Stránka 1 z 1
C4 GP, 1.6 HDi - strata výkonu, auto nejde do otáčok
Napsal: 16 pro 2013, 09:38
od ban
Zdravim, mam C4GP, BMP6, r.v. 2009, najazdenych 82000 km, pred 6500 km bol meneny olej aj filtre. Od posledneho tankovania som presiel cca 250 km bez problemov. Tankujem len shell + davam VIF. Dnes pri jazde na dialnici cca 120 km/h zacalo auto spomalovat, nereagovalo na pridavanie plynu, nakoniec sa mi podarilo podradenim a pomalym pridavanim udrzat rychlost okolo 90 km/h po najblizsi vyjazd a pomalou plynulou jazdou som sa dostal domov.
Pri prudkom pridani sa motor vytoci najviac do 3100 otacok a potom reve a prevodovka nepreraduje, musim povolit plynovy pedal alebo radit manualne. Skusal som aj manualny rezim, ale ani tam nevytoci viac ako tych cca 3100 otacok. Pomalou jazdou sa na tom da ist, ale na prudsie pridanie auto nereaguje.
Vizualne som nezistil ziadnu chybu, ziaden pazvuk z motora nejde, nezasvietila ziadna kontrolka ani sa neobjavila ziadna hlaska.
Neviete mi poradit, v com by mohol byt problem?
Napsal: 16 pro 2013, 20:18
od mirdasR32
Bych klidně tipoval, že padlo turbo.
Napsal: 17 pro 2013, 13:01
od x-man
jj
taky jsem měl C4 a po 100 000km turbo KO, stejný příznaky
Napsal: 19 pro 2013, 08:38
od ban
turbo to snad nebude. diagnostika v neautorizovanom servise nic neukazala - motor aj prevodovka su OK, tak sa teraz trapia v autorizovanom. uvidime ako to dopadne
Napsal: 19 pro 2013, 12:31
od roman1648
omrknout turbo - jak často měníš olej ??
EGR ventil tady hodně zlobívá taky
Napsal: 19 pro 2013, 14:03
od ban
olej bol meneny pred 6500 km. menim zhruba po 15-20.000 km. dnes mi volali zo servisu, ze je to turbo a treba ho vymenit. snad to bude ono, lebo ze diagnostika im neukazovala nic. repasovane mi ponukli za 1400 eur, aj s ostatnymi dielmi a pracou je to za 1850 eur

tak idem hladat lacnejsiu alternativu
Napsal: 19 pro 2013, 14:25
od roman1648
To je dost celkem,turbo urco sezenes levneji
Napsal: 19 pro 2013, 15:26
od x-man
já sehnal repas se zarukou za cca 11000,- (400€)
nový se dá sehnat kolem 17000,- (650€)
http://www.turbosport.cz/c4-04-.html
Napsal: 19 pro 2013, 16:33
od roman1648
Jo to uz jsou normalni ceny

A vymena i te 1.6ky taky ok,nezapomenout na sitka a proplach motoru
Napsal: 20 pro 2013, 12:17
od Lazlo
Podle mě je to auto v nouzovém režimu a proto nepustí víc jak 3000 otáček, takže tam nějaká závada musí být a na diagnostice by ji měl někdo najít. Vyzkoušel bych jiný servis, kde umí pracovat z diagnostikou. Aby jsi po výměně turba nemusel dělat další věci a to způsobem pokus-omyl.
Napsal: 20 pro 2013, 12:21
od acryll
nebolo tam vypnute dpf?
Napsal: 20 pro 2013, 21:10
od ban
bol som v dvoch servisoch, v oboch bolo auto na diagnostike. vysledok je taky, ze diagnostika neukazala nic. turbo vraj nema ziaden snimac, ktory by nieco ukazal na diagnostike
Napsal: 20 pro 2013, 23:06
od geo
turbo má snímač plnícího tlaku jenže 1.6hdi je hodně benevolentní na kontrolu tlaku proto se nic nezapíše ale v bloku hodnot je rozdíl tlaku vidět.
Napsal: 22 pro 2013, 14:51
od slovacek.milos
ban píše:bol som v dvoch servisoch, v oboch bolo auto na diagnostike. vysledok je taky, ze diagnostika neukazala nic. turbo vraj nema ziaden snimac, ktory by nieco ukazal na diagnostike
takovou diagnostiku ti mohu dělat na dálku že nemusíš nikam jezdit, pokud ti někdo řekl co píšeš a měl to na PC tak je to kokot drevený
http://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=& ... 7178,d.bGQ 