2bary
Čtvrtý má 4,5bar

Zalil sem válce naftou, uvidim co to podělá, potom směr vrakáč!

Napsal: 22 zář 2013, 21:41
od jericho-3
Tam mu bude asi nejlépe.. :)

Napsal: 23 zář 2013, 15:17
od ThrashTheTrash
Prej vymontuj žhaviče :D To je tak vymontovat motor ven :D!Kamoš co takovy auta už dělal, tak říkal, že dycky zalomil žhavič a motor šel ven nebo aspoň hlava dolu. Ať se na mě nikdo nezlobí, ale toto jsou auta totálně o ničem.

Napsal: 24 zář 2013, 11:32
od jericho-3
Dokud to jede, je to dobré, ale jakmile to začne poklepávat nebo blbě chytat, je lepší od toho utéct.. :)

Napsal: 25 zář 2013, 11:41
od ThrashTheTrash
jericho-3 píše:Dokud to jede, je to dobré, ale jakmile to začne poklepávat nebo blbě chytat, je lepší od toho utéct.. :)
správně!