Ducato 2.8 JTD zhavenie

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Ducato 2.8 JTD zhavenie

Příspěvek od TDI tech »

Prave riesim jedneho Jumpera 2.8HDI. Je to verzia Euro3 ma teda MAF , EGR a na zhavenie ma tu elektricku obdlznikovu termospiralu v sani. Spirala je OK, Poistka OK, Rele OK. Po otoceni kluca (ked sa rozsvietia kontrolky) mi na pin c.2 konektora v rele pride +12V od 15stky zo spinacky. Ale RJ motora neprizemni druhy koniec ovladacej cievky rele pin c.1. modro/biely vodic. Drot som premeral a je v poriadku. V pamati zavad je furt chyba "rele deska zhaveni preruseny obvod". Proste ked dam pomocou akcnych clenou nutene spinat rele zhavenia tak ani tuk. Nezopne tranzistor v RJ motora. Predpokladam ze je prdnuty tranzistor v RJ motora. Ma cenu vrtat sa v RJ motora a vymenit ten tranzistor?
Nejake napady?

Esta podstatna vec. Kedze mi v Examineri nadobro umrel akumulator tak teraz na nevyhnutny cas pouzivam registrovanu verziu programu Fiat ECU Scan z tunajsieho FTP. Predpokladam ze v programe by nebal byt problem, pretoze ostatne akcne cleny som skusal a riadne to funguje napr. podavacie cerpadlo, klimakompresor, ventilatory a pod.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Takze dalsia zistena skutocnost. Ked som dal testovat akcne cleny na svojm Ducate 2.3JTD to ma riadne 4 zhavice vo valcoch tak rele zhavenia krasne cvakalo. Ale ked som dal test akcnych clenov na susedovom Maxiku 2.8 JTD (Euro2) co ma jeden zhavic v sani a prasi nanho naftu, tak nic nebolo pocut cvakat. Sakra skoda ze mi nefunguje Examiner. Tak ako to stym zhavenim vlastne je? Je to vlastnost zhavenia alebo chyba ECU scanu?
Uživatelský avatar
Tomas-Oaza
Přispěvovatel
Příspěvky: 420
Registrován: 24 led 2006, 12:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Nikol-City

Příspěvek od Tomas-Oaza »

a nemelo by tam byt slyset to blafnuti jak ta nafta strikne na ten zhavic? jak to mely kdysi avie. treba ta nbafta na to nestrikne
Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master
Iveco daily 2,3
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Tu ide oto ze mi vobec necvakne rele tej termospiraly
Max024
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 05 dub 2013, 23:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od Max024 »

stejný problém sem detekoval jako chybu výkonového členu v RJ
Poradí mi někdo kdy dostává impuls ten vstřikovač u žhavičky ???
popřípadě ještě prametry toho impulzu ?
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

odpoj cidlo teploty a bude to zhavit jak jebnute ;-)
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

a potom by sa mala zmazat ta chyba respektyve treba aj nechat doblikat tu kontrolku a potom by to uz nemalo hlasit inak tam je stale ta porucha ;-)
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“