Stránka 1 z 1
Zkušenosti Renalt Mascott 2.8 92kW
Napsal: 27 lis 2013, 13:40
od komatox
Ahoj všem,
prosím o Vaše zkušenosti a poznatky o motoru - poruchovost, spotřeba atd a všeobecně celým autě Renault Mascott 2.8 92kW r. 2002 najeto 300tis. Přemýšlím, že bych tím nahradil svého nezmara Peugeot J5.
Díky moc Mates
Napsal: 27 lis 2013, 17:33
od ThrashTheTrash
Hochu, ruce pryč, otec byl na školení,páč dělá volvo kamiony a teď pod volvo spadl komplet rencek a školitel to řekl jasně, dodávka konkrétně ten maskot kdyř má 250 nalítáno, tak je po smrti. Dělal jednoho v práci a dojel týpek,na budiku 150 a bez komprese motor, neber to nijak vážně,ale je to na hovno. Dneska i IVECA maj 200 tis km a zakarbonovany všecko na bago jak to žere spaliny. Pokud ti ten pegas jezdí, tak ať jezdí.
Napsal: 27 lis 2013, 18:10
od jericho-3
J 5 žádným novým sráčem nenahradíš, to si buď jistý..
Nezávidím ti tohle dilema..
Napsal: 28 lis 2013, 08:27
od komatox
Díky za postřehy ale vůbec jste mě nepotěšili

J5 je zlatý auto, ale potřebuju větší. Chtěl bych sehnat něco novějšího, ale to bude oříšek. O moderní produkci nemám žádný iluze ale přesto co to je za pokrok?Vyráběj se auta který vydržej 250 tis a KO a spotřebou jsou na tom hůř než dvacet let starý káry. Navíc s nálepkou moderní a ekologický

Napsal: 28 lis 2013, 17:45
od jericho-3
To je proti logice, pro člověka, který nemá na nové, je to past. Při ůrovni našich charakterů je koupé ojeté nejen dodávky je jako hrát bedny. Jedině nějaké zabavené od exekutorů...
Napsal: 28 lis 2013, 18:54
od Fulltank
sprinter V6

jezdej k nam a vsechny maj pres 500tis a jezdej jak vino.
Napsal: 28 lis 2013, 19:19
od jarda117
Motor 2,8 TD ( S9W ) je bezproblémový. Jedná se o starý "držák" od firmy Iveco, s kterým nejsou skoro žádné problémy. Stačí jenom nezanedbávat údržbu a výměnu motorového oleje.
Poslední jakostní kovářská práce.
Napsal: 29 lis 2013, 10:11
od jericho-3
To je fakt, ne náhodou velká část firem používá tyhle auta. Můj synovec jej měl od nova a motor vůbec mímo údržby neřešil..
Napsal: 29 lis 2013, 13:40
od ThrashTheTrash
Co na to říct, skrz emise se to škrtí a dusí a paliva tam jde na jeden vstřik víc jak před tím, dneska ten vstřik umí na zapálení směsi 7x vstřikovat po sobě a skrz emise to práší jak pitomý když to řeknu obecně, takže tak. Ale s tím mascotem bez prdele. Vem si budík a měř mazání - tlak. To bude vyšlehaný, pak kontrola dávek vstřiků přes diag a už to jede.
Kamoš má IVECA nevím přesně co to je zač,ale myslím 3.0 v naftě a má tam 600 tis km a prdly rozvody, je to prej řezatem. Kamoš to má taky v 3.0 v naftě na odtahovce a to je nereálny spravit.. 8X mu shořela lambdasonda. Dělali to v Olmiku, Brně několikrát, platil nesmysl a vydrželo to tak měsíc. Preventivně udělal spojku, rozvody, pak klekl altík, vstřiky. Jako já bych nic nekupoval a nezávidim tvoji situaci. Protože koupit auto za účelem zisku nebo pro osobní potřeby je sice hezký,ale aby se prachy rvaly víc do oprav jak do peněženky je prostě na h....o!
Napsal: 29 lis 2013, 14:26
od komatox
Trh s ojetejma autama je takovej jakej a to vím všichni, že to stojí za hovno. Samej podvod. Proto je každá rada dobrá. Bežně dodávky kolem 8let s nájezdem 150tis km

Klidně koupim auto s nájezdem >300tis km když budu vedět, že ten motor má na dalších min >200tis km. Ta 2.8 má common rail. To už bývá náchylnější na poruchy než TD co jsem vyčetl.
Sprinter V6 by měl bejt evolucí V5 což si všichni vesměs chválej. U sprintera ale mám obavy z cen dílů. Jeden známej koupil od známýho za 120tis vránu, že do ní nasypal dalších 80tis. To má ale čtyřválec. Navíc už to má celkem orezlý až ohnilý místy. Přesně takový koupi se chci vyvarovat. Druhej známej se sprinterem jezdil v práci a servis byl hodně drahej.
To trahsthetrash
Napsal: 29 lis 2013, 14:30
od komatox
Díky, za tip. Učitě si před koupí dojedu do servisu a tam to nechám prověřit. Vyplatí za to vypláznou dva litry a nic nekoupit než koupit a pak platit a platit. Jak říkáš, to je na h...o
Re: To trahsthetrash
Napsal: 29 lis 2013, 16:11
od ThrashTheTrash
komatox píše:Díky, za tip. Učitě si před koupí dojedu do servisu a tam to nechám prověřit. Vyplatí za to vypláznou dva litry a nic nekoupit než koupit a pak platit a platit. Jak říkáš, to je na h...o
Přesně tak

Nebo dovoz z Německa nebo Rakouska, to chce probrat s někým kdo to tahá.
Napsal: 29 lis 2013, 16:12
od ThrashTheTrash
Napsal: 01 pro 2013, 21:01
od Tommy TDI
Pokud je to opravdu Masccot a ne Master tak bych se toho nebál,motor Iveco,a podvozek by měl být také,známý to má na odtahovku a kromě kardanky-tahalo to 2vlek nedělal nic,dál to měli v jedný firmě co dělala zateplení 6tuna a taky bez problémů.
Napsal: 02 pro 2013, 13:16
od komatox
Tak mascotta si dneska odvezl pán co ho měl rezervovanej přede mnou. Škoda, hned zejtra jsem se na něj měl jet podívat. Takže hledám dál. Díky všem za odpovědi.