AR 156 2.4JTD 100kW nejde nastartovat

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

martincubik
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 30 črc 2013, 09:38
Odpovědi: 0

AR 156 2.4JTD 100kW nejde nastartovat

Příspěvek od martincubik »

Ahojte, mám problém. Koupil jsem si druhou fínu 2.4JTD s tím, že nejde nastartovat. Původní majitel prorazil vanu a tak jí nechal v servisu vyměnit. po výměně údajně auto nastartovali a vyjeli na parkoviště. Od té doby nastartovat nešla. Z diagnostiky bylo vidět že i v tom servisu odpojovali co našli, protože bylo závad přehršle. Po vymazání zůstal jen regulátor tlaku paliva. Vyndal jsem ho a zjistil, že je prasklý. sehnal jsem tedy celé čerpadlo i s regulátorem z auta, které prý jelo (nemám důkaz). Po výměně diagnostika píše pořád regulátor tlaku paliva.
z diagnostiky mám screenshoty
jo ještě když nechám klíček déle zapnutý tak kontrolka poruchy motoru různě bliká (nesvítí trvale)

předem díky za reakce
Obrázek

Obrázek
toto je krátce po zapnutí klíčku, kdy podávací čerpadlo běží
Obrázek
a tady už vyplo
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Zmeraj vnutorny odpor cievky DRV a prejdi elektroinstalaciu
martincubik
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 30 črc 2013, 09:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od martincubik »

Cívka ma 2.3Ohm. Když ji mám venku a mackam ji tak se odpor mění.
martincubik
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 30 črc 2013, 09:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od martincubik »

Btw: neměl by někdo schematko kam ty spagaty vedou? Promeril bych to az do jednotky.
Uživatelský avatar
Miki2t
Přispěvovatel
Příspěvky: 319
Registrován: 13 bře 2011, 14:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od Miki2t »

musis startovat a merit tlak nafty kolik je ?
martincubik
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 30 črc 2013, 09:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od martincubik »

zítra zkusím s KKL kabelem, ten ELM přes BT při startu přestane komunikovat
Uživatelský avatar
Miki2t
Přispěvovatel
Příspěvky: 319
Registrován: 13 bře 2011, 14:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od Miki2t »

staci voltmetr
martincubik
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 30 črc 2013, 09:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od martincubik »

tak při startu je tam jen 42bar. Obrázek
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

To je malo pri deaktivovanom DRV je vratna pruzina v nom dnu nastavena na 120Bar. Takze zjavne je vadny.
Uživatelský avatar
Miki2t
Přispěvovatel
Příspěvky: 319
Registrován: 13 bře 2011, 14:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od Miki2t »

ted jsou nasledujici moznosti, bud cerpadlo nevytvori dostatecni tlak, nebo nekde uchazi, to zjistis tak, ze si odpojis prepad z drv ventilu, a prepad z vstrikovacu, a das treba do lahve. startujes, a koukas kam tece, pri 42baru by v zdravem systemu nemel mit prepad drv ventil, ani vstriky. jestli ti to nebude nikam tect, do znamena to ze cerpadlo nevytvori dostatecni tlak.

Pak napis jak pokracujes
Uživatelský avatar
Miki2t
Přispěvovatel
Příspěvky: 319
Registrován: 13 bře 2011, 14:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od Miki2t »

TDI tech Drv bez proudu drzi 70 bar
Uživatelský avatar
Miki2t
Přispěvovatel
Příspěvky: 319
Registrován: 13 bře 2011, 14:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od Miki2t »

A kdyz to budes zkouset s tema prepadama, tak si samozrejme ostatek zablenduj, aby ti to nestrikalo z regulatoru nizkeho tlaku kterej je na filtru.
martincubik
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 30 črc 2013, 09:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od martincubik »

tak jsem zkusil odpojit vracečku od čerpadla a už při zapnutí klíčku z toho jde ropa. podle popisu by teda jít neměla. Tedy DRV propouští? můžou být špatný ty gumičky na DRV nebo ??
Obrázek
martincubik
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 30 črc 2013, 09:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od martincubik »

no a když vytáhnu i přepad od vstřiků tak to z toho jde taky proudem. takže jde ropa z obou hadic. ta ropa jde ale jakože z té vracečky a né ze vstřiků. od vstřiků nejde nic
martincubik
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 30 črc 2013, 09:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od martincubik »

Tak jsem se ještě pokusil přetěsnit DRV ( koupil jsm sadu gumicek) a teď je tlak při startu 80bar. Pořád málo na start.
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“