Vysoká spotřeba Ducato 2,8TDI kde by mohl být problem?

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Radek S
Přispěvovatel
Příspěvky: 246
Registrován: 12 dub 2011, 21:15
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Vysoká spotřeba Ducato 2,8TDI kde by mohl být problem?

Příspěvek od Radek S »

Potřeboval bych radu mám ducato maxi 2,8TDI typ 230 s valníkovou nástavbou. Ted se mi zvedla spotřeba není problem při rychlosti 110 jet za 16-17l.při jízdě cca 90-13l.Kde by mohla být chyba?
Naposledy upravil(a) Radek S dne 24 lis 2013, 21:57, celkem upraveno 1 x.
Radek S
Přispěvovatel
Příspěvky: 246
Registrován: 12 dub 2011, 21:15
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek S »

Ještě se chci zeptat jestli někdo nevíte na přední straně čerpadla u chladiče je nějakej bazmek co má regulovat při studeném motoru. Jak to má fungovat?Vede do toho kabel od nějakého snímače z vody.
Radek S
Přispěvovatel
Příspěvky: 246
Registrován: 12 dub 2011, 21:15
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek S »

Ten váleček na čerpadle snad má fungovat jako sitič ale absolutně netuším.A zdá se mi že to vůbec nefunguje.Nevíte někdo jak to má fungovat nebo jestli se to dá nějak obejít?
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

ked je okolo -10meni to predvstrek
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
Uživatelský avatar
Tomas-Oaza
Přispěvovatel
Příspěvky: 420
Registrován: 24 led 2006, 12:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Nikol-City

Příspěvek od Tomas-Oaza »

ten na to mit vliv nebude, ja ho mel na jumperu a jak se na tom pretrhlo to lanko tak sem ho vyhodil pryc a jezdim bez toho. v mrazu sem loni taky startoval normalne
Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master
Iveco daily 2,3
Radek S
Přispěvovatel
Příspěvky: 246
Registrován: 12 dub 2011, 21:15
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek S »

toto není na lanko je to přímo na nějakou páčku na čerpadle.
Uživatelský avatar
Tomas-Oaza
Přispěvovatel
Příspěvky: 420
Registrován: 24 led 2006, 12:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Nikol-City

Příspěvek od Tomas-Oaza »

no me z toho valecku vedlo lanko ai 2cm dlouhy a ovladalo tu packu na cerpadle
Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master
Iveco daily 2,3
Radek S
Přispěvovatel
Příspěvky: 246
Registrován: 12 dub 2011, 21:15
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek S »

aha tak tím lépe tak kde je tedy problém?
Radek S
Přispěvovatel
Příspěvky: 246
Registrován: 12 dub 2011, 21:15
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek S »

Nikdo k tomuto už nic víc nevíte?Spotřeba pořád vysoká.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

To je skoro dvojnásobná spotřeba,ne/bez vleku/? Tak ta nafta se musí někde ukázat, buď to bude hulit nebo špatně měříš, popřípadě ti přibrzduje vlek..Kolik to žralo předtím a jak se motor jinak chová, chytá kouří, atd...
nepropadat panice...
Radek S
Přispěvovatel
Příspěvky: 246
Registrován: 12 dub 2011, 21:15
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek S »

Odhaduju že se spotřeba zvedla tak o 2-3 litry.Jezdím bez vleku.Já bych viděl problem v tom válečku na čerpadle ale nevím co s ním hlavně jak by měl fungovat a co by měl a neměl dělat.Jednou mi z něho spadl kabel a bylo to to samé po nasazení zase normální.Měla by do toho jít elektrika jen při teplém motoru.Jde mi o to jak to vyzkoušet jestli je to funkční případně jak to vyřadit nebo nahradit zablokovat,nebo tak nějak podobně.Ted jsem byl ve francii a spotřeba při 100km/h 15l o 3l víc děs.Motor se chová normálně jede stejně akorát když je v nízkejch otáčkách v tahu a nemůže to zmoct tak čadí černě než se roztočí do běžných otáček.
JARDA2
Přispěvovatel
Příspěvky: 771
Registrován: 08 pro 2006, 11:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od JARDA2 »

pokud se motor špatně sbírá z nízkejch otáček tak jsou v čudu vstřikovače ne?
Radek S
Přispěvovatel
Příspěvky: 246
Registrován: 12 dub 2011, 21:15
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek S »

to nevím ale to nebude ono měl jsem na mysli hodně nízké otáčky ve kterejch se normálně nejezdí jinak to šlape normálně to jen když by to chtělo podřadit a nepodřadím a nechám to rozkuckat.Což normálně samozřejmně nedělám možná je to uplně normální protože tam vletí hodně nafty.nevím problem je pořád funkce toho válečku.
Radek S
Přispěvovatel
Příspěvky: 246
Registrován: 12 dub 2011, 21:15
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek S »

Obrázek
Toto je to co myslím ten váleček napravo.
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

valcek je na zmenu predvstreku skus pozret ci uz nemas zapchaty kat az ho tam mas
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“