Octavia 1.6 TDi CR - Servisní regenerace filtru částic

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Octavius889
Nováček
Příspěvky: 8
Odpovědi: 0
Registrován: 16 kvě 2009, 20:57

Octavia 1.6 TDi CR - Servisní regenerace filtru částic

Příspěvek od Octavius889 »

Ahojte, cez VCDS 12.12CZ sa snažím o vykonanie Servisnej regenerácii filtra častíc na Š-oct. 1.6 TDi CR rv.2009 model 2010 - dvoma spôsobmi a to:
Motor - Bezpeč. prístup 16 - Zákl. nastavení 04

Obrázek
- a nič.
Druhý spôsob:
Motor - Bezpeč. prístup 16 - Prispusobeni 10

Obrázek

- a tu je problém, aké číslo zapísať do druhého riadku. Skúšal som rôzne kombinácie (00 01, 11 11, a pod). Kontrolka filtra sa rozsvietila a po
chvíle zhasla.
Robím niečo zle ale je trba iný postup?
jokir
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Odpovědi: 0
Registrován: 12 čer 2013, 07:50
Bydliště: Levice , SK

Příspěvek od jokir »

Vo VIS je nasledovný návod
Obrázek
Obrázek
Obrázek
VW Golf Variant 1,6 TDI-CR
Seat ibiza 1,9 SDi
Octavius889
Nováček
Příspěvky: 8
Odpovědi: 0
Registrován: 16 kvě 2009, 20:57

Příspěvek od Octavius889 »

Tak som to vyskúšal servisnú regeneráciu filtra na stojacom vozidle s kódom 27971 a nič.
Bol použitý label " 03L-906-023-CAY.clb " z adresára SVO. Potom som vymenil-použil pôvodný label a hneď sa spustila regenerácia.
Rozsvietila sa kontrolka filtra, otáčky nabehli na 1500 a motor takto pracoval až kým hodnota pod č. 235 neklesla z pôvodných 19.60g na 2.86g.
Neviem či som to správne vyhodnotil a tak požiadam o vyhodnotenie. Ďakujem za každú radu.
Kábel je originál, VCDS 12.12.cz

Čtvrtek,28,Listopad,2013,16:08:31:22423
VCDS -- Windows VAG/VAS Emulator
VCDS verze: 12.12.0.0
Verze dat: 20131014


VIN: Výrobní štítek: 4XD
Kilometry: 62160 Číslo zakázky::




Addresa 01: Motor (03L 906 023 AG)

16:08:31
228 Filtr částic; servisní regenerace; stav zablokování-LV_STATE_TEST_RGN_PF_INH_HLD 00000000
229 Filtr částic; servisní regenerace; stav požadavku-STATE_RGN_PF 8
233 Filtr částic; hmotnost olejového popílku-MASS_ASH_PF N/A
234 Filtr částic; objem olejového popílku-MASS_ASH_PF 16.4180444 g
235 Filtr částic; vypočtená hmotnost sazí-MASS_SOOT_SIM_PF 19.60 g
236 Filtr částic; měřená hmotnost sazí-MASS_SOOT_PHY_PF 0.74 g
237 Filtr částic; doba od poslední regenerace-T_WOUT_RGN 241.20 s
266 Servisní regenerace; aktuální trvání-T_RGN_ACT_PF 175.6750 s
267 Servisní regenerace; fáze-STATE_RGN_PF 8
268 Servisní regenerace; podmínky uvolnění 2-Binary 32 Bit 11111111 01111100 10111111 11111111
269 Servisní regenerace; podmínky uvolnění 3-FRF_STATE_RGN N/A
270 Servisní regenerace; stav-Binary 16 Bit 00001100 00000011

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Addresa 01: Motor (03L 906 023 AG)

16:19:09
228 Filtr částic; servisní regenerace; stav zablokování-LV_STATE_TEST_RGN_PF_INH_HLD 00000000
229 Filtr částic; servisní regenerace; stav požadavku-STATE_RGN_PF 0
233 Filtr částic; hmotnost olejového popílku-MASS_ASH_PF N/A
234 Filtr částic; objem olejového popílku-MASS_ASH_PF 16.4205013 g
235 Filtr částic; vypočtená hmotnost sazí-MASS_SOOT_SIM_PF 2.86 g
236 Filtr částic; měřená hmotnost sazí-MASS_SOOT_PHY_PF 0.74 g
237 Filtr částic; doba od poslední regenerace-T_WOUT_RGN 24.80 s
266 Servisní regenerace; aktuální trvání-T_RGN_ACT_PF 0.0000 s
267 Servisní regenerace; fáze-STATE_RGN_PF 0
268 Servisní regenerace; podmínky uvolnění 2-Binary 32 Bit 11111111 01111101 10111111 11011111
270 Servisní regenerace; stav-Binary 16 Bit 00000000 00000000

--------------------------------------------------------------------------------
jokir
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Odpovědi: 0
Registrován: 12 čer 2013, 07:50
Bydliště: Levice , SK

Příspěvek od jokir »

Osobne s tým nemám skúsenosť ale myslím si že ak ti to zregenerovalo a nevypisuje ti žiadne chyby tak to bude v poriadku .
Teší ma že to ide takto zregenerovať .
Skús ešte použiť nanoaditíva na zlepšenie regenerácie DPF . Sú na to pozitívne ohlasy . Dnes som objednal aj ja
VW Golf Variant 1,6 TDI-CR
Seat ibiza 1,9 SDi
Octavius889
Nováček
Příspěvky: 8
Odpovědi: 0
Registrován: 16 kvě 2009, 20:57

Příspěvek od Octavius889 »

Používam sporadicky Pro-tec. Pravidelne VIF a teraz som kúpil STP na vstrekovače a potom uvidím.
Išlo mi len o to na ktoré hodnoty sa mám zamerať.
Topek1
Nováček
Příspěvky: 2
Odpovědi: 0
Registrován: 17 črc 2014, 11:21
Bydliště: Brno

Stav DPF

Příspěvek od Topek1 »

Ahoj.
Potřeboval bych poradit. Koupil jsem nový vůz a zajímá mě stav DPF.
Log z řídící jednotky je zde:
Skupina 257 - Pole 0
Filtr částic; hmotnost olejového popílku-MASS_ASH_PF - 78.9268827g
Skupina 258 - Pole 0
Filtr částic; objem olejového popílku-MASS_ASH_PF - 78.9268827g
Skupina 259 - Pole 0
Filtr částic; vypočtená hmotnost sazí-MASS_SOOT_SIM_PF - 12.96g
Skupina 260 - Pole 0
Filtr částic; měřená hmotnost sazí-MASS_SOOT_PHY_PF - 10.67g

Lze takový filtr regenerovat? Předchozí majitel jezdil jen krátké vzdálenosti a asi neměl šanci se pořádne zregenerovat..

Díky za rady a doporučení co s tím.

Petr
VW Golf VI CFFB
VW Passat B7
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“