Stránka 1 z 2
Seřízení řazení OI
Napsal: 17 říj 2013, 21:44
od mir77
Funguje tohle?
http://vimeo.com/channels/mkx/6881683
Říkám si, jestli to nezkusit. Sem tam jde blbě zpátečka. Vypadá to docela jednoduše, že by to i blbec zvládnul, ale nikdy jsem to nedělal, tak nevím

Napsal: 17 říj 2013, 21:52
od hansdob
No je to přesněna tom videu dělal jsem to takhle mockrát jen pokud už má hřídel nebo kulisa vůli tak je třeba doladit (auta nad 500tkm nebo ti co za jízdy trvale drží klacek tak dřív)
Napsal: 17 říj 2013, 22:10
od davemo
Jo tak je to i v octavia jak na to popsané taky jsem to tak dělal na seatu 1M jak jsem vyměnil spojku, někdo tu psal že u O1 neměl na řadičce díru na tu kulatinu jak se aretuje

Napsal: 17 říj 2013, 23:08
od mir77
Tak já to musím nejdřív prozkoumat. Akorát mi jde o to, jestli mě nečeká nějaké nepříjemné překvapení, jako třeba rozpadnutí těch palstovejch wifikundací tam a jestli z toho může opravdu plynout nějakej užitek

Jinak to vypadá hodně jednoduše. Od výroby na to určitě nikdo nesáhl a má to 207 000 km. Ta řadička dřív běhala přesněji, tak jsem to chtěl prubnout.
Napsal: 18 říj 2013, 08:06
od hansdob
ještě jsem se nesetkal stím že by se mi ty plasty rozpadly
Napsal: 18 říj 2013, 09:07
od Slavkov
Nedávno jsem to dělal na svém při výměně spojky a převodovky, také poprvé a je to opravdu triviální jako na tom videu.... nesáhlo se na to cca 310tkm.
Akorát ty plastové "versatilky" budeš mít lehce zabordelené, tak nepůjdou úplně zlehka jak na tom videu, bude to trochu drhnout... ale jinak naprostá pohoda...
Ten kolík na převodovce jsem si zaaretoval jako první, aby se mi to nehlo při rozdělávání těch versatilek..
Napsal: 20 říj 2013, 11:19
od martinsidlo
Na převodovce mi to zaaretovat nejde ani za boha.Seřizoval jsem to kdysi tak,aby to chodilo na všechny kvalty.Kdyby šla aretovat almara,je to opravdu jednoduché.
Napsal: 20 říj 2013, 19:47
od caryo
Mám stejnou zkušenost jako martinsidlo. Kdybych se u toho stavěl na hlavu, nepovedlo se mi zaaretovat převodovku. Tím kolíkem mi šlo točit na obě strany, ale žádné zablokování řazení se nekonalo.. Kdyby to bylo jako na videu nebo v DP, byla by to sranda na chvilku. Takhle jsem s tím ztratil snad dvě hodiny...
a jak seřízení řazenína Passatovi B5?
Napsal: 20 říj 2013, 20:44
od gordonfreeman1
Ahoj chlapi, a jde ohle taky aplikovat na Passatovi B5 s motorem AFN a 5-ti kvaltem? Mi tam jde docela blbě jednička a zpátečka

Napsal: 20 říj 2013, 22:17
od Slavkov
martinsidlo, caryo
Borci, to je divné, mě to šlo na obou, jak na té stáré, co byla KO, tak na té nové, co jsem tam dával...
Teď mě napadá, ta díra (do které zajede aretační kolík) není v poloze neutrálu... tak jestli nebyl problém v tom...
Napsal: 21 říj 2013, 05:20
od martinsidlo
Slavkov píše:martinsidlo, caryo
Borci, to je divné, mě to šlo na obou, jak na té stáré, co byla KO, tak na té nové, co jsem tam dával...
Teď mě napadá, ta díra (do které zajede aretační kolík) není v poloze neutrálu... tak jestli nebyl problém v tom...
Zkoušel jsem to na všech polohách.Částečně jako když zaleze ale nearetuje.Mě to netrápí,řazení mám seřízené a nehejbe se už celou dobu.Jen jsem to chtěl kdysi doladit ale dostal jsem se tam,co jsem byl,myslím nastavení na lanech.Dál to neřeším,na to to nejezdí.
Napsal: 21 říj 2013, 05:38
od mir77
Zajímavý informace tady čtu

Děkuji za upřesnění. Teď se mi sešlo moc věcí najednou, tak nestíhám kouknout, jak to je u mě, ale myslím, že v průběhu příštího týdne bych na to mohl vlítnout

Napsal: 21 říj 2013, 14:26
od xshreck
k čemu to je dobré? když jde hůř řadit?
Napsal: 30 říj 2013, 19:01
od Brawl
Slavkov píše:martinsidlo, caryo
Borci, to je divné, mě to šlo na obou, jak na té stáré, co byla KO, tak na té nové, co jsem tam dával...
Teď mě napadá, ta díra (do které zajede aretační kolík) není v poloze neutrálu... tak jestli nebyl problém v tom...
A v jaké by to mělo být poloze pro zaaretování?
Napsal: 30 říj 2013, 19:10
od Franciktdi
tak, je to upne jednoduchy, je to na tom videu pekne videt....jinak kdo ma problemy s aretaci ty paky na prevodovce, tak musi laborovat, ne uplne stlacit kolik jakoby pootocit a zastrcit, jit to musi