Stránka 1 z 2
motor 136BMM střílí do výfuku.
Napsal: 03 lis 2013, 11:23
od goodbie
Zdravím Přátelé.mám ve škodě 125 motor 136 BMM,jede to slušně spotřeba dobrá ale když začnu brzdit motorem a dostanu se do rozmezí otáček 1200 až 1400 tak motor střílí do výfuku jindy to nedělá .lambda je nová dal jsem jí na plášť výfuku hned před ty dvě trubky z pohledu na motor. řj je pro 50Kw klapka také svíčky nové a nějak mi dochází nápady proč se to děje.za rady díky.
Napsal: 03 lis 2013, 12:13
od zizalak
Seš v rubrice : Údržba/problémy VW group (DIESEL). Ale přesto že by rozdělovač?
Napsal: 03 lis 2013, 12:14
od Ladas
co snímač tlaku v sání nemáš tam zeleno?
motor 136BMM střílí do výfuku.
Napsal: 03 lis 2013, 12:20
od goodbie
a špatná rubrika

,no rozdělovač je nastavený a zaoxidovné také nic není,ale proč to střílí pouze při brždění motorem a v jednich otáčkách mi je záhadou.
Napsal: 03 lis 2013, 12:46
od Hondavtr
Myslím že s tím nic nenaděláš,v těchto otáčkách začíná jednotka dávat při deceleraci palivo a vzhledem k tomu že máš předpokládám krátký výfuk a bez katalizátoru tak slyšíš jak dohřívá ve výfuku směs.
Napsal: 03 lis 2013, 12:50
od goodbie
Hondavtr píše:Myslím že s tím nic nenaděláš,v těchto otáčkách začíná jednotka dávat při deceleraci palivo a vzhledem k tomu že máš předpokládám krátký výfuk a bez katalizátoru tak slyšíš jak dohřívá ve výfuku směs.
výfuk je tam normální ze 120 a katalizátor také není nějakou souvislost by to mít mohlo někdy to jen tak brumlá a někdy se ozve rána jak z pistole

Napsal: 03 lis 2013, 13:04
od goodbie
Napsal: 03 lis 2013, 21:55
od dzonyy
U BMM strielanie spôsobuje zapalovací modul, odklop kryt na zap. modulu, sú tam dva kontakty, zmeraj odpor, mal by byť 0,5 ...0,7 Ohmu,
Potom zmeraj odpor sekundárneho vynutia kontakt 15 a kolik VN (do rozdelovača) Požadovaná hodnota: 3 ...4 KOhmu
Tento problém mala väčšina jednobodových Felícií
Napsal: 03 lis 2013, 21:58
od goodbie
dzonyy píše:U BMM strielanie spôsobuje zapalovací modul, odklop kryt na zap. modulu, sú tam dva kontakty, zmeraj odpor, mal by byť 0,5 ...0,7 Ohmu,
Potom zmeraj odpor sekundárneho vynutia kontakt 15 a kolik VN (do rozdelovača) Požadovaná hodnota: 3 ...4 KOhmu
Tento problém mala väčšina jednobodových Felícií
díky jdu to změřit opravdu už nevím čím to může být.
motor 136BMM střílí do výfuku.
Napsal: 03 lis 2013, 22:17
od goodbie
tak,že cívka má na kontaktech 1a15 1ohm a na vn části jsem naměřil2,8kiloohmu a u druhé co mám jako záložní je to to starší provedení je 1,1ohm a 3,2Kiloohm

Re: motor 136BMM střílí do výfuku.
Napsal: 03 lis 2013, 22:24
od dzonyy
goodbie píše:tak,že cívka má na kontaktech 1a15 1ohm a na vn části jsem naměřil2,8kiloohmu a u druhé co mám jako záložní je to to starší provedení je 1,1ohm a 3,2Kiloohm

Ešte otázka, striela, to riadne, myslím, tak ako ked fakt strelí do vyfuku.
Aký tam más výfuk ???
Re: motor 136BMM střílí do výfuku.
Napsal: 03 lis 2013, 22:28
od goodbie
dzonyy píše:goodbie píše:tak,že cívka má na kontaktech 1a15 1ohm a na vn části jsem naměřil2,8kiloohmu a u druhé co mám jako záložní je to to starší provedení je 1,1ohm a 3,2Kiloohm

Ešte otázka, striela, to riadne, myslím, tak ako ked fakt strelí do vyfuku.
Aký tam más výfuk ???
jak kdy někdy to jen tak brumlá a někdy to střelí jak z pistole ale pouze v těch jednich otáčkách jindy to nedělá a výfuk je tam normální ze 120
Re: motor 136BMM střílí do výfuku.
Napsal: 03 lis 2013, 22:53
od dzonyy
goodbie píše:dzonyy píše:goodbie píše:tak,že cívka má na kontaktech 1a15 1ohm a na vn části jsem naměřil2,8kiloohmu a u druhé co mám jako záložní je to to starší provedení je 1,1ohm a 3,2Kiloohm

Ešte otázka, striela, to riadne, myslím, tak ako ked fakt strelí do vyfuku.
Aký tam más výfuk ???
jak kdy někdy to jen tak brumlá a někdy to střelí jak z pistole ale pouze v těch jednich otáčkách jindy to nedělá a výfuk je tam normální ze 120
Nerobil si niečo s rozdeľovačov ??? Káble VN, máš pôvodné?? Aké sviečky a sondu si tam dal ??? Ak máš všetko na zapalovaní, tak ako má byť, tak stým asi veľa neurobíš... , viac krát som išiel na Felde jednobod s odtrhnutým predným dielom výfuku (príruba na dve šróby), a strielalo to dosť hodne...stačilo riadne vytúrovať motor na mieste a ubrať., ale aj za jazdy, po ubratí...Ono si treba uvedomiť, fe výfuk na felde a š120 sa porovnať ani nedá...
Napsal: 03 lis 2013, 22:59
od goodbie
svíčky nové NGK Bosch Brisk uplně je to jedno dělá to furt to samé ve stejných otáčkách rozdělovač je ok díly nové a pokud možno pouze originální že výfuk felda a 120 se nedají srovnávat je mi jasné ale nějak se mi nechce věřit že za to může zrovna výfuk
Napsal: 10 lis 2013, 20:53
od venouš
goodbie píše:
ale máš to pěkný
