Zkušenosti Renalt Mascott 2.8 92kW

Citroen, Peugeot, Renault..

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
komatox
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 04 bře 2010, 00:41
Odpovědi: 0

Zkušenosti Renalt Mascott 2.8 92kW

Příspěvek od komatox »

Ahoj všem,

prosím o Vaše zkušenosti a poznatky o motoru - poruchovost, spotřeba atd a všeobecně celým autě Renault Mascott 2.8 92kW r. 2002 najeto 300tis. Přemýšlím, že bych tím nahradil svého nezmara Peugeot J5.

Díky moc Mates
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Hochu, ruce pryč, otec byl na školení,páč dělá volvo kamiony a teď pod volvo spadl komplet rencek a školitel to řekl jasně, dodávka konkrétně ten maskot kdyř má 250 nalítáno, tak je po smrti. Dělal jednoho v práci a dojel týpek,na budiku 150 a bez komprese motor, neber to nijak vážně,ale je to na hovno. Dneska i IVECA maj 200 tis km a zakarbonovany všecko na bago jak to žere spaliny. Pokud ti ten pegas jezdí, tak ať jezdí.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

J 5 žádným novým sráčem nenahradíš, to si buď jistý.. :)
Nezávidím ti tohle dilema..
nepropadat panice...
komatox
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 04 bře 2010, 00:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od komatox »

Díky za postřehy ale vůbec jste mě nepotěšili :) J5 je zlatý auto, ale potřebuju větší. Chtěl bych sehnat něco novějšího, ale to bude oříšek. O moderní produkci nemám žádný iluze ale přesto co to je za pokrok?Vyráběj se auta který vydržej 250 tis a KO a spotřebou jsou na tom hůř než dvacet let starý káry. Navíc s nálepkou moderní a ekologický (LOL)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

To je proti logice, pro člověka, který nemá na nové, je to past. Při ůrovni našich charakterů je koupé ojeté nejen dodávky je jako hrát bedny. Jedině nějaké zabavené od exekutorů...
nepropadat panice...
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

sprinter V6 8) jezdej k nam a vsechny maj pres 500tis a jezdej jak vino.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
jarda117
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 20 lis 2011, 15:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od jarda117 »

Motor 2,8 TD ( S9W ) je bezproblémový. Jedná se o starý "držák" od firmy Iveco, s kterým nejsou skoro žádné problémy. Stačí jenom nezanedbávat údržbu a výměnu motorového oleje.
Poslední jakostní kovářská práce.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

To je fakt, ne náhodou velká část firem používá tyhle auta. Můj synovec jej měl od nova a motor vůbec mímo údržby neřešil..
nepropadat panice...
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Co na to říct, skrz emise se to škrtí a dusí a paliva tam jde na jeden vstřik víc jak před tím, dneska ten vstřik umí na zapálení směsi 7x vstřikovat po sobě a skrz emise to práší jak pitomý když to řeknu obecně, takže tak. Ale s tím mascotem bez prdele. Vem si budík a měř mazání - tlak. To bude vyšlehaný, pak kontrola dávek vstřiků přes diag a už to jede.

Kamoš má IVECA nevím přesně co to je zač,ale myslím 3.0 v naftě a má tam 600 tis km a prdly rozvody, je to prej řezatem. Kamoš to má taky v 3.0 v naftě na odtahovce a to je nereálny spravit.. 8X mu shořela lambdasonda. Dělali to v Olmiku, Brně několikrát, platil nesmysl a vydrželo to tak měsíc. Preventivně udělal spojku, rozvody, pak klekl altík, vstřiky. Jako já bych nic nekupoval a nezávidim tvoji situaci. Protože koupit auto za účelem zisku nebo pro osobní potřeby je sice hezký,ale aby se prachy rvaly víc do oprav jak do peněženky je prostě na h....o!
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
komatox
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 04 bře 2010, 00:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od komatox »

Trh s ojetejma autama je takovej jakej a to vím všichni, že to stojí za hovno. Samej podvod. Proto je každá rada dobrá. Bežně dodávky kolem 8let s nájezdem 150tis km :D Klidně koupim auto s nájezdem >300tis km když budu vedět, že ten motor má na dalších min >200tis km. Ta 2.8 má common rail. To už bývá náchylnější na poruchy než TD co jsem vyčetl.

Sprinter V6 by měl bejt evolucí V5 což si všichni vesměs chválej. U sprintera ale mám obavy z cen dílů. Jeden známej koupil od známýho za 120tis vránu, že do ní nasypal dalších 80tis. To má ale čtyřválec. Navíc už to má celkem orezlý až ohnilý místy. Přesně takový koupi se chci vyvarovat. Druhej známej se sprinterem jezdil v práci a servis byl hodně drahej.
komatox
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 04 bře 2010, 00:41
Odpovědi: 0

To trahsthetrash

Příspěvek od komatox »

Díky, za tip. Učitě si před koupí dojedu do servisu a tam to nechám prověřit. Vyplatí za to vypláznou dva litry a nic nekoupit než koupit a pak platit a platit. Jak říkáš, to je na h...o
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Re: To trahsthetrash

Příspěvek od ThrashTheTrash »

komatox píše:Díky, za tip. Učitě si před koupí dojedu do servisu a tam to nechám prověřit. Vyplatí za to vypláznou dva litry a nic nekoupit než koupit a pak platit a platit. Jak říkáš, to je na h...o
Přesně tak :) Nebo dovoz z Německa nebo Rakouska, to chce probrat s někým kdo to tahá.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
Tommy TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 394
Registrován: 27 úno 2010, 22:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Poďebrady

Příspěvek od Tommy TDI »

Pokud je to opravdu Masccot a ne Master tak bych se toho nebál,motor Iveco,a podvozek by měl být také,známý to má na odtahovku a kromě kardanky-tahalo to 2vlek nedělal nic,dál to měli v jedný firmě co dělala zateplení 6tuna a taky bez problémů.
Alhambra II TDi AUY-ASZ
AUY nám umřelo-vzpomínáme:-)

Iveco Daily 35C 11 6Q Original měchy
Iveco Daily 40C14 3litr :-) ex automat,original měchy

UNC 060

AR 159 2.4JTDM 154kW Q4 :-))
komatox
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 04 bře 2010, 00:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od komatox »

Tak mascotta si dneska odvezl pán co ho měl rezervovanej přede mnou. Škoda, hned zejtra jsem se na něj měl jet podívat. Takže hledám dál. Díky všem za odpovědi.
Odpovědět

Zpět na „Francouzské vozy“