Prave riesim jedneho Jumpera 2.8HDI. Je to verzia Euro3 ma teda MAF , EGR a na zhavenie ma tu elektricku obdlznikovu termospiralu v sani. Spirala je OK, Poistka OK, Rele OK. Po otoceni kluca (ked sa rozsvietia kontrolky) mi na pin c.2 konektora v rele pride +12V od 15stky zo spinacky. Ale RJ motora neprizemni druhy koniec ovladacej cievky rele pin c.1. modro/biely vodic. Drot som premeral a je v poriadku. V pamati zavad je furt chyba "rele deska zhaveni preruseny obvod". Proste ked dam pomocou akcnych clenou nutene spinat rele zhavenia tak ani tuk. Nezopne tranzistor v RJ motora. Predpokladam ze je prdnuty tranzistor v RJ motora. Ma cenu vrtat sa v RJ motora a vymenit ten tranzistor?
Nejake napady?
Esta podstatna vec. Kedze mi v Examineri nadobro umrel akumulator tak teraz na nevyhnutny cas pouzivam registrovanu verziu programu Fiat ECU Scan z tunajsieho FTP. Predpokladam ze v programe by nebal byt problem, pretoze ostatne akcne cleny som skusal a riadne to funguje napr. podavacie cerpadlo, klimakompresor, ventilatory a pod.
Ducato 2.8 JTD zhavenie
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Takze dalsia zistena skutocnost. Ked som dal testovat akcne cleny na svojm Ducate 2.3JTD to ma riadne 4 zhavice vo valcoch tak rele zhavenia krasne cvakalo. Ale ked som dal test akcnych clenov na susedovom Maxiku 2.8 JTD (Euro2) co ma jeden zhavic v sani a prasi nanho naftu, tak nic nebolo pocut cvakat. Sakra skoda ze mi nefunguje Examiner. Tak ako to stym zhavenim vlastne je? Je to vlastnost zhavenia alebo chyba ECU scanu?
- Tomas-Oaza
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 420
- Registrován: 24 led 2006, 12:28
- Bydliště: Nikol-City